Page 64 - PCM264

SEO Version

MMORPGs. Η πιθανότητα απώλειας ενός χαρακτήρα εισάγει στο
παιχνίδι την αληθινή ουσία του κινδύνου, καθώς οι παίκτες βυ-
θίζονται όλο και περισσότερο σε αυτόν το νέο κόσμο, σε ένα
PvP περιβάλλον που είναι θανάσιμο. Θα τα δούμε όλα αυτά
από κοντά το δεύτερο τρίμηνο του 2012.
RISEN 2
Η Piranha Bytes παρουσίασε, στο πλαίσιο της
Gamescom 2011, το Risen 2: Dark Waters, ένα RPG που δεν θυ-
μίζει σε καμία περίπτωση τον απλοϊκό σχεδιασμό πολλών σημε-
ρινών εκπροσώπων του είδους. Ο κόσμος του είναι γιγάντιος
και για να ολοκληρώσει κάποιος αυτή την επική περιπέτεια θα
χρειαστεί πολύ χρόνο. Στο Risen 2 ουσιαστικά αναλαμβάνετε
το ρόλο ενός χαρακτήρα που εμφανίζεται σε ένα νησί και πρέ-
πει να βρει ο ίδιος τι πρέπει να κάνει. Ένας NPC τού δίνει μερι-
κές συγκεχυμένες οδηγίες, αλλά αν μιλήσει σωστά, θα μπορέ-
σει να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες. Οι διάλογοι παίζουν
πολύ σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι και γι’ αυτό έχουν γραφεί
πάνω από 250.000 γραμμές, με πλούσιες επιλογές για τον παί-
κτη σε κάθε συνάντηση που έχει με τον κόσμο του παιχνιδιού.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όπως είναι φυσικό, ο τρόπος ολο-
κλήρωσης κάθε αποστολής να διαφέρει από παίκτη σε παίκτη.
Εξαρτάται αποκλειστικά από εκείνον. Θέλει να ακολουθήσει το
σύντομο μονοπάτι, να σκοτώσει σκλάβους που απέδρασαν, για
να κερδίσει το εισιτήριο για τη φυγή από το νησί; Ή μήπως θα
φανεί ανθρωπιστής, αλλά θα αναγκαστεί να κάνει τρεις φορές
περισσότερες ενέργειες για να αποδράσει και ο ίδιος; Με την
επικοινωνία ο χαρακτήρας μαθαίνει καινούργιες ικανότητες.
Στο Risen 2 δεν υπάρχουν κλάσεις και skill tries για να βάζετε
πόντους και να τον εξελίσσετε. Αυτό που πρέπει να κάνετε, εί-
ναι να συνεργαστείτε με άλλους χαρακτήρες, για να σας μά-
θουν τις ικανότητες που θέλετε. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει
μέσα στους πρώτους έξι μήνες της επόμενης χρονιάς.
BORDERLANDS 2
Στο Borderlands 2 θα επισκεφθείτε την
Pandora, έναν κόσμο με περισσότερη ποικιλία σε είδη περιβάλ-
λοντος, καθώς φιλοξενεί από χιονισμένα φαράγγια έως δασω-
μένες πεδιάδες, αν και το παιχνίδι διατηρεί το στυλ των γραφι-
κών του αρχικού τίτλου. Τα όπλα παίζουν, όπως είναι φυσικό,
σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι και όταν βρίσκετε κάποιο πεσμένο
στο έδαφος μετά τις μάχες, εμφανίζονται στην οθόνη όλες οι
απαραίτητες πληροφορίες, για να ξέρετε αν αξίζει να το μαζέ-
ψετε. Και, φυσικά, κάθε τύπος όπλου έχει συγκεκριμένες ιδιό-
τητες. Οι μηχανισμοί του gameplay δείχνουν ίδιοι και το ίδιο
συμβαίνει και με το interface, με εξαίρεση την προσθήκη ενός
mini map. Στις μάχες πρέπει, όπως πάντα, να προκαλέσετε όση
περισσότερη ζημιά μπορείτε, αλλά η βελτιωμένη A.I. εξασφαλί-
ζει ότι δεν θα χρειάζεται να πατάτε απλώς τη σκανδάλη του
όπλου σας για να επιβιώνετε – θα πρέπει να εφαρμόζετε και τα-
κτικές. Η Gearbox υποσχέθηκε ότι θα δούμε ένα ανανεωμένο
σύστημα για τις αποστολές, χωρίς περιορισμούς για τις αποστο-
λές που μπορούμε να παίξουμε σε multiplayer mode, αλλά και
βελτιωμένα skills που δείχνουν με πιο ξεκάθαρο τρόπο τις αλ-
λαγές στους χαρακτήρες. Το Borderlands 2 θα κυκλοφορήσει
την ερχόμενη χρονιά.
DIABLO III
Όπως προκύπτει από τις ανακοινώσεις της Blizzard
στο πλαίσιο της Gamescom 2011, η εταιρεία σκοπεύει να ανα-
νεώσει τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί το Diablo III.
Εκτός από την παρουσία όλων των κλασικών επιπέδων
δυσκολίας, από το normal έως το nightmare, όπου όσο
πιο δύσκολο είναι το επίπεδο τόσο καλύτερες αντα-
μοιβές προσφέρει, σκέφτεται να προσθέσει ένα ακό-
μη. Πρόκειται για το επίπεδο δυσκολίας Inferno, το
οποίο θα απευθύνεται στους χαρακτήρες ανώτατου
επιπέδου. Με άλλα λόγια, αν φτάσετε το χαρακτή-
ρα σας στο level 60, θα μπορείτε να δοκιμάσετε το
Inferno, όπου όλα τα τέρατα θα είναι level 61, με
αποτέλεσμα το gameplay να γίνει δύσκολο από το
πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Σε κάθε επίπεδο δυσκολίας, τα τέρατα δεν θα προ-
PC Master
64
Guild Wars 2: `Μεταξύ άλλων, στην έκθεση παρουσιάστηκε και η PvP
zone με όνομα Huttball, κάτι σαν Speedball και ράγκμπι, όπου οι παί-
κτες πρέπει να αρπάξουν μία μπάλα ενέργειας και να τη μεταφέρουν
στο εχθρικό γκολπόστ.
O Frank Pearce της Blizzard για άλλη μία φορά διέψευσε φή-
μες για την ανάπτυξη παιχνιδιού ΜΜΟ στον κόσμο του
StarCraft.