PC Master
52
Admiral:
Μεγάλο αποτέλεσμα, Νίκο Κα-
λαγκιά! Συμφωνείς ότι το δυνατό σημείο
του Dead Space 2 ήταν η ατμόσφαιρά του;
Επίσης, πιστεύεις ότι τα παραδοσιακά
horror games έχουν μέλλον ή αυτό ανήκει
στα «υβρίδια» action/horror;
Volrath:
Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τον
εαυτό μου ως fan των survival horror
games. Δεν είναι το άγχος, η αγωνία ή ο
φόβος που προκαλούν. Το αντίθετο μάλι-
στα. Δεν «νιώθω» από τέτοιες καταστάσεις.
Ίσως γι’ αυτό το λόγο τα βαριέμαι. Από τη
μία, η δράση είναι σχεδόν μηδαμινή (συνή-
θως τρέχεις να ξεφύγεις), από την άλλη,
αυτά τα παιχνίδια προσπαθούν να σε «τινά-
ξουν» από την καρέκλα σου με «φτηνούς»
τρόπους (όχι άλλες πόρτες που τρίζουν,
βαρέθηκα!). Το Dead Space 2, κατά τη γνώ-
μη μου, έκανε τη διαφορά και ευχαριστώ
το Θεό που με
φώτισε να το δο-
κιμάσω. Ο συγκε-
κριμένος τίτλος
καταφέρνει να
συνδυάσει άψογα
τη survival αισθη-
τική με την ξέφρενη δράση και μάλιστα
σου επιτρέπει να παίξεις όλη την ιστορία
γέρνοντας το gameplay προς την πλευρά
που ΕΣΥ επιθυμείς περισσότερο. Σαφώς το
δυνατό σημείο του Dead Space 2 είναι η
ατμόσφαιρα: Ηχητικά εφέ, σκοτεινοί διά-
δρομοι, παράξενα δωμάτια και ενδιαφέρον
σενάριο. Να προσθέσω σε αυτά τους εντυ-
πωσιακούς εχθρούς και τον έντονο gore
χαρακτήρα του τίτλου. Δεν θα μπορούσα
να ζητήσω κάτι περισσότερο. Όσο για το
μέλλον του genre; Ο χρόνος θα δείξει, αλ-
λά κυρίως οι απαιτήσεις των gamers. Τα
κλασικά survival horror games που δεν πο-
λυσυμπαθώ (βλ. Resident Evil) έχουν το δι-
κό τους κοινό και δεν νομίζω να αποτύ-
χουν ποτέ εμπορικά. Από την άλλη, τα
«υβρίδια», όπως το Dead Space 2, πιστεύω
ότι κατέχουν και αυτά ένα κομμάτι της πί-
τας στην αγορά των video games, το οποίο
δείχνει συνεχώς να μεγαλώνει. Τελικός
κερδισμένος είναι σαφώς ο καταναλωτής,
με την πληθώρα παιχνιδιών που έχει τη δυ-
νατότητα να επιλέξει από το συγκεκριμένο
χώρο.
Admiral:
Έγινες σαφής. Πες μου, όμως,
ποιος είναι ο χειρότερος εφιάλτης σου;
Volrath:
Άσε, είδα στον ύπνο μου ότι
ήμουν δεμένος σε ένα σκοτεινό υπόγειο.
Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει, μπαίνει μέσα ο
Σκιάννης και μου λέει: «Θα σε βάλω να
ακούσεις όλα τα ελαφρολαϊκά–ποπ–rap–
R&B που έχω στη συλλογή μου μέχρι το
μυαλό σου να γίνει πουρές! ΠΟΥΡΕΣ! ΧΑΧΑ-
ΑΧΑΧΑΑΑΑ!» Έκανα δύο βδομάδες να κοι-
μηθώ σαν άνθρωπος!
Admiral:
Ανατριχίλα! Ευχαριστούμε πο-
λύ, Νίκο!
Admiral:
Ο Geralt θριάμβευσε! Νίκο Καλαγκιά, είχαμε καθολική
επικράτηση για το Witcher 2 στην ψηφοφορία. Ισχύει πράγματι το
«μετά το Witcher το χάος»; Τι θα πρέπει να πάρουν ως μάθημα τα
μελλοντικά RPGs από το Witcher 2;
Volrath:
Εμείς οι RPGάδες είμαστε απαιτητικοί. Όταν έχεις μεγα-
λώσει (ναι, παππού, σε σένα μιλώ) με games, όπως τα Dungeon
Master, Eye of Beholder, Lands of Lore και τα πιο πρόσφατα (!)
Baldur's Gate, Planescape: Torment, Neverwinter Nights κ.λπ., τό-
τε το παραμικρό που προσθέτουν οι νέοι τίτλοι του είδους και τεί-
νουν προς πιο casual/action/προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε μονοπά-
τια, απλώς προκαλεί την απογοήτευσή μας. Είχαμε πολλά χρόνια
να δούμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ RPG (με εξαίρεση το Dragon Age) και το
The Witcher 2 ήρθε όχι μόνο για να καλύψει αυτό το κενό, αλλά
και για να εκτοξεύσει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη. Θέλετε σενά-
ριο; Θέλετε ανάπτυξη του χαρακτήρα σας; Θέλετε ενδιαφέροντες
NPCs και έναν κόσμο που ζει, αναπνέει και αντιδρά ανάλογα με τις
δικές σας επιλογές; Μήπως να σας θυμίσω τα διαφορετικά paths
του παιχνιδιού και τα 16 φινάλε; Είναι δυνατόν να μην ισχύει το
«μετά το Witcher το χάος»; Αν προσθέσετε σε όλα τα παραπάνω
την εντυπωσιακή γραφική απεικόνιση ακόμη και στις χαμηλότερες
αναλύσεις, αλλά και το μοναδικό επικό soundtrack, έχετε έναν τίτ-
BEST ROLE PLAYING GAME:
ΤΗΕ WITCHER 2: ASSASSINS OF KINGS
BEST ACTION GAME:
DEAD SPACE 2
Το Batman: Arkham City κρατά τα θετι-
κά στοιχεία του προηγούμενου παιχνιδιού
και «ανοίγει» τη δράση ώστε να δώσει την
ευκαιρία στο Σκοτεινό Ιππότη να ξεδιπλώ-
σει όλες τις ικανότητές του. Αν η εταιρεία
παραγωγής είχε δώσει λίγο μεγαλύτερη
προσοχή σε ορισμένα μικρά προβλήματα,
το Arkham City θα αποτελούσε το από-
λυτο ορόσημο για τα action games.
Ο συνδυασμός action και horror
στο Dead Space 2 συγκλόνισε
τους συντάκτες του «PC Master»!
Δεύτερη Θέση: BATMAN: ARKHAM CITY
Ο Batman ρίχνει…
πολύ ξύλο στο
Arkham City!
Η αλληλεπίδραση του παίκτη με τον κόσμο του
Witcher 2 μπορούσε να αλλάξει ολόκληρη την πορεία
του σεναρίου και να επιφέρει απρόοπτες μεταβολές!