Page 115 - PCM267

Basic HTML Version

115
PC Master
Το παιχνίδι χωρίζεται σε εννέα κόσμους,
καθένας από τους οποίους διαθέτει δύο πί-
στες. Στη μία εξ αυτών, που ακολουθεί τον
παραδοσιακό και πολυαγαπημένο 2D
side–scrolling σχεδιασμό, χειριζόμαστε τον
classic Sonic και στην άλλη, που μεταβάλ-
λεται από 2D σε 3D και αντιστρόφως, ελέγ-
χουμε το σύγχρονο Sonic. Πέραν τούτου,
διαφορά εντοπίζεται και στις κινήσεις του
ίδιου του ήρωα σε καθέναν εκ των δύο
εαυτών του. Ο Sonic του παρελθόντος δια-
θέτει τη διάσημη spin dash κίνηση, με την
οποία μετατρέπεται σε μπάλα, κινούμενος
με μεγάλη ταχύτητα για μικρό χρονικό διά-
στημα. Αντιθέτως, ο κατοπινός εαυτός του
είναι εξοπλισμένος με πλήθος κινήσεων
και ευκολιών, όπως οι homing attack,
boost και stomp. Κάνοντας χρήση της πρώ-
της και όντας στον αέρα, «κλειδώνει» τον
αντίπαλο στόχο και επιτίθεται μονομιάς,
χωρίς να είναι αναγκαίο να πηδήξει πάνω
του για να τον εξολοθρεύσει. Αντίστοιχα,
με τις υπόλοιπες δύο επιταχύνει οριζο-
ντίως και επιτίθεται σε κάθετο άξονα, χρη-
σιμοποιώντας το βάρος του σώματός του.
Εκτός των δικών του ικανοτήτων, σε
πλήθος περιπτώσεων ο Sonic θα χρειαστεί
να επιστρατεύσει τη βοήθεια και τις δυνα-
τότητες των φίλων του, αφότου τους απε-
λευθερώσει. Έτσι, λοιπόν, θα χρησιμοποιή-
σει, εν είδει ελικοπτέρου, την περιστρεφό-
μενη ουρά του Tails, όπως και τη γοητεία
της Rouge που ζαλίζει με τα φιλιά που
στέλνει τους αντιπάλους του. Εκτός των
18 επιπέδων που περιλαμβάνονται στους
εννέα κόσμους που θα επισκεφθούμε,
αναπόφευκτη είναι η μάχη με τρία bosses
και άλλα τόσα sub–bosses. Οι υπαρχηγοί εί-
ναι οι Metal Sonic, Shadow the Hedgehog
και Silver the Hedgehog , επίσης γνώριμοι
από παλαιότερα games. Κάθε φορά που
κερδίζουμε έκαστο εξ αυτών, αποκτούμε
ένα διαμάντι, απαραίτητο για να ξεκλειδώ-
σουμε τη μάχη με το μεγάλο κακό, τον
Time Eater. Το ίδιο ισχύει και με τους τρεις
αρχηγούς, που είναι οι Death Egg Robot,
Perfect Chaos και Egg Dragoon. Για να
μπορέσουμε, όμως, να έρθουμε αντιμέτω-
ποι με τους τελευταίους, θα χρειαστεί να
πάρουμε, ανά περίπτωση, τρία κλειδιά,
φέρνοντας εις πέρας τα αντίστοιχα chal-
lenges, από τα 30 που εμφανίζονται για κά-
θε τρεις κόσμους που περνάμε. Το έβδομο
και τελευταίο διαμάντι το αποκτούμε με
την ολοκλήρωση και των 18 επιπέδων. Το
αρνητικό είναι ότι στο μόνο σημείο που,
τελικά, χρειάστηκε να δημιουργήσουν κάτι
καινούργιο οι σχεδιαστές, δηλαδή, στη μά-
χη με τον Time Eater, τα έκαναν μούσκεμα,
καθώς η αναμέτρηση μαζί του είναι αδιά-
φορη, ενώ την ίδια ώρα είναι λίγο δύσκολο
να κατανοήσει ο παίκτης τι ακριβώς πρέπει
να πράξει, προκειμένου να νικήσει.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Τα οπτικώς και ηχητικώς βελτιωμένα επί-
