matrix
K
αθώς περνάει ο καιρός, ο πασίγνω-
στος δημιουργός της σειράς Metal
Gear, Hideo Kojima, αποκαλύπτει
όλο και περισσότερες πληροφορίες για τον
επόμενο τίτλο του, ο οποίος θα ονομάζεται
Project Ogre.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε, ο
Kojima δήλωσε ότι το νέο του παιχνίδι θα
αφήσει στην άκρη το παραδοσιακό γραμμι-
κό gameplay που χρησιμοποίησε στα προη-
γούμενα παιχνίδια του, όπως το Metal Gear
Solid. Ο Kojima είπε συγκεκριμένα: «Το εί-
δος του παιχνιδιού που αναπτύσσω προ-
σφέρει πολλές ανοιχτές ευκαιρίες, είναι
πολύ ανοιχτό για εξερεύνηση. Αντί να δη-
μιουργήσω κάτι εντελώς κινηματογραφικό,
αυτή τη φορά σκοπεύω να φτιάξω κάτι πο-
λύ ελεύθερο».
Στη συνέχεια ο Kojima περιέγραψε το
παιχνίδι του ως «έναν πολύ ανοιχτό κόσμο,
όπου οι παίκτες περιπλανιούνται εδώ κι
εκεί και τον εξερευνούν ελεύθερα. Οι παί-
κτες θα έχουν το προνόμιο να ανακαλύ-
πτουν καινούριους τόπους και αξιόλογες
περιπέτειες ακόμα και μετά από 100 ώρες
συμμετοχής σε αυτό».
Λιγότερο γραμμικός ο
Kojima
Α
ρχικά κυκλοφορούσε η δυσάρεστη είδηση
ότι το S.T.A.L.K.E.R. 2 της GDC ακυρώθηκε.
Πρόσφατα, όμως, η GDC έκανε μία αναφορά
στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter που
μπορεί να αλλάζει τα δεδομένα. Το μήνυμα
της GDC δεν λέει πολλά, μόνο ότι «μπορεί να
υπάρχουν λόγοι για ελπίδα» για τους φανατι-
κούς οπαδούς του τίτλου
κι ότι πρέπει να περιμέ-
νουμε κάποια σχετική επί-
σημη δήλωση μέσα στον
Ιανουάριο. Αυτό μπορεί να
σημαίνει ότι η GDC βρήκε
κάποιο στούντιο για να
πουλήσει τα δικαιώματα
του S.T.A.L.K.E.R. 2 ώστε
να κυκλοφορήσει, ή ότι
βρήκε κάποιον επενδυτή
που θα σώσει τα προσχή-
ματα.
ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ
S.T.A.L.K.E.R. 2;
Θα ξέρουμε σύντομα…
OPEN WORLD ΤΟ PROJECT
OGRE