Page 90 - PCM267

Basic HTML Version

να μοιράσουμε τα κερδισμένα skills μας
σε ένα skill tree νέων δυνατοτήτων, όπως
στα κλασικά role playing games. Σημειώ-
στε εδώ ότι κάθε ήρωας έχει το προσωπι-
κό του inventory με όπλα και κειμήλια
που έχει αποκτήσει από την ολοκλήρωση
των quests.
Η ενίσχυση του στρατού μας γίνεται,
τέλος, μέσα από την οθόνη Lore. Εδώ
επιλέγουμε συνολικά, μέσα από ένα tree,
ποιες μονάδες θέλουμε να αναβαθμίσου-
με. Επιθυμείτε ένα στράτευμα από ισχυ-
ρούς τοξότες ή μία ίλη ιππικού που θα
θερίζει τα πάντα στο πέρασμά της;
Choices, choices, choices... όλα είναι στο
δικό σας χέρι!
Στον πόλεμο όμως δεν κερδίζει μόνο η
ωμή δύναμη, αλλά και η διπλωματία. Μέ-
σα από το diplomacy window, οποιαδήπο-
τε στιγμή μπορούμε να ενημερωθούμε για
τις σχέσεις μας με τους γειτονικούς ηγε-
μόνες και να συνάψουμε διπλωματικές
σχέσεις με αυτούς. Μπορούμε να προ-
σφέρουμε γη και ύδωρ, προστασία, μαγι-
κά κειμήλια, μαγικές δυνάμεις και πολλά
άλλα σε αντάλλαγμα την αμέριστη υπο-
στήριξη των γειτόνων μας. Υπάρχουν
πραγματικά πολλές διπλωματικές επιλο-
γές, με ακόμη περισσότερες να ξεκλειδώ-
νονται αργότερα, που κάνουν το συγκε-
κριμένο κομμάτι του τίτλου ένα από τα
σημαντικότερα στην πορεία προς λύτρω-
ση και πλήρη επικράτηση.
Τέλος, στις πόλεις που βρίσκονται υπό
την κατοχή μας, μπορούμε να ανεγείρου-
με διαφόρων ειδών κτήρια, καθένα από τα
οποία θα μας προσφέρει τα αντίστοιχα
bonuses. Αυτά αφορούν στη βελτίωση και
στην αποδοτικότερη λειτουργία του στρα-
τεύματός μας, στην απόκτηση lore, στο
ταχύτερο level up και σε πολλά ακόμη.
Δώστε βάση στα κτήρια που θέλετε να
δημιουργήσετε, ώστε να έχετε το καλύτε-
ρο αποτέλεσμα με τα λιγότερα δυνατά
έξοδα.
Κλείνοντας τις επιλογές μας στο στρα-
τηγικό χάρτη, ιδιαίτερη μνεία οφείλουμε
να κάνουμε στο morality screen. Το mora -
lity επηρεάζεται –σχεδόν– από κάθε από-
φασή μας μέσα στο παιχνίδι και αφορά
στη θέση μας στο σύστημα των τεσσάρων
αξόνων, Righteous–Tyrant και Old Faith–
Christian. Ανάλογα με το morality μας θα
ξεκλειδώσουμε αργότερα νέες μονάδες
στα πεδία της μάχης.
Και μια και αναφέρθηκα στις «μονάδες»,
αλήθεια τι συμβαίνει όταν η διπλωματία
δεν μπορεί να δώσει λύση;
ThE ClAsh OF swORds...
Οι μάχες στο King Arthur 2 αποτελούν
βασικό τμήμα του gameplay και αποτε-
λούν ακρογωνιαίο λίθο στην πορεία σας
μέσα σε αυτό. Όταν δύο στρατεύματα
συγκρουστούν στο στρατηγικό χάρτη, τό-
τε μεταφερόμαστε στο τρισδιάστατο πε-
δίο της μάχης, όπου τον έλεγχο παίρνουν
οι μελετημένες κινήσεις και η στρατηγική
προσέγγιση.
Αν έχετε ασχοληθεί με τη σειρά των
Total War, τότε τα πράγματα θα σας φα-
νούν πολύ οικεία. Στο ξεκίνημα κάθε μά-
χης τοποθετούμε τα στρατεύματά μας μέ-
σα σε έναν συγκεκριμένο χώρο, όπου μας
επιτρέπεται το deployment. Όταν έχουμε
τελειώσει και με αυτό, ξεκινά η πολεμική
σύρραξη. Ο χειρισμός είναι εξαιρετικός
PC Master
90
Ο στρατηγικός χάρτης του τίτλου είναι πλούσιος και γεμάτος λεπτομέρειες.
Η morality screen: Δώστε βάση στους άξονες
Righteous–Tyrant και Old Faith–Christian.
«Ψιτ, κολλητέ, τελειώνουμε τη μάχη και πάμε
Λονδίνο για μπίρες;»
Τα βέλη πέφτουν βροχή, αλλά το ιππικό μας δεν μασάει!