PC Master
80
Ξ
εκίνησα να γράφω το review του
παιχνιδιού, έχοντας κατά νου την
αφοριστική δήλωση του επικε-
φαλής της 2K Games περί των
strategy games. «Τα strategy
games απλώς δεν είναι πλέον
σύγχρονα», δήλωσε με μεγάλη άνεση ο
κύριος Christoph Hartmann, θέτοντας
έτσι μία ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών
στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Όσο και
αν ενοχλεί αυτή η δήλωση, είναι δυστυ-
χώς ενδεικτική της βιομηχανίας του
gaming, η οποία έχει εθιστεί στο κυνήγι
των χρημάτων ενός συγκεκριμένου κοι-
νού, παραμελώντας εντελώς άλλες κατη-
γορίες πελατών που μπορούν να προσφέ-
ρουν σημαντική χρηματική ενίσχυση σε
μία εποχή γενικής οικονομικής δυσπρα-
γίας παγκοσμίως. Δεν αμφιβάλλω ότι το
ευρύ κοινό θέλει action games, δεν αμφι-
σβητώ ότι τα strategy games απαιτούν
από τον παίκτη περισσότερη σκέψη και
περισσότερο χρόνο σε σχέση με κάποιο
FPS, αλλά θεωρώ εντελώς καταστροφικό
για τις ίδιες τις εταιρείες να επικεντρώνο-
νται σε ένα μόνο είδος παιχνιδιών και να
μην αναπτύσσουν έναν ευρύ κατάλογο
τίτλων, ώστε να έχουν ένα σημείο στήρι-
ξης, σε περίπτωση που κάποιο block-
buster game δεν φέρει να αναμενόμενα
έσοδα. Ασφαλώς ένα παιχνίδι όπως το
Might and Magic Heroes VI δεν θα
φέρει ποτέ στην εταιρεία παραγω-
γής τα έσοδα του Call of Duty, αλ-
λά μπορεί πολύ εύκολα να φέρει
ικανοποιητικό κέρδος, αφού το budget
δεν χρειάζεται να φθάσει σε ιδιαίτερα
υψηλά επίπεδα. Ευτυχώς η Ubisoft δεί-
χνει να συμφωνεί και, παρότι η εταιρεία
έχει βρεθεί πολλές φορές στο «μάτι του
κυκλώνα» για τα δρακόντεια συστήματα
DRM που ενίοτε χρησιμοποιεί, στην περί-
πτωση του Heroes VI λειτούργησε σοφά
και έδωσε το πράσινο φως για τη δημι-
ουργία του επόμενου κεφαλαίου της
ιστορικής σειράς. Το μόνο που απομένει,
είναι να δούμε κατά πόσον οι developers
(Black Hole Entertainment) κατάφεραν να
παρουσιάσουν ένα παιχνίδι αντάξιο των
προσδοκιών.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Core 2 Quad 6600 στα
2.4GHz, 4GB μνήμη, ATi Radeon HD4850
512ΜΒ κάρτα γραφικών, Windows 7
Home Premium, ανάλυση 1.680x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Στο σύστημα της δοκιμής το Heroes VI
έτρεξε απρόσκοπτα στο μέγιστο επίπεδο
λεπτομέρειας. Το framerate παρέμεινε
σε υψηλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια
του παιχνιδιού και μόνο κατά τη διάρκεια
μερικών in–game cutscenes παρατηρή-
σαμε πτώση του framerate σε επίπεδα
που γινόταν αντιληπτή από τον παίκτη.
Επίσης, δεν παρατηρήσαμε κάποιο ση-
μαντικό bug από την αρχή μέχρι το τέλος
της single player campaign.
Οι developers έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά
στα γραφικά τόσο τεχνικά όσο και από άποψη
σχεδιασμού. Το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ
ανώτερο από το αντίστοιχο του Heroes 5.
MIGHT AND MAGIC
HEROES VI
Ηρωική επιστροφή!
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα Alexandros1313@gmail.com
Ο χάρτης στον οποίο κινείστε, περιλαμβάνει σημεία ενδιαφέροντος, χρήσιμα αντικείμενα και…
μπόλικα τέρατα!