PC Master
72
Ο Arthas, ο Paladin με το λυσσαλέο μίσος απέναντι στα
Undead και σε οτιδήποτε unholy, δεν σταματά μπροστά σε
τίποτα για να εξαγνίσει τον κόσμο. Ακόμη και μπροστά σε
καταραμένα σπαθιά. Στην προσπάθειά του λοιπόν να ακο-
λουθήσει τον dreadlord Mal’Ganis στο Northrend, στην πο-
ρεία βρίσκει το Frostmourne, ένα σπαθί με απίστευτες δυ-
νάμεις. Η επιθυμία του να το αποκτήσει ακατανίκητη. Αγνο-
εί τις προειδοποιήσεις του φίλου του Muradin Bronzebeard
για τον κίνδυνο που ελλλοχεύει σε περίπτωση που αποφα-
σίσει να κραδαίνει το συγκεκριμένο σπαθί και προσφέρει σ’
αυτό την ίδια του την ψυχή. Το Frostmourne, όμως, σφυρη-
λατήθηκε από τον ίδιο τον Lich King, ένα γεγονός όχι και
τόσο ευχάριστο για τον νέο κάτοχο του. Αποτέλεσμα; Μέ-
σα από ένα απίστευτο cut-scene, ο Arthas ως Lich King,
πλέον, επιστρέφει στο Lordaeron και σκοτώνει τον πατέρα
του χωρίς πολλές κουβέντες.
Στο πρώτο System Shock η SHODAN, το εξελιγμένο ΑΙ με τις
απολυταρχικές βλέψεις, ήταν ο μεγάλος αντίπαλος του
ανώνυμου hacker μας. Στο δεύτερο System Shock, ο τρόπος
που κάνει την εμφάνισή της είναι αν μη τι άλλο δείγμα υψη-
λούς ευφυίας. Ο ήρωάς μας έχει σταλεί για να ερευνήσει τι
ακριβώς συνέβη σε μία ομάδα διάσωσης και διαπιστώνει ότι
ολόκληρο το σκάφος στο οποίο βρίσκεται έχει παγιδευτεί
από τη SHODAN, η οποία παριστάνει ότι μας βοηθά στο έργο
μας, στην ουσία όμως παίζει συνεχώς με το μυαλό μας και
μας κάνει έρμαιο των προθέσεων της. Όταν προς τα τελευ-
ταία στάδια του παιχνιδιού, αφού έχουμε κάνει όλα τα θε-
λήματά της και έχει αποφασίσει να μας αποκαλύψει ακρι-
βώς τι θέλει να πετύχει (να ενώσει κατά κάποιον τρόπο τον
κυβερνοκόσμο με τον πραγματικό), ο τρόπος που αποκαλύ-
πτεται στον παίκτη τόσο οπτικά όσο και ηχητικά ελέω της
ανατριχιαστικής ομιλίας της, παγώνει το αίμα.
WARCRAFT 3
Η Επιστροφή του Arthas ως Death Knight
SYSTEMSHOCK2
Η Αποκάλυψη της Shodan
Ο Arthas
επιστρέφει
νικητής...
σχεδόν.
Το Monkey Island 2 είναι ένα από τα καλύτερα adventures
όλων των εποχών, hands down. Η αναζήτηση του ανεπα-
νάληπτου Guybrush Threepwood για το μεγάλο θησαυρό
Big Whoop, οι απίθανοι γρίφοι και η αναπόφευκτη σύ-
γκρουσή του με τον αιώνιο αντίπαλό του LeChuck, αποτε-
λούν στοιχεία που κανένας adventurer δεν έχει ξεχάσει.
Το ίδιο και το τέλος του παιχνιδιού, το οποίο αποτελεί μία
από τις πιο «κουφές» στιγμές του gaming. Υστερα από όλη
αυτή την «ταλαιπωρία» που υπέστη ο παίκτης, καθώς το
Monkey Island 2 είναι πραγματικά τεράστιο, ανακαλύπτει
ότι δεν υπάρχει κανένας θησαυρός. Αντίθετα παρακολου-
θεί έκπληκτος τον Guybrush μαζί με τον LeChuck σε μικρή
ηλικία, να βγαίνουν μέσα από ένα τούνελ και να εμφανίζο-
νται σε ένα λούνα παρκ ονόματι Big Whoop με τους γονείς
τους να φεύγουν για να δοκιμάσουν κάποιο άλλο παιχνίδι
του πάρκου! Απίστευτο;
Η Sarah Kerrigan ήταν μία πανίσχυρη και πιστή psionic, η
άμεσα υφιστάμενη του Arcturus Mengsk. Όμως η ίδια δεν
γνώριζε τα ακριβή σχέδια του κύριου Arcturus, τα οποία
δεν ήταν να διώξει τα Zerg από το Γαλαξία, όπως θα πί-
στευε κανείς, αλλά να στεφθεί ο ίδιος Αυτοκράτορας. Έτσι,
σε μία αποστολή-παγίδα για τη Confederacy, η Kerrigan θυ-
σιάζεται, καθώς αποτελεί ένα από τα «δολώματα» του
Arcturus προκειμένου να «τσιμπήσουν» τα Zergs και να κα-
ταστρέψουν την πρωτεύουσα Tarsonis. Το cut-scene που
παρακολουθούμε την Kerrigan να πολεμά απεγνωσμένα τα
εναπομείνοντα Zergs και η έκφραση στο πρόσωπό της μό-
λις αντιλαμβάνεται πλέον ότι οι συνάνθρωποί της την
έχουν παρατήσει στο ανύπαρκτο έλεος των Zerg, είναι συ-
γκλονιστικό και μας πλημμυρίζει με συναισθήματα μίσους
τόσο για τον κύριο Arcturus όσο και να απορούμε για το
ποιόν της φυλής μας...
MONKEY ISLAND2
Τι, τελείωσε;
STARCRAFT
Η προδοσία της Kerrigan
Η SHODAN
αυτοπρο-
σώπως.
Από τις
τελευταίες
στιγμές της
Kerrigan
ως άνθρω-
πος.
Όσα ζήσαμε
στο Monkey
Island ήταν
αλήθεια ή
όνειρο;