Page 125 - PCM271

Basic HTML Version

125
PC Master
περιττό να σας πω ότι η κοπέλα είχε λιώσει
στο ατμόλουτρο!
the Dagger of amon ra
ΕΙΔΟΣ:
adventure
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
sierra
ΕΤΟΣ:
1992
Η συνέχεια των περιπετειών της Laura
Bow. Αυτήν τη φορά, βρίσκουμε τη φίλη
μας να ξεκινά την καριέρα της ως δημοσιο-
γράφος σε μία νεοϋορκέζικη εφημερίδα. Η
πρώτη εξωτερική δουλειά που της ανατίθε-
ται, είναι η κάλυψη μίας φαινομενικά τυπι-
κής εκδήλωσης σε ένα μουσείο. Το σκηνι-
κό του πρώτου παιχνιδιού επαναλαμβάνε-
ται τώρα σε αυτόν τον κλειστοφοβικό χώ-
ρο. Το «Εγχειρίδιο του Άμμωνος Ρα», αν και
αρκετά καλός τίτλος για την εποχή του,
δεν καταφέρνει να περάσει τη δοκιμασία
του χρόνου. Όσο νοσταλγικά και να έχου-
με τη διάθεση να τον προσεγγίσουμε στις
μέρες μας, δεν γίνεται να παιχτεί το ίδιο
ευχάριστα με άλλους σύγχρονούς του.
the legenD of KyranDia:
hanD of fate
ΕΙΔΟΣ:
adventure
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Westwood
studios
ΕΤΟΣ:
1993
Αυτό είναι το δεύτερο μέρος της τριλο-
γίας των Legend of Kyrandia, μίας αξιόλο-
γης σειράς, που όμως της έμελλε να επι-
σκιαστεί από τα ιερά τέρατα της «κλασικής»
περιόδου των adventures. Γι’ αυτό, κάθε
«αρχαιολόγος» του gaming οφείλει να της
ρίξει μία ματιά. Η Zanthia λοιπόν, είναι μία
νεαρή μάγισσα που προσπαθεί να σώσει το
βασίλειο της Kyrandia από την εξαφάνιση.
Η Westwood προσπάθησε να διαφοροποιή-
σει τα adventures της από τα «μεγαθήρια»
των LucasArts και Sierra. Οπτικά και θεματι-
κά, η προσπάθειά της απέδωσε σε μεγάλο
βαθμό εδώ, αλλά στα υπόλοιπα υστέρησε
λόγω απλοϊκού interface και ρηχών γρί-
φων.
King's Quest Vii: the
PrinCeless BriDe
ΕΙΔΟΣ:
adventure
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
sierra
ΕΤΟΣ:
1994
Μετά το μαγικό King’s Quest VI, ήρθε η
απόλυτη «ξενέρα». Η ιστορία του παιχνιδι-
ού είναι ένας πραγματικός «τεστοστερονο-
δολοφόνος» που περιστρέφεται γύρω από
την αγωνία της βασίλισσας Valanice να πα-
ντρέψει την κόρη της, τη Rosella. Βρε κυρά
μου, αφού η κόρη σου δεν καίγεται για γά-
μο, τι τη ζαλίζεις; Γιατί δεν βγάζεις κήρυκες
σε όλο το βασίλειο για να μαζέψεις κάθε
προικοθήρα λεβέντη, μήπως και της γυαλί-
σει κάποιος; Και τέλος πάντων, εμείς τι σου
φταίμε; Καθίστε και βρείτε τα, μάνα και κό-
ρη. Και εσύ, βρε Robertούλα μου, κάπου
ξέφυγες με τους καρτουνίστικους πειραμα-
τισμούς σου. Στη Sierra ήσουν, όχι στην
Disney, που να πάρει!
tomB raiDer
ΕΙΔΟΣ:
action Τρίτου Προσώπου
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Core Design
ΕΤΟΣ:
1996
Η πρώτη περιπέτεια της θηλυκής Indiana
Jones ήταν ομολογουμένως ένα επαναστα-
τικό παιχνίδι που άνοιξε νέους τεχνολογι-
κούς ορίζοντες. Δικαίως γνώρισε μεγάλη
επιτυχία. Η συνέχεια γνωστή: Πήξαμε στα
sequels, η (μου)Lara έγινε ένα είδωλο που
γνώρισε δόξα πολύ πέρα από τα παιχνίδια,
και ανακηρύχτηκε σε «sex symbol». Έτσι,
όλοι ελπίζαμε πως η «φάση» έκανε τον «κύ-
κλο» της. Αλλά όχι! Είναι ανάγκη φαίνεται
να τη φάμε ξανά στη μάπα, μέσω του
επερχόμενου reboot! Και ερωτώ: Πάλι τα
ίδια; Πάλι αποκαλυπτικές εμφανίσεις, πάλι
τσαχπινιές, πάλι κουνήματα και λυγίσματα;
Καμία νέα ιδέα; Καμία εξέλιξη; Όχι άλλο
κάρβουνο…
lula: the sexy emPire
ΕΙΔΟΣ:
manager
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
interactive
strip
ΕΤΟΣ:
1998
«Here goes nothing» που λέμε και στο
χωριό: Η Lula είναι ένα πιπίνι που για να
λύσει το βιοποριστικό πρόβλημά της, κάνει
ένα «σεργιάνι» στα στέκια του πληρωμένου
έρωτα και του «ρεαλιστικού κινηματογρά-
φου». Εμείς διαχειριζόμαστε την οικονομι-
κή αυτοκρατορία που χτίζει η κοπέλα και
φροντίζουμε για την επέκτασή της. Το
1998 ήταν γενικά μία πολύ καλή χρονιά για
το gaming και σήμερα την τοποθετούμε
στα όρια της «ρετρό» με τη «νεότερη» επο-
χή. Όμως αυτό το άκυρο παιχνίδι, που μά-
λιστα κυκλοφόρησε ευρέως, μας έκανε να
προβληματιστούμε για το πού βαδίζουμε
και για το εάν τα παιχνίδια μας χάνουν την
«αθωότητά» τους…
Μίνι αφιερώματα σε οικογένειες παιχνιδιών
FASCINATION
THE DAGGER OF AMON RA
KING'S QUEST VII: THE
PRINCELESS BRIDE
TOMB RAIDER
LULA: THE SEXY EMPIRE
THE LEGEND OF KYRANDIA:
HAND OF FATE