Page 91 - PCM267

Basic HTML Version

σης δεν ανταποκρίνονται στη «βαριά» συ-
μπεριφορά των αυτοκινήτων εκείνης της
εποχής, σε εκ του συστάδην αναμετρή-
σεις με τα χέρια, ενώ το πιστολίδι είναι
στοιχειώδες, με συνηθισμένα για τρίτου
προσώπου action game συστήματα κά-
λυψης και στόχευσης. Μάλλον τα action
sequences μπήκαν για να προσελκύσουν,
όσο αυτό είναι δυνατό, και άλλου είδους
«κοινό», αλλά δεν πετυχαίνουν το σκοπό
τους, καθώς περισσότερο σας καθυστε-
ρούν παρά σας συναρπάζουν και μάλιστα
αν, παρά το χαμηλό επίπεδο δυσκολίας
τους, αποτύχετε να τα ολοκληρώσετε
τρεις φορές, τότε το παιχνίδι σάς επιτρέ-
πει να τα παρακάμψετε. Τουλάχιστον σας
βοηθούν να βάλετε στο σακούλι σας με-
ρικούς επιπλέον experience πόντους,
ολοκληρώνοντας τις γελοιωδώς εύκολες
προαιρετικές side missions που κάθε τό-
σο εμφανίζονται στο ραντάρ σας κατά τη
διάρκεια των υποθέσεων, αλλά κατά πά-
σα πιθανότητα θα έχετε απορροφηθεί
τόσο πολύ από την πλοκή της ιστορίας
που θα τις αφήσετε για το τέλος.
Είναι πασιφανές, λοιπόν, ότι ο σκοπός
του L.A. Noire δεν είναι να αποτελέσει
μία πρόκληση για τις gaming ικανότητες
σας. Αντίθετα αφοσιώνεται στο να διηγη-
θεί μία πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία με τη
μορφή μίας καλοσκηνοθετημένης ταινίας
και να αποτελέσει μία ολοκληρωμένη
εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη σε οποι-
ονδήποτε αποφασίσει να την παρακο-
λουθήσει μέχρι τέλους. Αυτό πετυχαίνει
σε μεγάλο βαθμό και αυτή ακριβώς είναι
η ιδιομορφία του που το κάνει τόσο μο-
ναδικό.
CITY OF ANGELS
Η αναπαράσταση του Los Angeles του
1947 είναι καταπληκτική. Τα περιβάλλο-
ντα είναι εξαιρετικά σχεδιασμένα, με τα
αξιοθέατα της εποχής να έχουν μετα-
φερθεί πιστά στις οθόνες μας, ενώ ο κό-
σμος του είναι από τους πιο ζωντανούς
που έχουμε δει σε παιχνίδι. Έτσι και
αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο, νομί-
ζεις πως πράγματι ζεις σε εκείνη την
εποχή και μόνο η απουσία της μυρωδιάς
του ουίσκι και του καπνού σε επαναφέ-
ρουν στην πραγματικότητα. Υψηλού επι-
πέδου δουλειά, αντάξια των έξι χρόνων
που χρειάστηκαν για την υλοποίηση του
παιχνιδιού. Επίσης, πρέπει να απονείμου-
με για μία ακόμη φορά τα εύσημα και για
τους χαρακτήρες που δείχνουν πιο αλη-
θινοί από ποτέ, χάρη στο εντυπωσιακό-
τατο facial animation. Το «άριστα» τους
στερείται μόνο από τον περιορισμό των
30 frames (για μία ακόμη φορά σε PC
port), τα οποία δεν ενοχλούν ιδιαίτερα,
αλλά, όπως και να το κάνουμε, είναι άλ-
λη η αίσθηση όταν παίζεις σε 60fps.
Όσον αφορά στα voice overs, είναι πε-
ριττό να αναφέρουμε ότι πρόκειται για
δουλειά επιπέδου αντίστοιχης μίας κα-
λής ταινίας, με όλους τους ηθοποιούς να
δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Στις
ίδιες προδιαγραφές βρίσκεται το sound-
track που περιλαμβάνει τόσο ορχηστρική
μουσική στο στυλ των ταινιών της επο-
χής όσο και γνωστά jazz κομμάτια ερμη-
νευμένα από καλλιτέχνες, όπως η Ella
Fitzgerald, η Billie Holiday κ.λπ. Για τους
λάτρεις της jazz μουσικής, το soundtrack
του L.A. Noire είναι παράδεισος.
Συνολικά το L.A. Noire αποτελεί μία
σπάνια περίπτωση παιχνιδιού που δύσκο-
λα περιγράφει κάποιος με λόγια. Σίγουρα
κάποιοι θα το χαρακτηρίσουν βαρετό,
υπερεκτιμημένο και χάσιμο χρόνου, εξαι-
τίας της επανάληψής του στους βασι-
κούς τομείς της δράσης του και της
απουσίας ενός πραγματικά ανταγωνιστι-
κού gameplay. Και αυτό επειδή επιμένει
να δίνει μεγάλη σημασία σε τομείς, όπως
το σενάριο και η ατμόσφαιρα και στο πό-
σο καλά θα αποτυπωθεί η εμπειρία στο
παίκτη. Δώστε, λοιπόν, έμφαση σε αυτό
που θέλει να σας προσφέρει, παρασυρ-
θείτε στο ρυθμό του, απολαύστε το ήσυ-
χα παρέα με το αγαπημένο σας ποτό και
τότε θα ανταμειφθείτε με μία από τις κα-
λύτερες gaming εμπειρίες που έχετε ζή-
σει τα τελευταία χρόνια.
91
PC Master
90
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
Adventure
n
Έκδοση:
Rockstar
n
Ανάπτυξη:
Team Bondi
n
Τιμή:
44,90
n
Ελάχιστες Απαιτήσεις:
Intel Core®2 2.2GΗz, 2GB RAM, nVidia 8800/Radeon HD 3000 με 512RAM
video card
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
http://www.rockstargames.com/lanoire/
n
Επιρροές:
Ταινίες νουάρ
n
Εναλλακτική Πρόταση:
Heavy Rain σε PS3
• Εκπληκτικό σενάριο, πλοκή και
χαρακτήρες
• Η τεχνολογία του facial animation
• Το L.A. και η ατμόσφαιρά του
• Η επανάληψη στους μηχανισμούς
του και τα action sequences ίσως
κουράσουν κάποιους
• Το 30fps cap
Ο προσεκτικός έλεγχος των θυμάτων θα σας
βοηθήσει πολύ στην αναζήτηση του πραγματι-
κού ενόχου.
Ολοκληρώνοντας μία side mission, ένας εύκο-
λος τρόπος για περισσότερα xp.
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα τέτοιο παιχνίδι μία τέτοια σκηνή...
Έπος. Έπος. Έπος. Έπος. Το τελείωσα
χτες βράδυ και ήταν από τη στόφα των κα-
λύτερων κινηματογραφικών νουάρ. Τώρα η
μόνη δικαιολογία που έχω για να ζω στο
1947, είναι να μαζέψω όλα τα Golden Reels
σε Free–Roam. Μετά, αντίο, L.A, καλημέρα,
σκληρή αναμονή για ανακοίνωση RDR GO-
TY για PC. Διάολε, γιατί δεν βγαίνουν πε-
ρισσότερες τέτοιες παιχνιδάρες;
Boraccho
Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
pcmaster.gr/forum
Η αναπαράσταση του
Los Angeles του 1947
είναι καταπληκτική.