Page 145 - PCM267

Basic HTML Version

145
PC Master
δανειστούμε για να απαντήσου-
με κιόλας από τη στήλη της
«Αλληλογραφίας».
Για το πρώτο της σειράς,
πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι
κυκλοφόρησε πριν από 14
χρόνια. Το θέμα της «μουγγα-
μάρας» ήταν εσκεμμένη από-
φαση σχεδιασμού: Οι
developers δεν ήθελαν να
ταυτιστεί ο παίκτες υπερβολι-
κά με μία «ξένη» φωνή και έτσι
αποφάσισαν να μη δώσουν
φωνή στον Freeman (όπως κα-
ταλαβαίνεις, θα ήταν πολύ εύ-
κολο να γίνει αυτό, όταν όλοι
οι άλλοι χαρακτήρες έχουν
φωνή, δεν ήταν δηλαδή τεχνι-
κός περιορισμός). Επίσης, την
εποχή που βγήκε, έκανε πολ-
λά πράγματα σωστά και εκεί-
νες τις ημέρες απλώς δεν μπο-
ρούσες να εντοπίσεις πολλά
μειονεκτήματα ή λάθη.
Η αλήθεια όμως είναι ότι τα
παιχνίδια, ως προϊόντα τεχνολο-
γίας, δεν «γερνάνε» όμορφα τις
περισσότερες φορές. Αυτά που
γράφεις τώρα, θα μπορούσαν
να ισχύουν και για πολλά ακόμη
«διαμάντια» του gaming και εί-
ναι πολύ εύκολο, κατόπιν εορ-
τής, να στήσει κάποιος στον
τοίχο και να πυροβολήσει τίτ-
λους, όπως τα Baldur’s Gate,
Monkey Island, Civilization.
Αλλά την αληθινή επίδραση
που είχαν σε κοινό, αγορά, βιο-
μηχανία και κριτικούς, έπρεπε
να είσαι εκεί για να την κατα-
νοήσεις καλύτερα.
PC
n
World of Warcraft: PCMaster Maniacs, Nagrand Server
(Horde)
http://pcmastermaniacs.guildlaunch.com/
n
Quake Live! PMC (PcMasterClan)
n
Steam
http://steamcommunity.com/groups/pcmaster
n
Facebook
http://www.facebook.com/pcmaster.mag
n
Folding@Home TeamID 46188
n
IRC
irc://thirio.irc.gr/pc_master
n
hwbot.org
http://hwbot.org/community/team
/pc_master_oc_team
n
Τwitter
http://twitter.com/PCMasterMag
Πού αλλού θα μας βρείτε;
PC Master COMMUNITY