97
PC Master
Η single player campaign του Modern
Warfare 3 μπορεί να περιγραφεί με τρεις
λέξεις: Citius, Altius, Fortius. Τα πάντα εξε-
λίσσονται πιο γρήγορα, τα set pieces είναι
ακόμα πιο εντυπωσιακά σε σχέση με τα
προηγούμενα παιχνίδια, ενώ και η δράση
φαίνεται να έχει ενισχυθεί σε σημείο που
υπάρχουν ελάχιστες «ήσυχες» στιγμές σε
ολόκληρη την campaign. Η βασική πασί-
γνωστη πλέον φόρμουλα των Call of Duty
ακολουθείται για άλλη μια φορά ευλαβικά,
καθώς οι πίστες έχουν σχεδιαστεί γραμμικά
και οι αποστολές για τις οποίες απαιτείται
σχετικά αθόρυβη προσέγγιση, χρησιμεύουν
κυρίως για να δίνουν ανάσα στους παίκτες
μεταξύ των φοβερών και τρομερών πραγ-
μάτων που συμβαίνουν στις υπόλοιπες. Οι
πράξεις του Makarov έχουν φέρει ολόκλη-
ρο τον πλανήτη σε κατάσταση πλήρους
Παγκοσμίου Πολέμου και η campaign μάς
μεταφέρει ταχύτατα σε διάφορα «καυτά»
σημεία, εναλλάσσοντας το σκηνικό της κά-
θε αποστολής και προσφέροντας αξιοση-
μείωτη ποικιλία σε επίπεδο γραφικών. Φυ-
σικά, η Infinity Ward δεν παρέλειψε να
προσθέσει τις αναμενόμενες πλέον «σοκα-
ριστικές» σκηνές που χρησιμεύουν στο να
επικοινωνήσουν πληρέστερα στον παίκτη
τη φρίκη του πολέμου και, για να είμαστε
ειλικρινείς, να βοηθήσουν το παιχνίδι να
κερδίσει μερικά πρωτοσέλιδα σε πολιτικές
εφημερίδες λόγω «controversy».
Είναι πραγματικά αδύνατο να μην εντυ-
πωσιαστεί κάποιος από το θέαμα και το
γρήγορο ρυθμό που προσφέρει η single
player campaign, αλλά, κρίνοντας καθαρά
τα επιμέρους στοιχεία του gameplay, βλέ-
πουμε να ξεπροβάλλουν τα γνωστά (και
χρονίζοντα) προβλήματα. Η Α.Ι. αποδει-
κνύεται για άλλη μία φορά ανεπαρκής, κα-
θώς ο προσεκτικός παίκτης θα διακρίνει εύ-
κολα ότι όλοι οι στρατιώτες, εχθροί και συ-
μπολεμιστές, ακολουθούν πολύ συγκεκρι-
μένη πορεία κίνησης μέσα στην πίστα και
δεν παρεκκλίνουν από αυτή με τίποτα. Οι
αντίπαλοι στρατιώτες έρχονται κατά κύμα-
τα από συγκεκριμένα spawn points και δεν
σταματούν μέχρι ο παίκτης να περάσει την
αόρατη «γραμμή» που βάζει φρένο στο
ατέρμονο spawing, ενώ οι συμπολεμιστές
χρησιμεύουν περισσότερο ως… quest
compass για να μη χάνεται ο παίκτης παρά
ως βοήθεια εναντίον των εχθρών – οι οποί-
οι, περιέργως, φαίνεται να γνωρίζουν αυτό
το γεγονός και σημαδεύουν συνεχώς εσάς.
Τέλος, θα γκρινιάξουμε για άλλη μια φορά
για τη μικρή διάρκεια της single player
campaign, η οποία φέτος είναι ακόμα πιο
μικρή (υπολογίστε γύρω στις 5-6 ώρες
αναλόγως του επιπέδου δυσκολίας). Πι-
στεύω ακράδαντα ότι το σύντομο single
player δεν είναι θέμα έλλειψης χρόνου στο
στάδιο του development, αλλά καθαρά θέ-
μα επιλογής. Προφανώς η Infinity Ward
φοβάται ότι σε ένα μεγαλύτερο single
player δεν θα μπορούσε να διατηρήσει τον
ίδιο φρενήρη ρυθμό, θεωρώ ωστόσο ότι η
campaign θα αποδεικνυόταν τελικά πολύ
πιο πλούσια αν είχε μεγαλύτερη διάρκεια
και περισσότερη ποικιλία στο gameplay,
ακόμα και αν ο ρυθμός έπεφτε λίγο. Αργά
ή γρήγορα το κοινό θα συνηθίσει αυτό το
στυλ και δεν θα εντυπωσιάζεται πλέον,
οπότε η εταιρεία θα βρεθεί σε αδιέξοδο.
Ακόμα και σε έναν υπολογιστή μέτριων δυνατοτήτων, τα γραφικά της έκδοσης για PC είναι κατα-
φανώς ανώτερα από αυτά των άλλων εκδόσεων.
Τι μαθαίνουμε από αυτήν την εικόνα; Να μην κάνουμε reload όταν έχουμε τον εχθρό να μας σημα-
δεύει κατακούτελα!
Το επίπεδο που εξελίσσεται στο ρωσικό προε-
δρικό αεροπλάνο είναι από τα πιο εντυπωσια-
κά ολόκληρου του παιχνιδιού!
Η Α.Ι. αποδεικνύεται
για άλλη μία φορά
ανεπαρκής.
Εννοείται πως η single player campaign είναι
γεμάτη από τα γνωστά σε όλους μας turret
sections.