Δεν σταματά η άνοδος
Τ
ο Android Market της Google ξεπέρασε
τα 10 δισεκατομμύρια downloads εφαρ-
μογών, με τα 5,5 δισεκατομμύρια από αυτά
να γίνονται από τον περασμένο Μάιο και με-
τά. Αυτή τη στιγμή, μάλιστα, πάνω από ένα
δισεκατομμύριο εφαρμογές κατεβαίνουν
από εκεί κάθε μήνα. Θα θυμάστε ότι το
Android ξεκίνησε με αργούς ρυθμούς στα
τέλη του 2008 και χρειάστηκε να φτάσει ο
Ιούλιος του 2010 για να δει τα downloads
του να φτάνουν το 1 δισεκατομμύριο. Έναν
χρόνο αργότερα, τον Ιούλιο του 2011, είχε
φτάσει τα 6 δισ.
Με αυτή την ευκαιρία, το Android Market
αποφάσισε να διαθέσει μία σειρά από τίτ-
λους με την εορταστική τιμή των 10 cents,
ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν οι Asphalt 6
HD, το Minecraft και το Paper Camera. Με
επίσημο post της η Google αναφέρει τα εξής:
«Φυσικά, καμία από αυτές τις εφαρμογές δεν
θα υπήρχε αυτή τη στιγμή, αν δεν υπήρχαν
οι κατάλληλες εταιρείες ανάπτυξης για να
τις δημιουργήσουν. Μέρα με την ημέρα, αυ-
τές οι εταιρείες συνεχίζουν να προεκτείνουν
τα όρια του εφικτού σε μία εφαρμογή και
μας ενθουσιάζουν με τη δουλειά τους. Γι' αυ-
τόν το λόγο, τις ευχαριστούμε.»
ΟΡΟΣΗΜΟ ΓΙΑ
ΤΟ ANDROID
MARKET
Ψάχνεται η Ubi
Π
ριν από λίγο καιρό, η Ubisoft άρχισε να
στέλνει e–mails σε εκείνους που δοκί-
μασαν το Call of Juarez: The Cartel, για να
δει κατά πόσο οι οπαδοί της σειράς θέλουν
να δουν ένα καινούργιο επεισόδιο.
Το παράξενο είναι ότι το The Cartel δεν εν-
θουσίασε το κοινό, όμως, η Ubisoft σκέφτε-
ται να το συνεχίσει. Μία τέτοια έρευνα θα
περίμενε κάποιος να τη διεξαγάγει για έναν
τίτλο όπως το Dead Island, που τα πήγε πο-
λύ καλύτερα σε πωλήσεις.
Γενικά, η Ubisoft εκπλήσσει πολλές φορές
με τη συγκεκριμένη σειρά. Θυμηθείτε ότι
το νέο Call of Juarez διαδραματιζόταν στη
σύγχρονη εποχή, κάτι ανεξήγητο, αν σκε-
φτεί κάποιος την επιτυχία τίτλων, όπως το
Red Dead Redemption. Πάντως, αν αυτή η
έρευνα έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, φαί-
νεται πως η σειρά θα επιστρέψει στην
Άγρια Δύση.
ΚΙ ΑΛΛΟ CALL
OF JUAREZ;
15
PC Master
Η
Electronic Arts εξαγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης social games, KlickNation, και τη μετονό-
μασε σε BioWare Social, με σκοπό να δημιουργήσει role–playing games για κοινωνικά δίκτυα
υπό την επίβλεψη του διευθύνοντος συμβούλου της πρώην KlickNation, Mark Otero.
Ο αντιπρόεδρος της BioWare, Dr Ray Muzyka, δήλωσε σχετικά: «Η εμπειρία της KlickNation στη
δημιουργία πρωτοποριακών και συναρπαστικών RPGs για πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κά-
νουν την ενσωμάτωσή της στην ομάδα της BioWare στην EA ιδανική και εύκολη. Μοιραζόμαστε
τις ίδιες δημιουργικές αξίες. Η νέα εταιρεία, η BioWare Social, θα προσφέρει τους τίτλους της
BioWare και της EA σε ένα κοινό ανθρώπων που διευρύνεται συνεχώς και αναζητά υψηλής ποιό-
τητας, πλούσιες εμπειρίες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.»
Η KlickNation κυκλοφόρησε τον πρώτο τίτλο της, με το όνομα SuperHero City, το 2009 και το
πιο πρόσφατο παιχνίδι της ήταν το Six Gun Galaxy. Η μοίρα αυτών των τίτλων δεν ξεκαθαρίστη-
κε, αλλά αξίζει να αναφερθεί ότι οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες των παιχνιδιών της KlickNation
έπεσαν από τους 1,3 εκατομμύρια στους 400.000.
Η EA ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ ΤΗΝ KLICKNATION
Για RPG σε κοινωνικά δίκτυα
O
διευθυντής της Valve, Gabe
Newell, υποστηρίζει ότι η πειρα-
τεία δεν αποτελεί σημαντικό ζήτη-
μα για το Steam, την πλατφόρμα διανο-
μής ψηφιακών τίτλων της εταιρείας του.
O Newell εξήγησε ότι η βασική παρεξή-
γηση στο θέμα της πειρατείας είναι ότι
υποκινείται από τις υψηλές τιμές των παι-
χνιδιών. Παρ' όλα αυτά, η Valve θεωρεί
ότι η πειρατεία οφείλεται στις κακές υπη-
ρεσίες από την πλευρά των εταιρειών:
«Για παράδειγμα, αν ένας πειρατής προ-
σφέρει ένα παιχνίδι οπουδήποτε στον κό-
σμο, είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετρά-
ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, χωρίς
να χρειαστεί να βγείτε από το σαλόνι σας
για να το πάρετε και από την άλλη ο νό-
μιμος δημιουργός του ίδιου παιχνιδιού
λέει ότι το προϊόν του θα κυκλοφορήσει
στην Ευρώπη τρεις μήνες μετά την Αμερι-
κή και μόνο στα παραδοσιακά καταστήμα-
τα, τότε η υπηρεσία που προσφέρει ο πει-
ρατής είναι σαφώς καλύτερη.»
Η λύση του DRM που εφαρμόζουν κά-
ποιες εταιρείες περιορίζει τις επιλογές
του αγοραστή και προκαλεί αβεβαιότητα.
Αυτό μπορεί να βλάψει τη συνολική
εμπειρία του αγοραστή και προσφέρει το
κίνητρο για να στραφεί στην πειρατεία: «Ο
σκοπός μας είναι να προσφέρουμε υπη-
ρεσίες υψηλότερης αξίας σε σχέση με
τους πειρατές και αυτό το έχουμε κατα-
φέρει σε τέτοιο βαθμό, ώστε η πειρατεία
να μην αποτελεί σοβαρό ζήτημα για την
εταιρεία μας. Για παράδειγμα, προτού
μπούμε στη ρωσική αγορά, μας έλεγαν
ότι θα χάσουμε τον καιρό μας στη Ρωσία,
επειδή όλοι θα αποκτούσαν παράνομα
αντίτυπα των παιχνιδιών μας. Σήμερα,
όμως, η Ρωσία είναι έτοιμη να γίνει η με-
γαλύτερη αγορά της Ευρώπης για εμάς.»
Χαρούμενος ο Gabe
ΞΕΠΕΡΝΑ
ΤΗΝ
ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ
ΤΟ STEAM