Page 18 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
18
CUBE WORLD: RPG
ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ
MINECRAFT!
Το φαινόμενο Minecraft συνεχίζει να
στέλνει «μετασεισμούς» που ταράζουν
ολόκληρη τη βιομηχανία του gaming,
είτε με την εξάπλωση του μοντέλου
σταδιακής χρηματοδότησης κατά τη
διάρκεια του development είτε με τη
δημιουργία παιχνιδιών που εμπνέονται
από το στυλ του δημιουργήματος του
Notch. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους
RPG gamers παρουσιάζει το project
Cube World, το οποίο δανείζεται την
αισθητική του Minecraft και το στοι-
χείο του randomly generated κόσμου
για να στήσει γύρω τους ένα action-
RPG με σχεδόν άπειρο replayability! Ο
δημιουργός του Cube World σκοπεύει
να ενσωματώσει customization του κε-
ντρικού χαρακτήρα, διαφορετικές
player classes, πολλαπλές playable
φυλές και όλων των ειδών τα quests,
διατηρώντας παράλληλα από το
Minecraft τη δυνατότητα κτισίματος
κτηρίων και κατασκευής/αναβάθμισης
εξοπλισμού. Φυσικά, όλα τα παραπά-
νω μπορούν να γίνουν είτε σε single
player είτε σε συνεργασία με τους φί-
λους σας, οι οποίοι μπορούν να εισέλ-
θουν ελεύθερα στον κόσμο που εσείς
έχετε δημιουργήσει. Επισκεφθείτε το
blog του δημιουργού για περισσότε-
ρες πληροφορίες και gameplay
videos. http://wollay.blogspot.com/
1.
THe wiTCHeR 2: ASSASSiNS
oF kiNGS
2.
FALLoUT: New VeGAS
3.
THe eLDeR SCRoLLS V:
SkyRiM
4.
kiNGDoMS oF AMALUR:
THe ReCkoNiNG
5.
DeUS ex: HUMAN
ReVoLUTioN
RPGs
TOP 5
RPG NEWS
όμορφο κι αν είναι, όμως, αυτό το όνειρο
για τους «παραδοσιακούς» RPG gamers,
οφείλουμε να επισημάνουμε τα προβλήμα-
τα που θα συναντούσαν οι ανάλογες προ-
σπάθειες στην πράξη.
Το μεγαλύτερο εμπόδιο εξηγεί ταυτό-
χρονα τη στροφή ολόκληρης της βιομηχα-
νίας προς τα action-RPGs: η ανάπτυξη ενός
ποιοτικού RPG στα επίπεδα παραγωγής που
απαιτεί σήμερα το κοινό είναι εξαιρετικά
ακριβή. Αναλογιστείτε το εξής: ενώ ο δημι-
ουργός ενός FPS μπορεί άνετα να αρκεστεί
σε μία γραμμική single player campaign 5-6
ωρών και σε 2-3 multiplayer modes, ώστε
να παρουσιάσει ένα πλήρες –για τα δεδο-
μένα της κατηγορίας– προϊόν, οι απαιτήσεις
των RPG fans είναι σαφώς μεγαλύτερες.
Σήμερα οι gamers περιμένουν από ένα RPG
κορυφαία γραφικά, πλήρη voiceovers για
όλους τους χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι,
πολλαπλές επιλογές, που θα δίνουν στον
παίκτη την αίσθηση της ελεύθερης διαμόρ-
φωσης της βασικής ιστορίας, τεράστιους
και ανοικτούς κόσμους, αναρίθμητα side
quests και, φυσικά, συνολική διάρκεια που
να ξεπερνά οπωσδήποτε τις πενήντα ώρες!
Πώς μπορεί να δημιουργήσει ο οποιοσδή-
ποτε developer ένα τέτοιο παιχνίδι με χρη-
ματοδότηση αποκλειστικά από gamers; Δυ-
στυχώς, είναι μάλλον αδύνατο και θα πρέ-
πει όλοι μας να αποδεχθούμε ότι ένα χρη-
ματοδοτούμενο από fans RPG θα έπρεπε
να κάνει αρκετές παραχωρήσεις, είτε σε τε-
χνικά ζητήματα (π.χ., έλλειψη ομιλιών) είτε
στο συνολικό μέγεθος του παιχνιδιού,
ώστε να βγάλει τα λεφτά του, απευθυνό-
μενο ούτως ή άλλως σε ένα σχετικά περιο-
ρισμένο κοινό.
Το δεύτερο ζήτημα τίθεται για την αξιοπι-
στία του προσώπου που θα αποφασίσει να
εκκινήσει ένα τέτοιο project. Η αποδοχή
των Tim Schafer και Ron Gilbert στο κοινό
των adventure gamers είναι ευρύτατη, οπό-
τε η μεγάλη ανταπόκριση ήταν εν μέρει
αναμενόμενη. Υπάρχουν στο χώρο των
RPGs οι εμβληματικές φυσιογνωμίες που θα
μπορούσαν να ηγηθούν μίας τέτοιας προ-
σπάθειας; Δεν είναι εύκολο να βρεθεί το
«άσπιλο» εκείνο πρόσωπο που θα εμπνεύσει
τον κόσμο. Ακόμα και ο Brian Fargo, που
ενδιαφέρεται για τη δημιουργία του διαδό-
χου του wasteland και η συμβολή του οποί-
ου στο είδος των RPGs δεν αμφισβητείται,
είναι ο ηγέτης της εταιρείας που πριν από
λίγους μήνες μας είχε αφήσει άφωνους με
τον ισχυρισμό ότι «και τα παλιά RPGs ήθε-
λαν στην πραγματικότητα να είναι action
games». Τα γραπτά μένουν, καλώς ή κακώς,
και οι απόψεις αυτού του τύπου δύσκολα
θα πείσουν τους fans των παραδοσιακών
RPGs να δώσουν μαζικά τα χρήματά τους.
PC
Minecraft + RPG = Cube World, δηλαδή ατελείωτο «κάψιμο»!
Ο Brian Fargo θέλει να ξεκινήσει το Wasteland 2, αλλά το τελευταίο του πόνημα (Hunted: The
Demon’s Forge) δεν εμπνέει και… ιδιαίτερη εμπιστοσύνη.
Ο κόσμος του Cube World θα είναι randomly
generated, ενώ οι NPCs θα προσφέρουν μία
πλειάδα από quests στην τελική έκδοση.