Page 124 - PCM265

SEO Version

PC Master
124
20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Για να βλέπω χεράκια να σηκώνονται,
υπάρχει κάποιος που γνωρίζει ή θυμάται
το Search For The King, της Accolade; Η
εταιρεία, που οι περισσότεροι γνωρίζουμε
για τα Test Drive (και κάποιοι και για τα
Elvira) games, δεν κυκλοφορούσε παιχνί-
δι περιπέτειας για πρώτη φορά. Είχαν
προηγηθεί δύο–τρεις ανάλογες προσπά-
θειες, με γνωστότερη το Altered Destiny
του 1990.
Η υπόθεση αφορούσε στο νεαρό Les
Manley, εργαζόμενο στον τηλεοπτικό
σταθμό Will της Νέας Υόρκης. Όταν ο Les
μαθαίνει ότι η εταιρεία προκηρύσσει έναν
διαγωνισμό με έπαθλο ενός εκατομμυρί-
ου δολαρίων για όποιον καταφέρει να
εντοπίσει το «βασιλιά του rock ’n’ roll»,
Elvis, δεν διστάζει καθόλου να ψάξει ο
ίδιος. Δεν γνωρίζει, όμως, ότι το αφεντικό
της εταιρείας δεν σκοπεύει να πληρώσει
ούτε σεντ. Εκ πρώτης όψεως, το Search
For The King διέθετε ένα πρωτότυπο σε-
νάριο. Σε συνδυασμό με κάποιους επίσης
ευφυείς γρίφους και τους ρεαλιστικούς
χρωματισμούς με τους οποίους ήταν προι-
κισμένο, δημιουργούσε ευχάριστη διάθε-
ση στον παίκτη. Επιπλέον, θετικό στοιχείο
του ήταν η διάχυτη σάτιρα της αμερικανι-
κής κοινωνίας και των αντιλήψεων που
επικρατούσαν σε αυτή. Κάπου εκεί, όμως,
εξαντλούνταν τα υπέρ του τίτλου και ξε-
προβάλλαν τα αρνητικά στοιχεία. Τα γρα-
φικά στο σύνολό τους ήταν μάλλον μέ-
τρια, οι εντολές που έπρεπε να πληκτρο-
λογήσουμε, περιείχαν, σε δύο τουλάχι-
στον περιπτώσεις, σοβαρά bugs, ενώ σε
διάφορα σημεία δεν ήταν καθόλου σαφές
τι έπρεπε να πράξει ο παίκτης, με αποτέ-
λεσμα να αναγκάζεται να καταφύγει στην
trial and error διαδικασία. Σε μία εποχή
που άνθιζαν τα adventure games, δεν
ήταν καθόλου παράξενο που το συγκεκρι-
μένο δεν κατάφερε να προσελκύσει το
ενδιαφέρον του κοινού.
Ακολουθούσε παρουσίαση του Lexi
Cross, ενός φουτουριστικού κλώνου των
γνωστών τηλεπαιχνιδιών του στυλ «Τρο-
χός της τύχης». Στόχος του παίκτη ήταν
να αποκαλύψει γράμματα μίας κρυμμένης
λέξης και όταν αυτά γίνονταν τόσα ώστε
να μπορέσει να κατανοήσει περί ποιας λέ-
ξης επρόκειτο, να την πει και να περάσει
στο επόμενο στάδιο. Σε μονό παιχνίδι ο
αντίπαλος ήταν ρομπότ, όπως και η ξαν-
θιά παρουσιάστρια. Οπωσδήποτε αυτό
που ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρον, ήταν η
διεξαγωγή διπλού, όπου ο παράγοντας
διασκέδαση ανέβαινε θεαματικά.
Την τριάδα των παρουσιαζόμενων τίτ-
λων έκλεινε το The Basket Manager. Δεν
χρειάζεται στάλα φαντασίας για να κατα-
λάβει κάποιος σε ποια κατηγορία ανήκε.
Εκτός από τον αγωνιστικό τομέα, αναλαμ-
βάναμε και το management της ομάδας
που επιλέγαμε. Όσο κερδίζαμε αγώνες
αυξανόταν το κεφάλαιό μας, καθιστώντας
μας ικανούς να αγοράσουμε βετεράνους
παίκτες, πουλώντας παράλληλα εκείνους
που δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα. Η
αγορά καλών παικτών ήταν απαραίτητη
για να μπορούμε να διεκδικούμε νίκες,
όσο ο δείκτης δυσκολίας αυξανόταν. Αυ-
ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗ…
…μεταξύ των τευχών 24 και 145. Ενώ το πρώτο δεν είχε να παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο στον τομέα
των games, το δεύτερο ερχόταν «στολισμένο» με σημαντικούς τίτλους της εποχής…
του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
Δεν κατάφερε να ξεχωρίσει το Search For The King.