Page 81 - PCM267

Basic HTML Version

81
PC Master
φθείτε πλήρως τι συμβαίνει στην ιστορία,
αν και το σύντομο εισαγωγικό βίντεο χο-
ντρικά εξηγεί κάποια πράγματα γι’ αυτήν.
Αρχικά, παρακολουθούμε τον Desmond να
έχει παγιδευτεί μέσα στο Animus και να
προσπαθεί να λύσει το μυστήριο των προ-
γόνων του και να σωθεί ώστε να μην κατα-
λήξει φυτό σε κάποιο κρεβάτι νοσοκομεί-
ου. Η διαδικασία επίλυσης του μυστηρίου
απαιτεί να μπει ξανά στο πετσί του Ezio
Auditore, ο οποίος βρίσκεται σε σχετικά
προχωρημένη ηλικία και προσπαθεί να
βρει απαντήσεις πίσω από το νόημα ύπαρ-
ξης του τάγματος των Ασσασσίνων και κυ-
ρίως να ανακαλύψει τα μυστικά που έκρυ-
ψε επιμελώς εδώ και πολλούς αιώνες ο
Altair. Η αναζήτηση του Ezio τον φέρνει
στην Κωνσταντινούπολη του 1511, όπου
οι Οθωμανοί έχουν τον πλήρη έλεγχο της
Πόλης, κάτι που, όμως, αμφισβητείται εν
μέρει από την αυξημένη παρουσία
Templars, που για άγνωστο λόγο έχουν
μαζευτεί σε αυτό το σταυροδρόμι των λα-
ών και πολιτισμών. Όπου υπάρχουν, όμως,
Templars, υπάρχουν και Assassins, οπότε
πολύ γρήγορα ο Ezio θα βρει καινούργιους
φίλους, αλλά και αδίστακτους εχθρούς
που κρύβονται καλά μέσα στα παλάτια της
Πόλης.
Χωρίς να αποκαλύψουμε κάτι άλλο από
την ιστορία, αρκεί να πούμε ότι είναι σαφώς
πιο ενδιαφέρουσα από αυτή του Brother-
hood. Αν και διαθέτει λιγότερες ίντριγκες και
προδοσίες, κυρίως λόγω του ότι υπάρχουν
πολύ λιγότεροι σε αριθμό πρωταγωνιστικοί
χαρακτήρες, έχει καλό ρυθμό και συνοχή,
ενώ το τέλος του, παρ’ όλο που για μία ακό-
μη φορά μας αφήνει σε «to be continued…»
διάθεση, απαντά σε πολλά ερωτήματα και
απλώς μας αφήνει να περιμένουμε την κα-
τάληξη της ιστορίας, έχοντας έναν ξεκάθαρο
αυτή τη φορά στόχο. Αυτό που μένει να
δούμε, είναι κατά πόσο τα καταφέρνει καλά
στον τομέα του gameplay.
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ...
Το Revelations συνεχίζει το βασικό
concept που εφάρμοσε με επιτυχία το
Brotherhood, οπότε ξεκινώντας το θα νιώ-
σετε πολύ άνετα με αυτό. Η Κωνσταντι-
νούπολη είναι πραγματικά υπέροχη, ατμο-
σφαιρική και όσο το δυνατόν αρχιτεκτονικά
πιστή, με το λιμάνι της, την Αγία Σοφία, το
παζάρι, ενώ το πιο εντυπωσιακό στοιχείο
που εκτοξεύει στα ουράνια την αίσθηση ότι
βρισκόμαστε εκεί είναι οι ομιλίες που βγαί-
νουν από τα ηχεία σας. Θα ακούσετε Ελλη-
νικά, Τουρκικά, Αραβικά και Τσιγγάνικα, κάτι
που δείχνει ότι τίποτε δεν αφέθηκε στην
τύχη. Είναι εμφανές ότι έχει προηγηθεί σο-
βαρή μελέτη από τους ανθρώπους της
Ubisoft προκειμένου να αποδοθεί όσο το
δυνατόν πειστικότερα η αναπαράσταση της
Πόλης εκείνης της εποχής.
