Page 106 - PCM266

SEO Version

PC Master
106
Η
ταν δέκα χρόνια πριν, τέτοιες
μέρες… Ένα RTS από μία άγνω-
στη τότε εταιρεία μάς ενέπλεκε
στην κατασκευή όσο το δυνα-
τόν καλύτερων οχυρών, τα
οποία μετά έπρεπε να υπερα-
σπιστούμε από ανηλεείς και λυσσώδεις επι-
θέσεις. Τα καταπράσινα και ελώδη τοπία
εκείνου του τίτλου, μαζί με την ιπποτική
ατμόσφαιρα και τη θεσπέσια μουσική του,
θα μου φέρνουν πάντα στο μυαλό το κινη-
ματογραφικό έπος «Excalibur» του John
Boorman. Μετά ακολούθησε το λίγο καλύ-
τερο και πολύ δημοφιλέστερο Stronghold:
Crusader, που μας μετέφερε στο αμμώδες
σκηνικό των Σταυροφοριών. Ύστερα, όμως,
η σειρά άρχισε να παίρνει την κατιούσα με
το απαράδεκτο Stronghold 2 και το αδύνα-
μο Stronghold: Legends. Για να καλυφθεί
το όνειδος των δύο παραπάνω αποτυχιών,
η Firefly κυκλοφόρησε το σαδιστικής δυ-
σκολίας Stronghold: Crusader – Extreme,
που απευθυνόταν αποκλειστικά σε σκληρο-
πυρηνικά αγόρια. Στο παρόν παιχνίδι, ο κα-
κός του πρώτου μέρους, ο βδελυρός Wolf,
κάνει τη μεγάλη επιστροφή από τα Τάρταρα
γεμάτος εκδικητική μανία για την ταπείνω-
σή του. «Ο λύκος κι αν εγέρασε…», που λέει
και η δημώδης έκφραση. Αλίμονο, όμως! Το
παιχνίδι μόνο «λύκος» δεν είναι, πιο πολύ
με άρρωστο κουταβάκι μοιάζει…
ΛΥΚΕ, ΛΥΚΕ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; ΠΑΙΡΝΩ
ΤΗΝ BUG–ΟΥΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ
ΚΥΝΗΓΩ!
Ας πω εξαρχής ότι το μόνο ουσιαστικό
προσόν του παιχνιδιού είναι ότι, για κάποι-
ες στιγμές (ειδικά αν ξεχαστούμε και λίγο),
μερικές «σπίθες» των παλιών καλών ημε-
ρών μπορεί να πεταχτούν. Σύντομα, όμως,
και αυτές καταπνίγονται από τη σκληρή
πραγματικότητα των αμέτρητων προβλη-
μάτων. Ας αρχίσει η τρέλα, λοιπόν…
Το πρώτο σκανδαλώδες bug με το οποίο
ερχόμαστε σε επαφή, είναι η λειτουργία
του κέρσορα. Σημαδεύοντας ένα εχθρικό
unit, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα εμ-
φανιστεί το γνωστό «σπαθί» που θα μας
επιτρέψει να επιτεθούμε. Η πολυπόθητη
αλλαγή συνήθως συμβαίνει μόνο όταν
πλησιάσουμε υπερβολικά κοντά. Αυτό έχει
την τραγελαφική συνέπεια να πρέπει
πρώτα να κατευθύνουμε τα
στρατεύματά μας προς τον
αντίπαλο και μετά να τα
διατάξουμε να επιτεθούν!
(Αν διακόψετε την ανάγνω-
ση εδώ, δεν πρόκειται να σας παρεξηγή-
σω.) Όσο για την κίνηση των μαχητών μας,
αυτοί μερικές φορές «αρνούνται» να κινη-
θούν ομαδικά και πρέπει να τους διατάζου-
με έναν έναν. Αν πάλι καταδεχθούν να ξε-
κινήσουν όλοι μαζί, υπάρχει ισχυρό ενδε-
χόμενο να μη φθάσουν όλοι στον προορι-
σμό τους εξαιτίας του τραγικού
pathfinding. Από την άλλη, αν τους αφή-
σουμε μόνους τους να αντιδράσουν στις
επιθέσεις, αρκετές φορές θα διαπιστώσου-
με έντρομοι ότι αδυνατούν να «νιώσουν»,
παρά τα χτυπήματα που δέχονται…
Δεν έχει νόημα να επεκταθούμε περαι-
τέρω στα καταστροφικά bugs, γιατί αυτά
έχουν στήσει τρελό μεσαιωνικό πανηγύρι
και ο κατάλογος τους είναι μακρύτερος
από τη Μάγκνα Κάρτα. Προτιμώ να σταθώ
σε κάποια αμιγώς gameplay και εξίσου ενο-
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστής: AMD Phenom II X4 965
στα 3.4GHz, 4GB μνήμης, Κάρτα Γραφι-
κών: ATi Radeon HD5870 1GB RAM,
Windows 7 Ultimate 64–bit SP1, Ανάλυ-
ση: 1.920x1.080
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Τα πεδία της μάχης του Αζινκούρ και του
Βατερλό ωχριούν μπροστά στον τρόμο
που προκαλούν τα φρικιαστικά crashes…
Επιβλέποντας την επικράτειά μου.
Λοιπόν, μάγκες, θα παίξουμε σύστημα 5–3–2.
STRONGHOLD 3
Εάλω…
του Τάσου «Omen» Κεχαγιά blackisthewind@hotmail.com
Πάντα στις επάλξεις.