101
PC Master
λεμεταφορά, οβίδες/χειροβομβίδες) που
ανεβάζουν αισθητά την πρόκληση. Πά-
ντως, πέρα από τη νοημοσύνη τους, όλοι
τους έχουν ένα μικρό «θεματάκι» στο
pathfinding. Συνήθως αντιμετωπίζουμε
τους παραπάνω κακούς παρέα με τους
Marines αδερφούς μας, αλλά αρκετές φο-
ρές πολεμούμε και μόνοι μας. Οι Α.Ι. συνο-
δοί μας είναι μία αξιόπιστη χείρα βοηθείας,
όμως, η παρουσία τους μάλλον κάνει τα
πράγματα περισσότερο εύκολα απ’ ό,τι θα
έπρεπε. Και αυτό επειδή μαζεύουν υπερ-
βολικό aggro, με αποτέλεσμα σε μερικές
περιστάσεις να απασχολούν επί αρκετή
ώρα (οι ίδιοι είναι «αθάνατοι», φυσικά) τους
εχθρούς μας, και εμείς να τους θερίζουμε
πισώπλατα με την άνεσή μας. Χαρακτηρι-
στικό παράδειγμα ήταν ένα ψαρωτικό boss
που εμφανίστηκε μετά τη μέση του παιχνι-
διού, και έφυγε «άκλαυτο» με συνοπτικές
διαδικασίες, αφού με αγνόησε επιδεικτικά
και προτίμησε να την πέσει στο φίλο μου
(εντάξει, γούστα είναι αυτά).
Η όλη διαδικασία του «μαλακώματος»
μίας εχθρικής ορδής που ορμά κατά πάνω
μας αρχικά με όπλο ελεύθερου σκοπευτή
και με μία χειροβομβίδα στο μέσο της όταν
αυτή πλησιάσει, συνοδευμένα από την τε-
λική μετατροπή των αντιπάλων μας σε σω-
ρούς από κρέατα στη σώμα με σώμα μάχη,
είναι μία βασική αντρική απόλαυση που το
παιχνίδι ομολογουμένως προσφέρει απλό-
χερα. Σίγουρα πολλές από τις μάχες του
παιχνιδιού είναι ενάντια σε κύματα από
αδύναμους εχθρούς και υπάρχουν μόνο
και μόνο για το gore. Αυτό, βέβαια, ουδό-
λως μας πειράζει, αφού η σφαγή που βιώ-
νουμε, δεν καταντά ποτέ βαρετή. Εκεί που
όντως υπάρχει πρόβλημα, είναι στο ρυθμό
του παιχνιδιού και στη δράση που φαντάζει
«διεκπεραιωτική», κατά τη διάρκεια των
«νεκρών» χρόνων μεταξύ των μαχών. Θα
ήταν πολύ καλύτερα αν αυτοί γέμιζαν με
κάτι παραγωγικότερο από το μονότονο
τρέξιμο/πέταγμα προς το επόμενο check-
point. Ευπρόσδεκτα θα ήταν στοιχεία,
όπως γρίφοι, περισσότερα κρυφά σημεία
και εναλλακτικές διαδρομές. Ενώ και η
ύπαρξη customization του χαρακτήρα μας,
με διάφορα skills/perks θα προσέδιδε πε-
ρισσότερη ποικιλία, αλλά και ισχυρότερη
ταύτιση με τον ήρωά μας.
Κανένα σοβαρό παράπονο δεν υπάρχει
στα γραφικά και στον ήχο. Μπορεί τα περι-
βάλλοντα να μην έχουν τη μεγαλύτερη
δυνατή λεπτομέρεια/ανάλυση, αλλά τα
μοντέλα πραγματικά αποζημιώνουν. Είναι
εφάμιλλα των φιγούρων των επιτραπεζίων
παιχνιδιών τόσο χρωματικά, όσο και στο εν
γένει στήσιμο τους. Για το πόσο εντυπω-
σιακή είναι η βίαιη οπτική αναπαράσταση
των θανάτων, με την απεικόνιση όλων των
ανατριχιαστικών διαμελισμών και πολτο-
ποιήσεων (καλέ ανατρίχιασα), τα πολλά
λόγια περιττεύουν. Ας αφήσω καλύτερα
τον Καράφλα των Judas Priest να περιγρά-
ψει: «Grinder, looking for meat!»
