125
PC Master
τρίχιασε όταν άκουσε τον Butcher να
κραυγάζει «Fresh meat!»; Ποιος δεν αναρί-
γησε όταν ήρθε αντιμέτωπος με το Κτήνος;
Ποιος δεν έμεινε εμβρόντητος όταν η Soul-
stone καρφώθηκε στο μέτωπο του και το
πορφυρό ποτάμι θόλωσε την όραση του;
Diablo, σε ευχαριστούμε για τον πόνο, την
αγωνία και τους εφιάλτες που μας προσέ-
φερες. Ε ρε τι έχει να γίνει αν το Diablo 3
δεν είναι αντάξιό σου…
afterlife
ΕΙΔΟΣ:
strategy
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
lucasarts
ΕΤΟΣ:
1996
Μέσα στον καταιγισμό από υπέροχα ad-
ventures, η LucasArts βρήκε το χρόνο να
παραγάγει και αυτό το ασυνήθιστο παιχνίδι
που έχει «κάτι» από τα αξέχαστα SimCity.
Βέβαια, αυτό που διαχειριζόμαστε εδώ δεν
είναι κάποια πόλη, αλλά η «Άλλη Ζωή».
Πλήθη νεκρών καταφτάνουν από τα εγκό-
σμια, και ανάλογα με τη διαγωγή τους στον
επίγειο βίο υπόκεινται στην αντίστοιχη με-
ταχείριση μετά θάνατον. Καθήκον του παί-
κτη είναι να φροντίσει ότι όλες οι απαραί-
τητες υποδομές είναι έτοιμες να τους υπο-
δεχτούν, τόσο στον Παράδεισο, όσο και
στην Κόλαση. Διάχυτο χιούμορ και ποικιλό-
μορφο gameplay, σε έναν τίτλο που «πατά-
ει» πάνω στις υπαρξιακές μας ανησυχίες.
heart of Darkness
ΕΙΔΟΣ:
Platform
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
amazing stu-
dio
ΕΤΟΣ:
1998
Ένα μεγαλεπήβολο side-scroller που
χρειάστηκαν έξι (!) χρόνια για να κατασκευ-
αστεί, και στου οποίου το σχεδιασμό ανα-
μίχθηκε ο σημαντικός Eric Chahi (Another
World) . Ένα ιδιόρρυθμο αγοράκι βγάζει το
σκυλάκι του για έναν περίπατο και το χάνει
μέσα στη σύγχυση μίας απρόβλεπτης
έκλειψης ηλίου. Το συμπαθές τετράποδο
έχει μεταφερθεί σε μία διαβολική διάσταση
και ο μικρός μας φίλος είναι αποφασισμέ-
νος να το φέρει πίσω. Ένας τίτλος που
έπρεπε να ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα
γιατί, όταν τελικά παρουσιάστηκε, τα «trial
and error» παιχνίδια αυτού του τύπου ήταν
εντελώς εκτός εποχής (τώρα έχουμε το
Limbo και είναι «ιν»…).
gaBriel knight 3
ΕΙΔΟΣ:
adventure
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
sierra
ΕΤΟΣ:
1999
Μετά το αριστουργηματικό πρώτο μέ-
ρος και το σχεδόν ισάξιο (αν και FMV)
δεύτερο, ο «Γαβριήλ Ιππότης» επιστρέφει
για μια τρίτη –και δυστυχώς φαρμακερή–
περιπέτεια. Η ιστορία είναι κάτι σαν «Κώ-
δικας Νταβίντσι», αρκετά πριν αυτό το
«αριστούργημα» εκδοθεί. Αχ, βρε Jane,
δεν το έβγαζες σε βιβλίο να ‘κονομήσεις;
Αφού ως παιχνίδι δεν «περπάτησε»… Με-
τά την αποτυχία, η Jensen εν πολλοίς
αφοσιώθηκε στο συγγραφικό της έργο,
για να επανέλθει δυναμικά με το σχετικά
πρόσφατο Gray Matter, που όμως κατέ-
δειξε ότι οι μέρες της δόξας του χώρου
έχουν παρέλθει. Δεν είμαστε, πάντως, λί-
γοι αυτοί, που ακόμα φαντασιωνόμαστε
την αναβίωση της σειράς…
requiem: avenging angel
ΕΙΔΟΣ:
fPs
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Cyclone
ΕΤΟΣ:
1999
Ο εκλεκτός Αρχάγγελος Malachi στέλνε-
ται στη Γη για να αντιμετωπίσει τις μιαρές
λεγεώνες των έκπτωτων Αγγέλων. Ένα γε-
νικά χλιαρό FPS με καλά γραφικά, τυπικά
όπλα και γραμμική εξέλιξη, που όμως έχει
και κάποιες αξιοπρόσεκτες αναλαμπές. Η
κυριότερη είναι ο μηχανισμός των ειδικών
ικανοτήτων του ήρωά μας, που έχουν τη
μορφή αμυντικών και επιθετικών spells.
Μια ιστορικής φύσεως λεπτομέρεια που
δεν πρέπει να παραβλεφθεί, είναι ότι εδώ
εφαρμόστηκε για πρώτη φορά η τεχνική
του bullet–time, όχι στο Max Payne όπως
πολλοί νομίζουν. Συγγνώμη Max, ελπίζω
να μπορέσεις να ζήσεις με αυτήν την αμεί-
λικτη αλήθεια…
messiah
ΕΙΔΟΣ:
action Τρίτου Προσώπου
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
shiny entertainment
ΕΤΟΣ:
2000
Ο Bob είναι ένα γλυκύτατο αγγελάκι με
φωτοστέφανο, ξανθές μπουκλίτσες, πάνα-
βρακάκι και ένα ζευγάρι μικρά φτερά. Η ιε-
ρή αποστολή του είναι να λυτρώσει τον
πλανήτη από τα βλάσφημα γενετικά πειρά-
ματα. Ο μικρός «τζουτζούκος» έχει τη δύνα-
μη να καταλαμβάνει τα σώματα ανυποψία-
στων ανθρώπων και να αξιοποιεί τα ιδιαίτε-
ρα ταλέντα τους, πάντα για καλούς σκο-
πούς. Το χαρωπό αυτό παιχνιδάκι, προσφέ-
ρει μπόλικη ανέμελη διασκέδαση αλλά
έχει και δύο «αμαρτήματα»: Την πολύ μικρή
Μίνι αφιερώματα σε οικογένειες παιχνιδιών
DIABLO
AFTERLIFE
GABRIEL KNIGHT 3
REQUIEM: AVENGING ANGEL
MESSIAH
HEART OF DARKNESS