Page 73 - PCM267

Basic HTML Version

H
πασίγνωστη για τα περιφερειακά της αμερικανική
εταιρεία παρουσίασε ένα αναμφίβολα πρωτοποριακό
gaming tablet και άφησε τους πάντες με το στόμα
ανοικτό, επιδεικνύοντας τις αξιοθαύμαστες ικανότη-
τες του νέου προϊόντος της. Είναι όμως το Project
Fiona το απόλυτο tablet για τον αφοσιωμένο gamer ή θα πρέπει
για την ώρα να κρατήσουμε μικρό καλάθι; Οι προοπτικές που ανοί-
γονται στο gaming είναι εξίσου πολλές με τα μέχρι τώρα αναπά-
ντητα ερωτήματα, οπότε η υπόθεση σηκώνει πολλή συζήτηση.
Λίγες μέρες πριν από την επίσημη έναρξη της CES, η Razer ξεκί-
νησε την διαφημιστική εκστρατεία της κυκλοφορώντας ένα βίντεο
για το Project Fiona. Φυσικά, το ίδιο το βίντεο δεν αποκάλυπτε
απολύτως τίποτε για το προϊόν, αρκούμενο απλώς στην υπόσχεση
για «PC gaming σε ένα εντελώς νέο form factor». Οι αρχικές εικα-
σίες έκαναν λόγω για κάποιο ultrabook ή ίσως ένα desktop PC που
θα επαναπροσδιόριζε τα δεδομένα στην κατηγορία. Κάποιοι τολ-
μηροί προέβλεψαν διστακτικά ότι ίσως η Razer είχε βάλει ως στόχο
τη δημιουργία ενός PC gaming tablet, με την πλειονότητα πάντως
να θεωρεί ότι ένα τέτοιο εγχείρημα δεν θα μπορούσε να ανταπο-
κρίνεται στην πραγματικότητα – επιφύλαξη απόλυτα κατανοητή,
αφού έμοιαζε σχεδόν αδύνατο για οποιαδήποτε εταιρεία να «στρι-
μώξει» το απαραίτητο gaming hardware στο λε-
πτό και μικρό σώμα ενός tablet. Έπειτα, προέ-
κυπταν και άλλα πρακτικά ερω-
τήματα όπως αυτό του ελέγ-
χου: Η οθόνη αφής ενός
tablet κρίνεται ως άριστη επι-
λογή για το χειρισμό σε ένα
strategy game, όμως τι γίνε-
ται στην περίπτωση των action
games; Είναι τελικά εφικτή η
δημιουργία ενός gaming tablet;
Η απάντηση της Razer εμφανί-
στηκε υλοποιημένη στη CES!
ΚΟΨΕ ΤΟ GAMEPAD ΣΤΑ… ΔΥΟ!
Ας ξεκινήσουμε από το χαρακτηριστικό που προκαλεί τη μεγα-
λύτερη εντύπωση σε όποιον δει φωτογραφία του Project Fiona,
τους δύο controllers αριστερά και δεξιά του tablet. Η εταιρεία
έκρινε (σωστά) ότι οι συνήθεις λύσεις των tablets στο πρόβλημα
του χειρισμού –εικονικά κουμπιά στην επιφάνεια της οθόνης αφής–
δεν επαρκούν σε καμία περίπτωση για την πλήρη αντικατάσταση
των φυσικών μέσων ελέγχου, όπως ο συνδυασμός πληκτρολογί-
ου–ποντικιού και τα gamepads. Επέλεξε λοιπόν να… «κόψει» ένα
gamepad νοητά στη μέση και να ενσωματώσει τα δύο κομμάτια
του στις πλαϊνές πλευρές της οθόνης, εκεί όπου θα βρίσκονται τα
χέρια του παίκτη όταν θα έχει το tablet σε οριζόντιο προσανατολι-
σμό. Κάθε controller διαθέτει αναλογικό μοχλό, τέσσερα κουμπιά
στην επιφάνειά του, καθώς και δύο «σκανδάλες» στην μπροστινή
πλευρά. Ένα πλήρες gamepad, με όλα τα απαραίτητα κουμπιά πα-
ρόντα, οπότε η πλήρης συμβατότητα με τη συντριπτική πλειονό-
τητα των PC games είναι εξασφαλισμένη σε επίπεδο χειρισμού.
Μάλιστα, οι controllers διαθέτουν επίσης τεχνολογία force feed-
back για μεγαλύτερο ρεαλισμό σε παιχνίδι που εκμεταλλεύονται
αυτό το χαρακτηριστικό. Στην περίπτωση games όπου το gamepad
73
PC Master
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα alexandros1313@gmail.com
Οι controllers διαθέτουν τις
απαραίτητες «σκανδάλες»,
αλλά και επιπλέον κουμπιά
στην επιφάνειά τους.
Ιδού το Project Fiona εν δράσει, τρέχοντας το Space Marine με άψογο
framerate σε υψηλά επίπεδα λεπτομέρειας!
Η Razer έχει εξασφαλίσει τη στήριξη αρκετών developers, οι οποί-
οι μάλιστα ενδέχεται να ενσωματώσουν στα παιχνίδια τους ειδικό
interface αποκλειστικά για το Fiona.