Page 76 - PCM265

SEO Version

n
GRAND THEFT AUTO: VICE CITY
w
Έτος κυκλοφορίας:
2003
w
Target framerate:
25fps
Το κλασικό παιχνίδι της Rockstar είναι πλέον αρκετά παλιό, με
αποτέλεσμα να μην αποτελεί ιδιαίτερο εμπόδιο για τους νέους
επεξεργαστές της AMD. Θέσαμε την ανάλυση στη μέγιστη υποστη-
ριζόμενη της οθόνης (1.366x768) και τις ρυθμίσεις των γραφικών
στο μέγιστο δυνατό επίπεδο, επιδιώκοντας να δούμε framerate
τουλάχιστον 25fps εφόσον μιλάμε για ένα action game με γρήγο-
ρους ρυθμούς. Τελικά, είδαμε με ικανοποίηση το παιχνίδι να επι-
τυγχάνει εύκολα ακόμη υψηλότερα framerates της τάξης των 35–
55fps αναλόγως του σημείου του παιχνιδιού και του αριθμού των
αντιπάλων επί της οθόνης. Η ισχύς του επεξεργαστή E–350 είναι
υπεραρκετή ώστε να εξασφαλίσει άψογη απόδοση στα μέγιστα δυ-
νατά επίπεδα λεπτομέρειας. Προφανώς τα παλιότερα παιχνίδια της
σειράς, αλλά και το San Andreas, θα πρέπει να θεωρηθούν
playable σε ένα netbook αυτής της κατηγορίας, αλλά είναι μάλλον
απίθανο να πούμε το ίδιο για το Grand Theft Auto 4.
Βαθμολογία:
PASS
n
MAGICKA
w
Έτος κυκλοφορίας:
2011
w
Target framerate:
25fps
Μετά τα πρώτα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα των προηγού-
μενων παιχνιδιών, θεωρούσαμε το Magicka περίπου ως… τυπική
υποχρέωση, αφού το παιχνίδι της Arrowhead Studios δεν κατατάσ-
σεται στα απαιτητικά από άποψη υπολογιστικής ισχύος. Εν τέλει,
την πατήσαμε! Προφανώς η μηχανή γραφικών του παιχνιδιού δεν
είναι ιδιαίτερα καλογραμμένη, καθώς στάθηκε αδύνατον να επιτύ-
χουμε framerate μεγαλύτερο από 15–20fps, ακόμη και όταν η οθό-
νη ήταν άδεια από εχθρούς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η κα-
τάσταση γινόταν ακόμη χειρότερη στα επικά «ντου» που συχνά επι-
χειρούν οι αντίπαλοι, ενώ το co–op ήταν σκέτη ταλαιπωρία. Δυστυ-
χώς το παιχνίδι δεν διαθέτει επιλογές παραμετροποίησης της ποιό-
τητας των γραφικών, με αποτέλεσμα να μην έχουμε κανέναν τρό-
πο να ρίξουμε την ποιότητα για να αυξήσουμε το framerate. Προ-
τείνουμε να αποφύγετε την εκτέλεση του Magicka σε netbooks,
γιατί η χαμηλή απόδοση είναι βέβαιο ότι θα σας κουράσει.
Βαθμολογία:
FAIL
n
LEFT4DEAD
w
Έτος κυκλοφορίας:
2008
w
Target framerate:
25fps
Δεν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το θέμα χωρίς να δοκι-
μάσουμε κάποιον τίτλο με τη μηχανή γραφικών Source, στην
οποία βασίζονται όλα τα σύγχρονα παιχνίδια της Valve Software,
αλλά και αρκετά παιχνίδια τρίτων δημιουργών. Η Source Engine
θεωρείται γενικώς ως «ελαφριά» μηχανή γραφικών και οι δοκιμές
μας επιβεβαίωσαν εν μέρει του λόγου το αληθές, αν και η ιδιαιτε-
ρότητα του Left4Dead δημιούργησε προβλήματα στο framerate.
Καταφέραμε να παίξουμε το Left 4Dead σε ανάλυση 1.280x720 με
τις ρυθμίσεις να βρίσκονται μεταξύ low και medium, αλλά παρατη-
ρήσαμε frame drops προς τα 15fps κατά τις επιθέσεις των zombie
hordes. Με βάση τη συνήθη απόδοση του παιχνιδιού, τείνουμε να
το χαρακτηρίσουμε ως οριακά playable, εφόσον τα frame drops εί-
ναι σποραδικά. Δοκιμάσαμε επίσης το Half–Life 2, το οποίο έτρεξε
στην ίδια ανάλυση και σε medium ρυθμίσεις χωρίς προβλήματα.
Βαθμολογία:
PASS
n
ΜΑΧ PAYNE 2
w
Έτος κυκλοφορίας:
2003
w
Target framerate:
25fps
Ενόψει της κυκλοφορίας του Max Payne 3, αδράξαμε την ευ-
καιρία να θυμηθούμε τις προηγούμενες περιπέτειες του βασανι-
σμένου ντετέκτιβ από τη Νέα Υόρκη. Όταν κυκλοφόρησε για
πρώτη φορά, το Max Payne 2 θεωρήθηκε σταθμός στην εξέλιξη
των γραφικών και των physics, τώρα, όμως, οι απαιτήσεις του σε
υπολογιστική ισχύ δεν μπορούν να «τρομάξουν» ένα Fusion
netbook. Θέσαμε την ανάλυση στη μεγαλύτερη δυνατή
(1.366x768) και όλες τις ρυθμίσεις ποιότητας γραφικών στο μέγι-
στο υποστηριζόμενο επίπεδο. Ακόμη και με αυτές τις ρυθμίσεις,
δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα απόδοσης, αφού το
framerate παρέμεινε σταθερά πάνω από τα 30fps είτε βρισκόμα-
σταν σε κάποια σκηνή ηρεμίας είτε εν μέσω μίας έντονης μάχης
με πολλούς αντιπάλους.
Βαθμολογία:
PASS
PC Master
76
Το GTA: Vice City έτρεξε άψογα στο netbook της δοκιμής μας με όλες
τις ρυθμίσεις στο πιο υψηλό επίπεδο.
Τα frames per second
του Left4Dead κυμάνθη-
καν συνήθως γύρω στα
30fps…
…αλλά οι επιθέσεις των
zombies σε μεγάλους
αριθμούς προκαλούσαν
σημαντικά frame drops.
Το Magicka αποδείχθηκε υπερβολικά βαρύ για το σύστημα της δοκιμής μας.