Page 14 - PCM266

SEO Version

matri
H
εταιρεία ανάπτυξης Beachhead Studios επιβεβαίωσε ότι το
Call of Duty Elite δεν θα είναι έτοιμο με την κυκλοφορία του
Modern Warfare 3 στο PC. Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει
πρόσθετο περιεχόμενο και ανταμοιβές στους συνδρομητές του, αλ-
λά η Beachhead δήλωσε ότι χρειάζεται ακόμη βελτιώσεις στην
ασφάλειά του, σε σχέση με τις εκδόσεις του για τις κονσόλες, για
να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά στα PCs.
Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του στούντιο, Chacko Sonny, δήλω-
σε: «Ξεκαθαρίζουμε ότι είμαστε το ίδιο αφοσιωμένοι στα PCs, αλλά
η ανάγκη για ένα ασφαλές περιβάλλον στο PC είναι μεγαλύτερη
από κάθε άλλη φορά. Το πρόγραμμα είναι αληθινά εκτενές. Χρεια-
ζόμαστε περισσότερο χρόνο για να γίνει σωστά, έτσι το Elite δεν θα
κυκλοφορήσει παράλληλα με το παιχνίδι από την πρώτη κιόλας
ημέρα του. Δουλεύουμε όσο περισσότερο μπορούμε για να το ολο-
κληρώσουμε, αλλά δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουμε το Elite μέ-
χρι να σιγουρευτούμε ότι οι PC gamers θα το δουν έτσι όπως πρέ-
πει να είναι.»
Φαίνεται πως αυτό που απασχολεί περισσότερο τον Sonny είναι
τα πιθανά κενά που θα μπορούσαν να επιτρέψουν σε παίκτες να
κλέβουν το σύστημα για να κερδίζουν τις ανταμοιβές του Elite: «Το
πρόβλημα είναι ότι το PC είναι μία ανασφαλής πλατφόρμα. Χωρίς
μία κεντρική, έμπιστη πηγή στατιστικών, πολλές από τις ανταγωνι-
στικές λειτουργίες του γίνονται άδικες. Δεν μπορούμε να προσφέ-
ρουμε ανταμοιβές σε ανθρώπους που μπορούν εύκολα να παρα-
ποιήσουν τα στατιστικά τους.»
Ο Noah Heller, παραγωγός του παιχνιδιού, συμπλήρωσε για το
συγκεκριμένο θέμα: «Το να μην μπορείς να εμπιστευτείς τα στατι-
στικά στοιχεία είναι ένα σημαντικό πρόβλημα. Γι' αυτόν το λόγο
χρειάστηκε να σχεδιάσουμε διαφορετικά το Elite για τα PCs. Η υπη-
ρεσία αυτή έχει να κάνει με την πρόσβαση στα δικά σας στατιστικά,
αλλά και στα στατιστικά των φίλων σας. Ουσιαστικά σχηματίζει έναν
κύκλο εμπιστοσύνης. Και επειδή θα έχει μερικούς περιορισμούς
στον τρόπο λειτουργίας του, θα είναι δωρεάν για όλους.»
ΧΩΡΙΣ ELITE ΣΤΟ PC
Λόγω… «ανασφάλειας»
Μ
ία νέα μελέτη της Common Sense Media δείχνει ότι το 17% των
παιδιών ανάμεσα στην ηλικία των 5 και των 8 ετών ασχολούνται
με τα video games καθημερινά, ενώ το 81% αυτών των παιδιών έχουν
δοκιμάσει ένα video game τουλάχιστον μία φορά στη μέχρι τώρα ζωή
τους.
Παρ' όλα αυτά, όταν τα παιδιά βρίσκονται μπροστά από μία οθόνη, σε
ποσοστό 74% αυτή εξακολουθεί να είναι η οθόνη της τηλεόρασης,
ενώ συγκριτικά το 10% σχετίζεται με ένα video game και το 13% με
τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του σπιτιού τους.
Η μελέτη έγινε σε 1.384 οικογένειες στις Ηνωμένες Πολιτείες και
έδειξε σημαντικές διαφορές και στις συνήθειες των αγοριών και των
κοριτσιών. Τα αγόρια δείχνουν περισσότερη διάθεση να ασχοληθούν
με ένα video game (54 έναντι 46%), ζητούν μία κονσόλα στο δωμάτιό
τους (14 έναντι 7%) και ασχολούνται με τα video games σε καθημερι-
νό επίπεδο (14 έναντι 5%). Από τα παιδιά αυτών των 1.384 οικογενει-
ών το 67% είχε μία κονσόλα στο σπίτι, το 24% κάποιο φορητό σύστη-
μα και το 29% χρησιμοποιούν το PC για παιχνίδια.
ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΛΠΑ!
Καθημερινοί gamers πολλοί πεντάχρονοι