Page 18 - PCM266

SEO Version

PC Master
18
ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ RPG
Τον μήνα που μας πέρασε υπήρξε
μία είδηση που προκάλεσε αίσθηση,
συγκεκριμένα η αποκάλυψη της
Bethesda ότι το main quest του
Skyrim μπορεί να ολοκληρωθεί με
speedrun μέσα σε 2,5 ώρες. Αρκετοί
gamers απογοητεύθηκαν, καθώς θε-
ώρησαν ότι η διάρκεια είναι πολύ μι-
κρή για RPG τίτλο, αλλά οι αντιδρά-
σεις αυτές είναι μάλλον υπερβολικές.
Η φύση των open world RPGs είναι
τέτοια που επιτρέπουν τη γρήγορη
ολοκλήρωσή τους αν ο παίκτης είναι
αποφασισμένος να το κάνει. Για του
λόγου το αληθές, θυμηθείτε ότι το
(τεράστιο σε μέγεθος χάρτη και πε-
ριεχόμενο) Morrowind μπορούσε να
ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τέταρτο
της ώρας! In other news, η Bioware
ανέφερε μέσω Twitter ότι το Mass
Effect 3 θα διαθέτει περίπου 40.000
γραμμές διαλόγου, διπλάσιες σε σχέ-
ση με το Mass Effect 2! Ασφαλώς
εντυπωσιακός αριθμός που δείχνει
ότι η εταιρία «τα δίνει όλα» για να πα-
ρουσιάσει το καλύτερο δυνατό φινά-
λε στις περιπέτειες του Shepard. Τέ-
λος, η Cryptic ενημέρωσε ότι το
επερχόμενο Neverwinter θα μετατρα-
πεί σε πλήρες free-to-play MMORPG,
καθώς η εταιρία εγκατέλειψε τα σχέ-
διά της για τη δημιουργία ενός co-op
online RPG.
1.
THE WiTCHEr 2: ASSASSinS
of KinGS
2.
fALLouT: nEW VEGAS
3.
DEuS EX: HuMAn
rEVoLuTion
4.
DiViniTY 2: THE DrAGon
AGE SAGA
5.
riSEn
RPgs
TOP 5
RPG NEWS
νέλθουμε για να πούμε τα ίδια πράγματα.
Το κοινό σημείο που μου κίνησε το ενδια-
φέρον έχει να κάνει καθαρά με το περιεχό-
μενο των παιχνιδιών και με τον τρόπο που
είναι δομημένος ο κόσμος του. Για να το
πω με απλά λόγια, το Sκyrim είναι το μόνο
από αυτά τα παιχνίδια που μπορεί αβίαστα
να χαρακτηρισθεί ως open world rPG.
Σκεφθείτε το. Το Dragon Age 2 επέτρεπε
στον παίκτη την περιπλάνηση μόνο εντός
των ορίων μεμονωμένων περιοχών (τα λε-
γόμενα hubs) και όταν ο παίκτης έφθανε
σε κάποια έξοδο εμφανιζόταν ο χάρτης για
την επιλογή του προορισμού του. Δεν
μπορούσε να ξεκινήσει κάποιος από το κέ-
ντρο του Kirkwall και να φθάσει περπατώ-
ντας σε κάποια άλλη περιοχή χωρίς να πα-
ρεμβληθεί ο χάρτης, χωρίς δηλαδή να «τη-
λεμεταφερθεί» στον προορισμό του. Το
Wither 2 προχώρησε ένα βήμα παραπέρα,
παρέχοντας στον παίκτη hubs μεγάλου με-
γέθους με πλούσιο περιεχόμενο και ποικί-
λα περιβάλλοντα, αλλά παραμένει γεγο-
νός ότι ούτε το παιχνίδι της CD Projekt κα-
τάφερε να παρουσιάσει έναν ενιαίο κόσμο
χωρίς τεχνητούς φραγμούς αφού η πρόο-
δος από περιοχή σε περιοχή γίνεται γραμ-
μικά, χωρίς ελεύθερη επιλογή. Τέλος, το
Deus Ex Human revolution κινήθηκε και
αυτό στη λογική των hubs, ακολουθώντας
πιστά τη «συνταγή» των προηγούμενων της
σειράς. Η εξέταση όλων των φετινών rPGs
αποδεικνύει περίτρανα ότι το Skyrim θα εί-
ναι το μοναδικό rPG φέτος που θα δώσει
στους παίκτες έναν ανοικτό
κόσμο στον οποίο θα μπο-
ρούν να περιπλανηθούν
ελεύθερα και να φθάσουν σε
κάθε γωνιά του περπατώ-
ντας, χωρίς ο κόσμος να δια-
τίθεται τεμαχισμένος σε μι-
κρά κομματάκια. Για τους λά-
τρεις της εξερεύνησης ενός
ανοικτού κόσμου, το Skyrim
είναι η μόνη επιλογή αυτή τη
στιγμή στην αγορά.
Άντε λοιπόν και παίξαμε
το Skyrim, το «ξεζουμίσαμε», ανακαλύψα-
με κάθε πτυχή του και ολοκληρώσαμε κά-
θε quest. Τι γίνεται μετά; Που μπορεί να
στραφεί ο παίκτης που θεωρεί την εξε-
ρεύνηση ως αναπόσπαστο στοιχείο των
ποιοτικών rPGs; Είτε μας αρέσει είτε όχι,
η μόνη άλλη εναλλακτική είναι τα
MMorPGs. Ελάχιστες εταιρίες πλέον δεί-
χνουν τη διάθεση να ασχοληθούν με τη
δημιουργία open world rPGs και οι περισ-
σότερες από αυτές προτιμούν τα MMos
όπου μπορούν να υπολογίζουν σε σταθε-
ρά έσοδα για να δικαιολογήσουν το κό-
στος παραγωγής. Αν είστε ορκισμένος
φαν των single player rPGs, πιστέψτε με
καταλαβαίνω τη διστακτικότητά σας προς
τα MMorPGs αλλά… δεν υπάρχει τίποτα
άλλο. Το Skyrim, λοιπόν, είναι μονόδρο-
μος και τα μόνα single player games που
μπορούν να επικαλεστούν ότι διαθέτουν
ανοικτό κόσμο είναι τα… open world
action όπως το GTA iV! Θλιβερό; Ίσως,
αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. που
θα δείξουν ανάλογο σεβασμό στους προ-
κατόχους τους και θα εκσυγχρονίσουν τη
βασική συνταγή χωρίς να την αλλοιώσουν
με ανούσιες προσθαφαιρέσεις που υποτί-
θεται ότι θα προσελκύσουν το περιβόητο
«ευρύτερο κοινό». Οι υπόλοιποι
developers παρακαλούνται να μελετή-
σουν την περίπτωση του Hr και να κρατή-
σουν σημειώσεις αν θέλουν να αποφύ-
γουν την οργή των Angry internet Men.
PC
Ο Shepard προφανώς τρώει… γλιστρίδες στο Mass Effect 3, αφού οι
γραμμές διαλόγου διπλασιάστηκαν σε σχέση με το Mass Effect 2!
Το παγκόσμιο ρεκόρ ολοκλήρωσης του Morrowind βρίσκεται αυτή τη
στιγμή στα 4 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα (!), οπότε οι 2,5 ώρες του
Skyrim είναι μία χαρά.