Page 14 - PCM267

Basic HTML Version

Σ
ε συνέντευξή του ο Christian Svensson, αντιπρόεδρος της
Capcom Entertainment, μίλησε με αριθμούς για την πώληση
λιανικής και ψηφιακής μορφής. Σύμφωνα με τις προβλέψεις
του, μέσα στα πέντε επόμενα χρόνια θεωρεί ότι πάνω από το 50%
του τζίρου της εταιρείας θα έρχεται από ψηφιακές πωλήσεις παι-
χνιδιών της εταιρείας.
«Σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα γίνονται ταυτόχρονα λανσαρί-
σματα κάθε τίτλου σε λιανική και ψηφιακή. Σε μερικές πλατφόρμες
αυτό ισχύει ήδη. Ασφαλώς κανείς δεν αντιστέκεται σε αυτό το φαι-
νόμενο, το θέμα
είναι πότε θα γίνει
ολοκληρωτικά. Πά-
ντα όμως υπάρχει
θέση για τις λιανι-
κές πωλήσεις και
το “ράφι”, απλά πι-
στεύω ότι μέσα
στα πέντε χρόνια
θα αλλάξει ο τρό-
πος εκτίμησης
αξιών από τους εκ-
δότες και τους πω-
λητές. Αυτοί που
αγοράζουν από το
ράφι θα είναι οι “αυθόρμητες” αγορές, ενώ οι σχεδιασμένες αγο-
ρές θα γίνονται ολοένα και περισσότερα μέσω on-line μαγαζιών.»
Αντλώντας έμπνευση από τις πρόσφατες παρακάμψεις των πα-
τατοπαραγωγών, που έφεραν την πραμάτεια τους κατευθείαν στον
τελικό καταναλωτή, εμείς προτείνουμε ένα εναλλακτικό μοντέλο:
ούτε «ράφι» ούτε ψηφιακή διανομή. Φέρτε τα κατευθείαν στον πά-
γκο της λαϊκής αγοράς, μπας και αγοράσουμε φθηνά κανένα παι-
χνίδι!
Η πρόβλεψη της Capcom μέχρι το 2017
matrix
50% TΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΑