Page 123 - PCM266

SEO Version

123
PC Master
να γραφικά και μικρή campaign. Το μόνο
που έσωζε κάπως την κατάσταση, ήταν η
Α.Ι. που εξακολουθούσε να είναι σε καλό
επίπεδο. Η σειρά των Halo συνεχίζεται μέ-
χρι τις μέρες μας, αλλά όχι πια για τα PCs.
Αξίζει να τη θυμόμαστε μόνο για το πρώτο
μέρος, που τάραξε τα ύδατα στο χώρο.
maSS effeCt
ΕΙΔΟΣ:
role–Playing
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
BioWare
ΕΤΟΣ:
2008
Το πρώτο σκέλος μίας τριλογίας που
ολοκληρώνεται σύντομα. Είναι ένα ψυχα-
γωγικότατο μείγμα FPS και RPG, που δια-
δραματίζεται σε ένα σύμπαν με βαθύ πολι-
τισμικό υπόβαθρο. Ο Commander Shepard
ξεκινά μία γαλαξιακή περιπλάνηση, προκει-
μένου να αποτρέψει την επικράτηση μίας
μεγάλης συνωμοσίας. Η εξερεύνηση περι-
λαμβάνει αλληλεπίδραση με ενδιαφέρο-
ντες χαρακτήρες, ανατροπές στην πλοκή,
διερεύνηση εναλλακτικών σεναριακών
δρόμων και εμβάθυνση σε έναν μεγαλειώ-
δη κόσμο. Μετά τα ανυπέρβλητα Baldur’s
Gate, Neverwinter Nights και ΚοtΟR, η
Bioware κατορθώνει έναν νέο άθλο, πα-
γιώνοντας την RPG επικυριαρχία της.
maSS effeCt 2
ΕΙΔΟΣ:
role–Playing
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Bioware
ΕΤΟΣ:
2010
Δύο χρόνια μετά, η περιπέτεια στο βαθύ
Διάστημα συνεχίζεται. Μάλιστα, εισάγο-
ντας τα saves που έχουμε κρατήσει από το
πρώτο μέρους, επηρεάζουμε τα εδώ τε-
κταινόμενα. Το παρόν sequel είναι τεχνικά
άψογο, με υπέροχους διαλόγους και μελε-
τημένη σχεδίαση στους χώρους. Χαρακτη-
ρίζεται και από κάποιες δραστικές αλλαγές,
για τις οποίες δέχτηκε κριτική ότι το απλο-
ποιούν από «RPG σκοπιά» χάρη της δράσης,
ενώ μία άλλη μερίδα είδε με καλό μάτι τη
μεγαλύτερη gameplay προσβασιμότητα. Το
τελευταίο μέρος είναι πλέον κοντά και σύ-
ντομα θα βιώσουμε το κλείσιμο της τριλο-
γίας, που οφείλει να είναι συγκλονιστικό.
StarCraft 2
ΕΙΔΟΣ:
real–time Strategy
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Blizzard
ΕΤΟΣ:
2010
Εντάξει, άργησε λίγο παραπάνω αλλά άξι-
ζε, έτσι δεν είναι; (Όχι, δεν ρώτησα εσένα,
Μάνο…) Τέλεια ισορροπία μεταξύ των αντι-
μαχόμενων πλευρών, όμορφα και λειτουργι-
κά γραφικά, γρήγορο gameplay και αποδοτι-
κός χειρισμός. Δεν έλειψαν πάντως και τα
ευτράπελα, αφού το παιχνίδι δεν υποστηρί-
ζει LAN (!) και το on–line multiplayer είναι
χωρισμένο σε παγκόσμιες ζώνες, έτσι ώστε
μόνο οι παίκτες από την ίδια ήπειρο να μπο-
ρούν παίξουν μαζί. Παράξενα ελαττώματα
για ένα τέτοιο παιχνίδι... Άντε με το καλό να
μας έρθει και το StarCraft 3. Βέβαια, εύχομαι
να το προλάβω και να μην είμαι κάτοικος
των Ηλύσιων Πεδίων όταν κυκλοφορήσει…
PC
ΤΙΤΛΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΓΕΝΙΚΑ
ΓΑΛΑΞΙΕΣ*
Wing Commander
8
9
9
Wing Commander ΙΙ: Vengeance of the Kilrathi
9
9
9
Dune
8
9
9
Dune II
9
9
10
Wing Commander III: Heart of the Tiger
10
9
9
Wing Commander IV: The Price of Freedom
9
8
8
Wing Commander: Prophecy
8
7
7
Dune 2000
7
6
7
StarCraft
8
10
9
Emperor: Battle for Dune
9
8
8
Frank Herbert's Dune
5
2
3
Halo
9
9
8
EVE Online
7
10
8
Halo 2
7
7
6
Mass Effect
9
9
8
Mass Effect 2
9
9
9
StarCraft 2
9
10
9
*Το πλήθος των Γαλαξιών υποδηλώνει το βάθος κάθε διαστημικού κόσμου.
t a 1 7 Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Ι Α Μ Ε Μ Ι Α Μ Α Τ Ι Α
mass effeCt
mass effeCt 2
starCraft 2