Page 125 - PCM267

Basic HTML Version

125
PC Master
διώκει τον κακιασμένο γιατρούκο στους
δρόμους του ρημαγμένου Λος Άντζελες,
στο δεύτερο το κυνηγητό συνεχίζεται στη
Σελήνη και στο τρίτο τα πράγματα αγριεύ-
ουν πολύ, όταν ο μοχθηρός επιστήμονας
δραπετεύει στο… μέλλον. Δράση και χιού-
μορ σε ικανές ποσότητες, από την άλλη
μέτρια γραφικά και animation. Η σταδιο-
δρομία αυτού του ψωνισμένου χαρακτήρα
μόλις ξεκινούσε...
DUke nUkem ii
ΕΙΔΟΣ:
action
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
apogee
ΕΤΟΣ:
1993
Και ενώ ο Duke δίνει συνέντευξη Τύπου
για την αυτοβιογραφία του, με το σεμνό
και ταπεινό τίτλο «Γιατί είμαι τόσο Μαμά-
τος», πέφτει θύμα απαγωγής από εξωγήι-
νους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το
μυαλό του (το ποιο;!) για να κατακτήσουν
τον κόσμο. Αλλά αυτά τα αλλόκοσμα «γα-
τάκια» δεν ήξεραν με ποιον έμπλεκαν! Εδώ
τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα από το
προηγούμενο παιχνίδι, με εμφανείς βελ-
τιώσεις σε όλους τους τεχνικούς τομείς,
αλλά και στη συνολική ατμόσφαιρα που
ήταν ξεκαρδιστική. Ο παρών τίτλος «έστρω-
σε», με τον καλύτερο τρόπο, το δρόμο για
το τεράστιο εξελικτικό βήμα που θα ακο-
λουθούσε λίγα χρόνια μετά.
DUke nUkem 3D
ΕΙΔΟΣ:
FPs
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
3D Realms
ΕΤΟΣ:
1996
Εδώ ο αγαπημένος μας «Μασίστας» όχι
απλά ξεθαρρεύει, αλλά ξεσαλώνει τελεί-
ως. Η τρισδιάστατη μηχανή γραφικών επέ-
τρεψε τη δημιουργία ενός από τα καλύτε-
ρα shooter πρώτου προσώπου και έδωσε
τη δυνατότητα στη… χαρισματική προσω-
πικότητα του πρωταγωνιστή μας να εκδη-
λωθεί πλήρως. Αυτό πρακτικά σήμαινε θα-
νατηφόρες και κλασικές ατάκες, μαζί με
πλήθος από ευτράπελα. Η ανοικτή σχεδία-
ση του παιχνιδιού, η πληθώρα όπλων και η
έντονη αλληλεπίδραση με τον κόσμο του
φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση τα σημε-
ρινά FPS που έχουν λοξοδρομήσει τραγικά
και έχουν καταντήσει τυφλοσούρτης. Hail
to the King, baby!
shaDow waRRioR
ΕΙΔΟΣ:
FPs
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
3D Realms
ΕΤΟΣ:
1997
Κάτι σαν το Duke Nukem 3D, αλλά με
«άρωμα» Άπω Ανατολής. Έξυπνη κίνηση
ομολογουμένως. Για τις ανάγκες του σενα-
ρίου επινοήθηκε ένας νέος macho χαρα-
κτήρας, ο σκληροπυρηνικός Lo Wang. Μην
αφήσετε τη δήθεν εκλεπτυσμένη και «ζεν»
προβιά του να σας ξεγελάσουν. Πρόκειται
για έναν αναίσχυντο κάφρο ολκής! Μπορεί
να μην απέκτησε τη δόξα και την αίγλη του
κυρίου Nukem, αλλά αυτό ήταν περισσότε-
ρο θέμα κακής συγκυρίας. Ολοκληρώνο-
ντας το παιχνίδι, δεν μπορούμε παρά να
αναφωνήσουμε: You no mess with Lo
Wang! Ιδέα προς κάθε ενδιαφερόμενο:
Μήπως μετά το «κάζο» που έπαθε ο Δούκας
στο DNF, είναι η ώρα να επαναφέρουμε
τον Lo; Για «ψήστε» το…
ReDneck RamPage
ΕΙΔΟΣ:
FPs
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
xatrix
ΕΤΟΣ:
1997
Σαν τα μπουμπούκια της αμερικανικής
υπαίθρου δεν έχει: Καρό πουκαμισάκι, τζιν
με ράντες, μπιροκοιλιά, θολωμένο psycho
βλέμμα και ακάθαρτο δίκαννο. Δύο αδέρ-
φια με τις παραπάνω προδιαγραφές προ-
σπαθούν να λυτρώσουν τη μικρή πόλη
τους από μία επιδρομή εξωγήινων, αλλά
κυρίως να διασώσουν το αγαπημένο τους
γουρουνάκι (!) που έχει απαχθεί… Άφθονο
gore, χοντροκομμένα αστεία, και σπλάτερ
μακελειό στα πρότυπα της ταινίας «Ο σχιζο-
φρενής δολοφόνος με το πριόνι». Όπως και
με τα Carmageddon, τα Manhunt και άλλα
κτηνώδη παιχνίδια, υπάρχει και εδώ ένα
μέρος όπου μπορούμε να εκτονώσουμε
άφοβα όλα τα καταπιεσμένα πρωτόγονα
ένστικτά μας.
ReDneck RamPage RiDes
again
ΕΙΔΟΣ:
FPs
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
xatrix
ΕΤΟΣ:
1998
Ελάχιστα χρόνια προτού η πλειονότητα
των FPS να αποκτήσει «σοβαρό» στρατιωτι-
κό ύφος, το δίδυμο της καταστροφής επι-
στρέφει για να ολοκληρώσει το έργο του.
Ο τίτλος είναι το ίδιο καλός –σε ό,τι αφορά
στο gameplay– με τον προκάτοχό του. Το
σοβαρότερο μειονέκτημά του είναι τα γρα-
φικά, που ομολογουμένως ήταν πλέον αρ-
κετά ξεπερασμένα, ειδικά αν λάβουμε
υπόψη μας ότι στα τέλη του 1997 εμφανί-
στηκε το αλησμόνητο Quake II, που κυριο-
λεκτικά μάς πέταξε τα μάτια έξω. Η παρακ-
μιακή όψη του πάντως δεν μας χαλάει κα-
Μίνι αφιερώματα σε οικογένειες παιχνιδιών
DUKE NUKEM
DUKE NUKEM II
SHADOW WARRIOR
REDNECK RAMPAGE
REDNECK RAMPAGE
RIDES AGAIN
DUKE NUKEM 3D