Page 106 - PCM271

Basic HTML Version

R
eview
PC Master
106
O
ταν ανακοινώθηκε για πρώτη
φορά η ύπαρξη του Jagged Al-
liance: Back in Action, υπήρξε
δικαιολογημένος ενθουσιασμός.
Ένα από τα καλύτερα turn-
based tactical games όλων των
εποχών, το Jagged Alliance 2, θα αποκτούσε
μία σύγχρονη έκδοση με ανανεωμένα γρα-
φικά! Έπειτα όμως άρχισαν να έρχονται στο
φως οι πρώτες λεπτομέρειες για το remake
και ήρθε η πρώτη «κρυάδα»: η turn-based
μάχη του πρωτότυπου παιχνιδιού εγκαταλεί-
φθηκε προς όφελος ενός real-time «Plan &
Go» συστήματος. Ακόμα και έτσι το remake
είχε τις προοπτικές να κερδίσει ένα νέο κοι-
νό, αλλά και να «ψήσει» μερικούς από τους
παλιότερους να του δώσουν μία ευκαιρία, αν
βεβαίως η υλοποίηση εκ μέρους των devel-
opers στεκόταν στο ύψος των περιστάσεων.
Εντέλει, η αξιολόγηση του Back In Action και
η απόδοση της τελικής βαθμολογίας με προ-
βλημάτισε σε μεγάλο βαθμό. Η «ψυχή» του
Jagged Alliance είναι ακόμα εδώ, φρέσκια
και γοητευτική όπως πάντα, όμως η νέα μορ-
φή της εμφανίζει… ιδιοτροπίες που περιπλέ-
κουν την κατάσταση.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ
Στο BIA είμαστε μισθοφόροι, πολεμιστές
επί πληρωμή που προσφέρουμε τις υπηρε-
σίες μας σε όποιον μας δώσει τα περισσό-
τερα. Πελάτης μας είναι ο Enrico Chivaldori,
έκπτωτος πρόεδρος της χώρας του Arulco,
από την οποία αναγκάστηκε να αυτοεξορι-
στεί όταν η σύζυγός του, Deidranna, τον
ενέπλεξε ψευδώς στη δολοφονία του πα-
τέρα του και ανέλαβε η ίδια την εξουσία,
καταλύοντας τη δημοκρατία και εγκαθιστώ-
ντας τον εαυτό της ως βασίλισσα! Αμάν,
βρε Enrico, τι επιλογή για σύζυγο έκανες,
παλικάρι μου! Πλέον η απελευθέρωση του
Arulco βρίσκεται στα χέρια μας, καθώς θα
πρέπει να εισέλθουμε στη χώρα, να δημι-
ουργήσουμε μία βάση και να εφορμήσουμε
από αυτή σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του
χάρτη, απελευθερώνοντας περιοχές και
φροντίζοντας ταυτόχρονα να συγκεντρώ-
νουμε τους απαραίτητους πόρους, για να
στηρίξουμε οικονομικά την πολεμική μας
μηχανή… ώστε τελικά να εισβάλουμε στο
παλάτι της Deidranna και να βάλουμε τέ-
λος στο καθεστώς της. Το παιχνίδι ανήκει
στην κατηγορία των squad-based tactical
games, στα οποία ελέγχουμε απευθείας
μία μικρή ομάδα στρατιωτών. Υπάρχουν
δύο βασικές φάσεις στο BIA: ο στρατηγικός
σχεδιασμός και η μάχη. Στο στρατηγικό
κομμάτι περιλαμβάνεται o χάρτης του Arul-
co, μέσω του οποίου μετακινούμαστε σε
διαφορετικές περιοχές, καθώς και το laptop
όπου προσλαμβάνουμε νέους μισθοφό-
ρους, λαμβάνουμε e–mails που μας δίνουν
νέες αποστολές και αγοράζουμε εξοπλισμό
από το σχετικό in–game κατάστημα!
Η διεξαγωγή ενός πολέμου σε ξένη χώρα
είναι, όπως μπορείτε να φανταστείτε, αρκε-
τά ακριβή υπόθεση. Στη διάθεσή μας έχου-
με αρχικά ένα συγκεκριμένο χρηματικό πο-
σό και από εκεί και πέρα είμαστε υπεύθυνοι
για την εξεύρεση νέων πόρων μέσω της
ολοκλήρωσης αποστολών και της πώλησης
εξοπλισμού που βρίσκουμε κατά τη διάρ-
κεια της μάχης. Τα διαθέσιμα χρήματα μπο-
ρούν να αξιοποιηθούν είτε για την πρόσλη-
ψη επιπλέον μισθοφόρων –μάλιστα οι βετε-
ράνοι είναι πολύ πιο ακριβοί από τους «ψα-
ράδες»– είτε για την αγορά καλύτερου εξο-
πλισμού, βασικός παράγοντας για τη μα-
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Core 2 Quad 6600 στα
2.4GHz, 4GB μνήμη, κάρτα γραφικών ATi
Radeon HD4850 512ΜΒ, Windows 7
Home Premium, ανάλυση 1.680x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το Back In Action έτρεξε χωρίς καθόλου
προβλήματα στο σύστημα της δοκιμής,
με υψηλό framerate στο μέγιστο επίπεδο
λεπτομέρειας. Η έκδοση που είχαμε στα
χέρια μας παρουσίασε κάποια μικρά
bugs, αλλά όχι στο βαθμό που να δυσκο-
λεύουν την πρόοδο στο παιχνίδι.
…Γιατί;
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα alexandros1313@gmail.com
Οι διαθέσιμοι μισθοφόροι έχουν ο καθένας τα δικά του στατιστικά, εξοπλισμό και… προσωπικότη-
τα. Επιλέξτε σωστά για να μην κλαίτε τα λεφτά σας!
Πατώντας το spacebar μπορείτε να δώσετε λε-
πτομερείς εντολές στους στρατιώτες σας, αλ-
λά και να δείτε χρήσιμες πληροφορίες όπως το
οπτικό πεδίο των μονάδων.
JAGGED ALLIANCE:
BACK IN ACTION