Page 89 - PCM267

Basic HTML Version

89
PC Master
παρελθόν του θα έρθει να τον στοιχειώ-
σει σε μία υπόθεση που έχει βαθιά θαμ-
μένες ρίζες στις συνέπειες που είχαν οι
πράξεις του σε εκείνη τη μοιραία μάχη...
Χωρίς αμφιβολία, η ιστορία που διηγεί-
ται το L.A. Noire πολύ άνετα θα ταίριαζε
σε μία εξαιρετική ταινία νουάρ, υποψή-
φια για Όσκαρ. Ιδίως ο μαεστρικός τρό-
πος που ξετυλίγεται το κουβάρι της πλο-
κής, οι ευφάνταστες ανατροπές της και
οι αληθοφανείς, γεμάτοι ελαττώματα
πρωταγωνιστές του αποτελούν υπόδειγ-
μα για κάθε μελλοντικό τίτλο που θα
προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα αστυ-
νομικό adventure αξιώσεων. Τόσο καλο-
δουλεμένο σενάριο είχαμε χρόνια να
δούμε και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια
στην ομάδα ανάπτυξης, Team Bondi, γι’
αυτό το επίτευγμα.
CATCH ME IF YOU CAN
Εκ πρώτης όψεως, το L.A. Noire θυμίζει
κάθε άλλο sandbox παιχνίδι της Rockstar
που έχετε παίξει. Στην πράξη, όμως, το
παιχνίδι ακολουθεί εντελώς διαφορετι-
κούς προσανατολισμούς, καθώς μπορεί
να διαδραματίζεται σε έναν free roaming
κόσμο, αλλά το μονοπάτι που θα διαβείτε
για να παρακολουθήσετε την ιστορία εί-
ναι προκαθορισμένο και οι μεταβιβάσεις
με το αυτοκίνητο μεταξύ των περιοχών
πο επισκέπτεστε, αποτελούν απλά «δια-
λείμματα» της ιστορίας.
Συγκεκριμένα, κάθε υπόθεση που ανα-
λαμβάνετε, αποτελεί ένα ξεχωριστό επει-
σόδιο, όπου δέχεστε ένα μικρό briefing
από τον αρχηγό του τμήματός σας και ξε-
κινάτε την οδύσσεια της εξιχνίασής της. Η
εξιχνίαση μίας υπόθεσης χωρίζεται σε
τρία τμήματα: Την έρευνα, την ανάκριση
των μαρτύρων/υπόπτων και τις action se-
quences.
Η έρευνα είναι το πρώτο και σημαντι-
κότερο κομμάτι που θα πραγματοποιήσε-
τε, πηγαίνοντας στον τόπο του εγκλήμα-
τος. Εκεί θα χρειαστεί να εξερευνήσετε
την περιοχή πιθαμή προς πιθαμή για τυ-
χόν στοιχεία που θα σας βοηθήσουν. Ο
εντοπισμός αυτών των στοιχείων συνή-
θως αποτελεί εύκολη υπόθεση, καθώς τα
περισσότερα είναι προφανή και έχουν
ήδη αποκαλυφθεί από τους αστυνομι-
κούς που έφθασαν πρώτοι στο τόπο
όπου έλαβε μέρος το έγκλημα, ενώ τις
λίγες φορές που τα στοιχεία δεν βρίσκο-
νται σε κοινή θέα, αρκεί μία στοιχειώδης
περιπλάνηση στην περιοχή για να τα
εντοπίσετε όλα. Μάλιστα αν διαθέτετε
κάποιο joypad με δόνηση (π.χ., το Log-
itech Rumblepad) τότε αυτό δονείται
έντονα όταν ο ήρωάς σας βρίσκεται κο-
ντά σε κάποιο στοιχείο που χρήζει προ-
σοχής, κάτι που σας διευκολύνει ακόμη
περισσότερο. Δεν σχετίζονται όλα τα
στοιχεία που θα βρείτε με την υπόθεση,
παρ’ όλα αυτά, εκείνα που καταγράφο-
νται αυτόματα ως αποδεικτικά στο μπλο-
κάκι σας, αποτελούν τα κρυφά όπλα σας
στις ανακρίσεις των μαρτύρων/υπόπτων.
Εννοείται ότι η έρευνα δεν περιορίζεται
μόνο στον τόπο του εγκλήματος, αλλά
ανάλογα με τα στοιχεία που θα εντοπίσε-
τε και τις μαρτυρίες των ατόμων που θα
ανακρίνετε, θα χρειαστεί να μεταβείτε
και σε άλλες περιοχές της πόλης. Χωρίς
να υπάρχει λάθος και σωστό στη διαδι-
κασία της έρευνας (δεν «χάνετε», δηλα-
δή, αν δεν τα βρείτε όλα), θα πρέπει να
είστε πολύ προσεκτικοί για να ανακαλύ-
ψετε όσο το δυνατόν περισσότερα στοι-
χεία, πραγματοποιώντας εξονυχιστικό
έλεγχο σε κάθε περιοχή, προκειμένου να
είστε ικανοί να εξαγάγετε σωστά συμπε-
ράσματα για την επίλυση της υπόθεσης
και να λάβετε την υψηλότερη δυνατή
βαθμολογία από το παιχνίδι. Ένα λάθος
συμπέρασμα μπορεί να οδηγήσει έναν
αθώο στη φυλακή, άσχετα αν κάτι τέτοιο
δεν επηρεάζει την κατάληξη της ιστο-
ρίας του Phelps.
Το δεύτερο σημαντικό κομμάτι του L.A.
Noire είναι οι ανακρίσεις των ανθρώπων
και εδώ θα λέγαμε ότι το παιχνίδι φέρνει
επανάσταση με την τεχνολογία Motion-
scan που ενσωματώνει, η οποία δεν απο-
τελεί απλώς ένα όμορφο gimmick, αλλά
βασικό συστατικό του gameplay. Η ανά-
κριση γίνεται με τη μορφή ερωτήσεων
Ανακρίνοντας έναν μάρτυρα, δώστε τη δέουσα προσοχή στα λεγόμενά του.
Το Los Angeles είναι καταπληκτικό και η οδή-
γηση στους δρόμους του απόλαυση.
Δεν σχετίζονται όλα τα
στοιχεία που θα βρείτε
με την υπόθεση.
Μην ανησυχείτε, όμως, μήπως σας ξεφύγει κάτι, όλα τα σημαντικά στοιχεία καταγράφονται στο
μπλοκάκι σας.