Page 93 - PCM267

Basic HTML Version

93
PC Master
Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
Το παιχνίδι ανοίγει με τα γεγονότα που
αφορούν στη δημιουργία της Arkham City,
μίας μεγάλης περιοχής που πλέον φιλοξε-
νεί όλους τους ισοβίτες εγκληματίες της
Blackgate Prison, αλλά και τους παρανοϊ-
κούς τροφίμους του Arkham Asylum. Μα
καλά, ποιος ήταν ο «έξυπνος» που θεώρη-
σε καλή ιδέα να μαζέψει όλα τα καθάρμα-
τα του Gotham και να τους παραδώσει ένα
σημαντικό μέρος της πόλης στο πιάτο; Ο
Bruce Wayne σπεύδει στο σημείο για να
διακηρύξει την έντονη αντίθεσή του στη
δημιουργία της Arkham City αλλά, προτού
προλάβει να πει δύο φράσεις, πέφτει θύμα
ενέδρας από βαριά οπλισμένους άνδρες
και αιχμαλωτίζεται. Όταν ανακτά τις αισθή-
σεις του, βρίσκει τον εαυτό του αιχμάλωτο
μέσα στην Arkham City, αλλά γρήγορα κα-
ταφέρνει να σπάσει τα δεσμά του και να
ανακτήσει την ελευθερία του. Η κατάστα-
ση, όμως, στην Arkham City έχει ξεφύγει
από κάθε έλεγχο, η αναρχία βασιλεύει και
οι εγκληματίες απειλούν να θέσουν σε κίν-
δυνο την ασφάλεια όλων των αθώων κα-
τοίκων του Gotham με τα δόλια σχέδιά
τους. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση ο
Bruce Wayne στέλνει σήμα στον Alfred και,
λίγο αργότερα, παραλαμβάνει μέσω αέρος
το «πακέτο» που θα τον μετατρέψει από
καλομαθημένο βαθύπλουτο playboy στο
χειρότερο εφιάλτη των απανταχού κακο-
ποιών. Ο Batman βρίσκεται στην Arkham
City και… είναι τσατισμένος!
Οι gamers που είχαν την ευκαιρία να παί-
ξουν το Batman: Arkham Asylum θα έχουν
ήδη αντιληφθεί τη μεγαλύτερη αλλαγή
στο gameplay του Arkham City. Αντί για το
περιορισμένο περιβάλλον του ασύλου του
Arkham, αυτή τη φορά ο άνθρωπος–νυχτε-
ρίδα κινείται σε μία σαφώς μεγαλύτερη και
πιο «ανοικτή» περιοχή, κάτι που προσθέτει
στο παιχνίδι το στοιχείο της εξερεύνησης
και μετακινεί το είδος του από το απλό
action στο open world action. Θα ήθελα
πολύ να πω ότι αυτή η αλλαγή ήταν από-
λυτα επιτυχημένη και αναμφίβολα τα θετι-
κά στοιχεία της υπερτερούν έναντι των
μειονεκτημάτων. Ωστόσο, έμεινα στο τέ-
λος με την αίσθηση ότι το «άνοιγμα»
της δράσης προκάλεσε σε κάποια
σημεία τη διάσπαση του ρυθμού
και τον κατακερματισμό της κε-
ντρικής ιστορίας μέσω των πο-
λυάριθμων side missions που
προσφέρονται. Για να μην παρε-
ξηγηθώ, διευκρινίζω ότι το επι-
πλέον περιεχόμενο είναι πλού-
σιο και καλοφτιαγμένο, το στοι-
χείο της εξερεύνησης καλοδε-
χούμενο, η μετακίνηση
του Batman από ορο-
φή σε οροφή απο-
λαυστική. Απλώς το
Arkham City υποπί-
πτει στο ίδιο σφάλ-
μα που έχουμε δει σε
όλα σχεδόν τα open
world action games, δηλα-
δή, στην ελαφρώς απρόσεκτη πλέξη των
δευτερευόντων στοιχείων με την κεντρική
ιστορία. Να δώσω ένα παράδειγμα: Υπάρ-
χουν αρκετά σημεία όπου το σενάριο προ-
σπαθεί να δημιουργήσει συνθήκες έντασης
και πιεστικών καταστάσεων από χρονικής
άποψης, όμως, την ίδια ώρα ο παίκτης είναι
ελεύθερος να περιπλανηθεί, να ασχοληθεί
με side missions ή απλώς να εξερευνήσει
το περιβάλλον χωρίς οποιαδήποτε επίπτω-
ση. Όταν το παιχνίδι «ακυρώνει» μόνο του
το στοιχείο της έντασης, τότε ο ρυθμός κά-
νει συνολικά «κοιλιά». Η Rocksteady επέλε-
ξε πιθανότατα συνειδητά να μη θέσει πε-
ριορισμούς στον παίκτη και να τον αφήσει
να κινηθεί με τους δικούς του ρυθμούς,
αλλά προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να
υπάρξει μεγαλύτερη μέριμνα για τη διατή-
ρηση της συνο-
χής στην κε-
ντρική ιστο-
Προτού πέσετε με τα μούτρα στη μάχη, σιγουρευτείτε ότι έχετε καλή εικόνα του χώρου και ερευ-
νήστε για το ιδανικό σημείο επίθεσης.
Όλοι οι σημαντικοί αντίπαλοι του Batman συμ-
μετέχουν στο παιχνίδι, είτε στην κεντρική
campaign είτε σε εκτενείς side missions.
Ο εξοπλισμός του Batman αποδεικνύεται
πολλαπλά χρήσιμος, ειδικά σε περιπτώσεις
όπου απαιτείται παράκαμψη συστημάτων
ασφαλείας.
Ο άνθρωπος–νυχτερίδα
κινείται σε μία σαφώς
μεγαλύτερη και πιο
«ανοικτή» περιοχή.