πεδα του παρελθόντος κουβαλούν επίσης
τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα που
εμφάνιζαν αρχικά. Στην πρώτη κατηγορία
ανήκουν οι διαφορετικοί δρόμοι που μπο-
ρούμε να ακολουθήσουμε για να φτάσουμε
στο τέλος τους, προσδίδοντας ποικιλία στο
gameplay, καθώς και μερικούς πόντους re-
playability. Στη δεύτερη ανήκει ο κακός σχε-
διασμών ορισμένων 3D levels, που σε συν-
δυασμό με την παράξενη κίνηση της κάμε-
ρας και τη μερική ασάφεια του περιβάλλο-
ντος χώρου, μας οδηγούν σε πολλαπλές
απώλειες ζωής. Ειδικά το δεύτερο επίπεδο
του Seaside Hill καταντά φοβερά εκνευριστι-
κό σε ορισμένα σημεία. Φυσικά, αυτό δεν
μπορεί σε καμία περίπτωση να σταθεί ως
σημαντικό αντίβαρο στα πανέμορφα γραφι-
κά του Sonic Generations, στην ποικιλία εύ-
θυμων μουσικών κομματιών, στο μεγάλο
αριθμό πιστών που διαθέτει (έστω και αν τις
περισσότερες δεν είναι υποχρεωτικό να τις
παίξουμε, καθώς πρόκειται για challenges)
και στη συνολική διασκέδαση που προσφέ-
ρει. Τα διάφορα επιπλέον skills που μπορού-
με να αποκτήσουμε, εξαργυρώνοντας κερ-
δισμένους πόντους, μπορεί να μην προσθέ-
τουν κάτι ιδιαίτερο στο παιχνίδι, αλλά απο-
τελούν μία επιπλέον αφορμή για να συνεχί-
σουμε την ενασχόληση μαζί του αφότου το
ολοκληρώσουμε.
Συνολικά, το Sonic Generations αποτελεί
μία καλοσχεδιασμένη και ασφαλώς καλοδε-
χούμενη εξαίρεση στον καταιγισμό βίαιων
τίτλων που κατακλύζουν την αγορά, αλλά
για να βιώσετε την εμπειρία, θα χρειαστεί
να διαθέτετε σύνδεση στο Internet και
Steam account. Πρόκειται για ένα παιχνίδι
που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρό-
πο την αυθεντική έννοια του όρου. Όχι, αυ-
τό που μόλις ανέφερα δεν αποτελεί προϊόν
ρετρολαγνείας ούτε συμπέρασμα επηρεα-
σμένο από εμπειρίες του παρελθόντος…
Το καλύτερο boss, κατά τη γνώμη μου.
Ασφαλώς
καλοδεχούμενη
εξαίρεση στον
καταιγισμό βίαιων
τίτλων.
Δύσκολη, αλλά και πολύ καλοσχεδιασμένη η
Crisis City.
80
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
2D/3D action platform game
n
Έκδοση:
Sega
n
Ανάπτυξη:
Sonic Τeam
n
Διάθεση:
Zegetron/Steam
n
Τιμή:
29,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
CPU Intel Core 2 Duo 2.0GHz ή
αντίστοιχος AMD Athlon 64, 2GB RAM, VGA nVidia 8800/ATi 2900 με 512MB RAM, Win XP/Vista/7, 11GB στο σκληρό δίσκο, Internet connection + Steam account
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
www.sega.com/games/sonic–generations
n
Επιρροές:
Τα προηγούμενα Sonic games
n
Εναλλακτική πρόταση:
Trine 2
• Γρήγορο, ευχάριστο, απολαυστικό!
• Πανέμορφα 2D επίπεδα…
• …αλλά και μερικά «προβληματικά»
3D
• Το τελικό boss και η μάχη μαζί του
απογοητεύουν
• Ουσιαστικά διαθέτει μηδαμινά νέα
στοιχεία