Φίλε Νίκο,
Καλή χρονιά και σε σένα, σε
ευχαριστούμε για τα μελωμένα
κομπλιμέντα, μας αρέσουν αυ-
τά. Σε αντάλλαγμα, δημοσιεύ-
ουμε με τιμή τη δική σου «συμ-
μετοχή» για τα Χρυσά Βατόμου-
ρα του 2011: είναι σωστές οι
υποδείξεις που κάνεις και σε
μεγάλο βαθμό συμφωνούμε με
την κριτική σου. Περιμένουμε
τον περισσότερο σχολιασμό
που μας υποσχέθηκες για οποι-
οδήποτε θέμα σε απασχολεί
αυτή την περίοδο…
Ο ΝΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ
Γεια σας, έχω κάποιες ερωτή-
σεις. Είμαι νέος αναγνώστης, εί-
μαι και μικρός και γενικά τώρα
αρχίζω να παίζω με υπολογιστή
και δεν ξέρω πού αλλού να ρω-
τήσω, ελπίζω να μου γράψετε.
Το Star Wars: The Old Repub-
MORROWIND Ή OBLIVION;
Θα εστιάσω στα αρνητικά των δύο παιχνιδιών πάνω στο gameplay και
όχι π.χ. στα γραφικά ή το main story, την ατμόσφαιρα κ.τ.λ., αφού εί-
ναι γνωστό ποιο από τα δύο παιχνίδια υπερτερεί του άλλου.
MOrrOwind
• Ανύπαρκτο stealth.
• Ανύπαρκτα animations.
• Ανύπαρκτο σύστημα μάχης.
• Δεν μπορείς να χειριστείς το block.
• Ανύπαρκτο journal.
• nPCs που βρίσκονται μέρα–νύχτα στο ίδιο σημείο και μαγαζιά 24/7
ανοιχτά.
• Οι trainers δεν έχουν όριο, μπορείς να ανεβάσεις όσα level θες.
• Γελοίο acrobatics, από ένα σημείο και μετά πηδάς σαν τον αστυνό-
μο Σαΐνη.
• Δεν έχει speech, απίστευτα κουραστικό.
• Δεν έχει όριο potions που μπορείς να πιεις.
• Από ένα level και μετά δεν έχει κανένα challenge, αφού είσαι Θεός
κινούμενος στη γη.
• Οι εχθροί δεν σε κυνηγούν έξω ή μέσα από dungeons ή πόλεις.
• Δεν μπορείς να μαζέψεις τα βέλη από το έδαφος ή από τους
εχθρούς.
• Δεν παίζει ρόλο το skill που έχεις στο να εκτελέσεις μαγικά, με απο-
τέλεσμα να μπορείς να κάνεις πολύ ισχυρά spells με χαμηλό skill.
• Δεν μειώνεται η αποτελεσματικότητα των spells ανάλογα με την πα-
νοπλία που φοράς.
• Πρέπει να αλλάζεις συνέχεια magic / weapon mode για να εκτελέ-
σεις ένα από τα δύο, δεν έχει το cast σε διαφορετικό κουμπί.
OBliviOn
• level–scaled κόσμος και αντικείμενα (τραγικό).
• Τελείως δύσχρηστο interface.
• Δεν υπάρχουν όρια στα guilds ανάλογα τα skills + attributes του
χαρακτήρα, μπορείς να κάνεις join σε όλα.
• Οι πόλεις είναι αποκομμένες από τον υπόλοιπο κόσμο (cells), για
αυτό έχουν κόψει το levitation.
• Στις μάχες δεν παίζει ρόλο η armor του αντιπάλου ή τα skills και
luck, με αποτέλεσμα να τον βρίσκεις πάντα και, ανάλογα την armor
του, του κάνεις και το ανάλογο damage.
• Το fatigue/luck/skill δεν παίζει ρόλο στο αν θα πετύχει το spell: πε-
τυχαίνει 100%, όπως και στο Αlchemy.
• Το teleport spell αντικαταστήθηκε από το fast travel.
• Δεν υπάρχουν throwing daggers/crossbows/medium armor/hal-
berds/spears.
• Υπάρχει μόνο ένα είδος αρρώστιας και cure potion.
• Όταν είσαι βρικόλακας δεν σε κυνηγάνε οι φρουροί.
• Ανεβάζοντας τα minor skills δεν ανεβάζεις level, απλώς παίρνεις
ένα bonus στα attributes.
Από τα ολίγα που μου ήρθαν στο μυαλό, όποιος θέλει συμπληρώνει.
Για εμένα, το να παίζεις Morrowind σημαίνει ότι έχεις κάποια στοιχεία
σαδομαζοχισμού, βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα. Αν τα πάρουμε
ατόφια όπως μας τα παρουσίασε η Βeth, ψηφίζω Morrowind και ξερό
ψωμί. Αν τα συγκρίνουμε με mods, προτιμώ Oblivion.
–Arxagelos
OI AΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ (AΠΟ ΤΟ PCMASTER.GR/FORUM)