Όταν στερέψει το αίμα που ξεπηδά από
την campaign (διαρκεί έως 8–9 ώρες στο
hard), ο πόνος και η αιμόπτυση μεταφέρο-
νται στο διαδικτυακό πεδίο. Εκεί υπάρχουν
δύο είδη multiplayer παιχνιδιού, τα κλασι-
κά deathmatch (Annihilation) και domina-
tion (Seize Ground), ενώ όταν θα διαβάζετε
αυτά τα εμπνευσμένα λόγια, μάλλον θα
έχει προστεθεί η δυνατότητα co–op. Ο
«γολγοθάς» μέχρι το τουμπάνιασμα του χα-
ρακτήρα μας στην on–line αρένα είναι μα-
κρύς και επίπονος, αφού αρχικά είμαστε
ένα απλό κομμάτι «κρέας για τα κανόνια».
Όμως, αυτό δεν ενοχλεί και τόσο, αφού η
συμμετοχή μας στο γενικό μακελειό έχει
την πλάκα της, ακόμη και αν είμαστε εμείς
ο σάκος του μποξ.
UP CLOSE AND PERSONAL
Ναι, μα τον Κρομ, είναι γεγονός: Το πο-
λυπληθές κοινό των Warhammer, εκτός
από τα Dawn of War, έχει πλέον και άλλο
ένα δυνατό «βέλος» στη φαρέτρα του για
να ικανοποιεί τα αιμοσταγή ένστικτά του. Η
ενασχόληση με το Space Marine είναι
αναμφίβολα διασκεδαστική και ευχάριστη,
αν και θα μπορούσε να έχει περισσότερες
εκπλήξεις και η συνολική αίσθηση να είναι
πιο ολοκληρωμένη. Αυτά, φυσικά, είναι λε-
πτομέρειες μικρότερης σημασίας για τους
απανταχού «Πολεμόσφυρους», που θα εν-
θουσιαστούν και θα νιώσουν αλλεπάλληλα
ρίγη συγκίνησης (έτσι δεν είναι, τέκνον
μου, Cyberguy;), αλλά οι υπόλοιποι παί-
κτες οφείλουν να τα λάβουν υπόψη.
Μια από τις πρώτες on–line απόπειρές μου, όπου κυριολεκτικά ήμουν «ψωμί»…
No guts, no glory.
Εδώ στάθηκα λίγο, ενθυμούμενος τον Temple
of Retribution του Quake Arena…
76
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
Action Τρίτου Προσώπου
n
Έκδοση:
THQ
n
Ανάπτυξη:
Relic
n
Διάθεση:
Zegetron
n
Τιμή:
€
34
n
Επίσημο Web site:
http://www.spacemarine.com
n
Ελάχιστες
Απαιτήσεις:
Λειτουργικό: XP (SP3)/Vista (SP1)/7 Μνήμη: 1GB για τα XP, 2GB για τα Vista/7 Επεξεργαστής: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2GΗΖ Κάρτα Γραφικών: nVidia
8800GT/ATi 3850
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επιρροές:
Gears of War
n
Εναλλακτική πρόταση:
Darksiders, Alice: Madness Returns
• Αιμοβόρες καταστάσεις και splatter
σκηνικά για σκληρά ακόρεστα
αγόρια
• Δεν έχει το gameplay βάθος που θα
περίμενε κάποιος από ένα παιχνίδι
Warhammer
H σφαγή που
βιώνουμε,
δεν καταντά
ποτέ βαρετή.