Σε ό,τι αφορά στο κυρίως παιχνίδι, οι μη-
χανισμοί του δεν έχουν αλλάξει σε μεγάλο
βαθμό. Το open world στοιχείο παραμένει
και αναλαμβάνετε αποστολές από τους βα-
σικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, αγο-
ράζετε καταστήματα, εκτελείτε παράπλευ-
ρες αποστολές για κέρδος κυρίως χρηματι-
κό, εκπαιδεύετε Assassins, κατακτάτε πύρ-
γους των Templars κ.λπ. Υπάρχουν, όμως,
κάποιες αξιοσημείωτες προσθήκες που δι-
ευκολύνουν ή δυσκολεύουν την ενασχό-
λησή σας με το παιχνίδι.
Κατ’ αρχάς, ο Ezio κουβαλά μαζί του
ένα hookblade, το οποίο είναι αυτό ακρι-
βώς που υποδηλώνει το όνομά του. Με
αυτό μπορείτε να φτάνετε ευκολότερα σε
απομακρυσμένα σημεία ή να γαντζώνεστε
σε κάποιο κτήριο έπειτα από κάποια πτώ-
ση, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για
γρήγορη μετάβαση από τη μία στέγη στην
άλλη μέσω των ziplines. Επίσης μία αρκε-
τά χρήσιμη δυνατότητα του hookblade εί-
ναι η εφαρμογή του κατά τη διάρκεια της
μάχης ενώ προσπαθείτε να διαφύγετε, με
την κίνηση hook and run: Πραγματικά πο-
λύ χρήσιμο όταν είστε περικυκλωμένος
και θα πρέπει να βρεθείτε με τα πόδια
στους ώμους.
Η δεύτερη μεγάλη προσθήκη του παιχνι-
διού είναι το crafting βομβών. Διάσπαρτα
στο χάρτη υπάρχουν, μαζί με τα Assassins
spots (όπου εκπαιδεύετε τους «μικρούς»
Ασσασσίνους σας), και τα crafting spots,
όπου στήνετε τις... αλχημείες σας. Υπάρ-
χουν τρία είδη βομβών που μπορείτε να
δημιουργήσετε, οι impact, tactical και
diversion, και καθεμία χρησιμεύει για την
εφαρμογή διαφορετικής τακτικής. Τα υλικά
για τη δημιουργία βομβών τα βρίσκετε είτε
ψάχνοντας σε σεντούκια είτε ερευνώντας
τα κουφάρια των εχθρών σας, ακόμη και
μετά το πέρας κάποιων ειδικών αποστο-
λών, και ανάλογα με το ποια υλικά θα χρη-
σιμοποιήσετε στο μείγμα, θα έχετε το
αντίστοιχο αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τη
Ubisoft, είναι εφικτή η δημιουργία 300 πε-
ρίπου διαφορετικών συνδυασμών. Στη θε-
ωρία αυτό ακούγεται πολύ καλό, στην
πράξη θα διαπιστώσετε ότι οι βόμβες δεν
διαφέρουν ιδιαίτερα μεταξύ τους και σύ-
ντομα θα καταλήξετε να χρησιμοποιείτε
τους ίδιους συνδυασμούς. Έστω και με
αυτούς τους συνδυασμούς, όμως, η απο-
τελεσματικότητά τους είναι μεγάλη και θα
σας ξελασπώσουν αρκετές φορές είτε θε-
λήσετε να κινηθείτε σιωπηλά για να ξεγε-
λάσετε τους φρουρούς είτε αποφασίσετε
να σπείρετε τον όλεθρο στο πέρασμα σας.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ;
Κάτι που δυσκολεύει λίγο τα πράγματα
στο παιχνίδι, είναι η μπάρα Notoriety, η
Υπερασπιζόμενοι έναν πύργο στο tower defense υποπαιχνίδι.
Με το hookblade οι μετακινήσεις από σκεπή
σε σκεπή γίνονται αστραπιαία.
Ο Yusuf Tazim, ο πρώτος φίλος που θα συνα-
ντήσετε στη νέα περιπέτειά σας.
Η Κωνσταντινούπολη
είναι πραγματικά
υπέροχη.