έξι νέα dungeons, ενώ το όριο μέγιστου επιπέδου
σκαρφαλώνει λίγο ψηλότερα αυτή τη φορά και φτά-
νει το 90. Για τους καμένους, θα υπάρχει και ένα
Challenge Mode, μία ιδέα που άντλησε έμπνευση
από το run των 45 λεπτών στο Stratholme. Θα υπάρ-
χουν διαφορετικές «προκλήσεις» σε διαφορετικά in-
stances, με σκοπό να πάρετε χάλκινα, αργυρά ή χρυ-
σά μετάλλια αναλόγως με το βαθμό επιτυχίας (οι νι-
κητές θα μπορούν να αγοράσουν ειδικές πανοπλίες
και θα φαίνονται, φυσικά, στα Leaderboards).
O Chris Metzen, κατά την παρουσίαση του expan-
sion στην Blizzcon 2011, είπε: «Η Pandaria είναι μία
χώρα χαμένη στο χρόνο εδώ και 10.000 έτη. Είναι
μία χώρα ηρεμίας, ομορφιάς, γαλήνης και ισορρο-
πίας. Μέχρι την ημέρα που ήρθαμε εμείς, με την αιώ-
νια διαμάχη μεταξύ των δύο παρατάξεων. Ο επόμε-
νος αληθινός εχθρός στην επόμενη φάση του World
of Warcraft θα είναι “ο ίδιος ο πόλεμος”.» Αυτό το
τελευταίο δεν ξέρουμε πού αναφέρεται, θα το δού-
με στην πορεία. Στο άκουσμα πάντως του «μοναχοί
Panda και Pokemon και σαρωτικές απλοποιήσεις»,
πολλοί έχουν εκφράσει φοβίες ότι η Blizzard κάνει
λανθασμένες κινήσεις προς ένα casual κοινό ή ότι
δείχνει ευνοιοκρατία σε κινεζικό target group και ότι
θα χάσει το core κοινό της. Όλα αυτά, βέβαια, θα
φανούν συν τω χρόνω.
STARCRAFT ΙΙΙ: HEART OF THE SWARM
Περισσότερες πληροφορίες δόθηκαν στη δημοσιό-
τητα για το multiplayer κομμάτι, αφού για το single
player είναι γνωστά τα βασικά (20 αποστολές με έμ-
φαση στην Kerrigan και πιο RPG επιρροές). Στο mul-
tiplayer panel, λοιπόν, ανακοινώθηκε ότι καθεμία
από τις τρεις παρατάξεις θα έχει από τρεις νέες ή ρι-
ζικά αλλαγμένες μονάδες. Ξεκινώντας από τους Ter-
rans, το Hellion θα μπορεί να μεταμορφωθεί πια σε
Battle Hellion για μεγαλύτερη αντοχή, το νέο
Warhound είναι μηχανοκίνητη μονάδα που μοιάζει
με μικρότερο Thor και παίζει ρόλο υποστήριξης και
το Shredder είναι αμυντική, σταθερή μονάδα που
επιτίθεται αυτόματα σε εχθρικούς.
Στα Zergs βλέπουμε αναβαθμίσεις στα Ultralisks
(θα κάνει ζημιά διασποράς και θα μπορεί να θάβε-
ται), το Viper είναι ιπτάμενη μονάδα με μία γλώσσα
που κολλά σε αντιπάλους από μακριά και τους τρα-
βάει στο μέρος του και το Swarm Host είναι η από-
λυτη μονάδα πυροβολικού που θάβεται και φτύνει
επιθέσεις σε τεράστιο βεληνεκές. Οι Protoss θρη-
νούν γιατί χάνουν το Carrier. Αντικαταστάτης του εί-
ναι το Tempest, ένα σκάφος με μαζικές επιθέσεις αέ-
ρος που πιάνουν τεράστιο χώρο. Το Replican αντι-
γράφει τέλεια μία αντίπαλη μονάδα (αλλά είναι πα-
νάκριβο) και το Oracle είναι ιπτάμενη μονάδα, τέλεια
για γρήγορα χτυπήματα στη βάση του εχθρού. Ανα-
κοινώθηκαν πάντως πολλές μικροαλλαγές με πιο ση-
μαντικές τις εξής:
H
Πιο γρήγορες Hydralisks
H
Νέα ικανότητα των Corruptors, το Siphon που
αντλεί πρώτες ύλες από κτήρια
H
Ικανότητα επιτάχυνσης για τα Battle
Cruisers
H
Μείωση κόστους του cloak για το
Ghost
H
Αναπλήρωση ζωής στα Reapers
εκτός μάχης
H
Ικανότητα θαψίματος για τα
Banelings
H
Αμυντικές ικανότητες για το
Nexus
Αίσθηση προκάλεσε η απομά-
κρυνση των Overseers και Moth-
erships. Το μόνο σίγουρο είναι ότι
όλα αυτά θα περάσουν και άλλο
“φίλτρο” μέχρι να φτάσει η Bliz-
zard στην επιθυμητή ισορροπία
του multiplayer.
DIABLO 3
Καινούργιες αποκαλύψεις για το
Diablo 3 δεν υπήρχαν: Οι κλάσεις
έχουν αποκαλυφθεί, η beta τρέχει
εδώ και δύο μήνες και δεν υπάρ-
χουν πολλά μυστήρια. Δυστυχώς,
δεν είδαμε κάποια επίδειξη της
Arena ούτε ανακοινώθηκε κά-
67
PC Master
Από το χώρο επίδειξης του Diablo III.