Page 59 - PCM272

Basic HTML Version

που έχουν εμφανιστεί ποτέ και η οποία είναι ιδιαίτερα αγαπητή στη
χώρα μας, χάρη στο έντονο ελληνικό στοιχείο, με τον πρωταγωνιστή
Σπαρτιάτη Kratos να τα βάζει με τους Ολύμπιους θεούς και να συμ-
μαχεί με τους Τιτάνες. Βέβαια, μπορεί γενικότερα η ελληνική μυθο-
λογία να πηγαίνει περίπατο και οι ιστορίες που διηγούνται να μοιά-
ζουν λίγο αφελείς, ωστόσο τα God of War είναι απίστευτα διασκεδα-
στικά, με χορταστική δράση, υπερβολική βία, σωστά τοποθετημένους
γρίφους και εντυπωσιακότατα bosses. Ό,τι πρέπει, δηλαδή, για να ξε-
δίνεις μετά από κάποιο δύστροπο adventure/RPG ή μία ακόμα δύ-
σκολη μέρα της καθημερινότητας. Ακόμα και αν κυκλοφορούσε κά-
ποτε για PC (κάτι που μάλλον δεν πρόκειται να γίνει ποτέ), απαραίτη-
τη προϋπόθεση θα ήταν η ύπαρξη ενός joypad: πραγματικά δεν θα
θέλετε να δοκιμάσετε να πετύχετε όλα αυτά τα combos με το πλη-
κτρολόγιο…
METROID PRIME 1-2-3
(2003-2004-2007, GAMECUBE/WII EXCLUSIVE)
Εκ πρώτης όψεως, τα Metroid Prime δείχνουν σαν τυπικά FPS με
διαστημικό φόντο. Παίζοντάς τα, διαπιστώνει κανείς ότι τα πράγμα-
τα δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην ουσία, αποτελούν παράδειγμα για
το πώς θα πρέπει να φτιάχνονται τα σωστά και «έξυπνα» FPS και
όχι τα καμουφλαρισμένα rail-shooters που παίζουμε σήμερα – θα
λέγαμε ότι τα αδικεί ο όρος FPS όπως τον γνωρίζουμε σήμερα.
Διαθέτουν μία αξιομνημόνευτη ηρωίδα (τη Samus Aran), έντονες
μάχες που απαιτούν εξυπνάδα, εκτός από καλά αντανακλαστικά,
αρκετούς γρίφους (platform και μη), puzzles και έναν μοναδικό κό-
σμο που απορροφά τον παίκτη χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Ιδίως το τρίτο
της σειράς, που εφαρμόζει πολύ καλά το ιδιαίτερο χειριστήριο του
Wii στο gameplay του παιχνιδιού, θα μπορούσε να μεταφερθεί
άψογα στο συνδυασμό mouse/keyboard, αλλά βασική προϋπόθε-
ση θα ήταν να υπάρξει μία σοβαρή αναβάθμιση της μηχανής γρα-
φικών – δυστυχώς, η Nintendo είναι αρκετά πίσω στο θέμα των
γραφικών και οι PC users δεν συγχωρούν.
GRAN TURISMO 5
(2010, POLYPHONY DIGITAL, PS3 EXCLUSIVE)
Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν ως εικόνισμα
τη σειρά της Polyphony Digital που επί 15 συναπτά έτη τους μετα-
φέρει, έστω και εικονικά, στην καμπίνα των αυτοκινήτων των
ονείρων τους. Το 5ο της σειράς, αν και οπτικά πανέμορφο, ήταν
υπερβολικά καθυστερημένο, με πολλά προβλήματα κατά το
launch του, bugs και ελλείψεις που απογοήτευσαν πολύ κόσμο,
ωστόσο με συνεχή patches και updates έχει φτάσει πλέον σε ένα
λειτουργικότατο σημείο και θα μπορούσε πραγματικά να λάμψει
σε ένα πανίσχυρο PC. Η ποικιλία licensed οχημάτων, οι πίστες, τα
events και γενικότερα το υλικό που περιέχει, μπορεί να απασχολή-
σει για πολλούς μήνες όλους τους επίδοξους οδηγούς ― ιδίως αν
διαθέτουν και μία καλή τιμονιέρα και πετάλια. Μετά από τόσα φιλι-
κά προς το χρήστη racing από το μόνιμο θιασώτη του είδους
Codemasters, ένας πιο απαιτητικός εξομοιωτής είναι ό,τι πρέπει!
HALO 3 – HALO REACH
(2007-2010, BUNGIE, X360 EXCLUSIVE)
Μία προφανής επιλογή και επιθυμία μας είναι να δούμε την κλασική
σειρά FPS, που στην ουσία γεννήθηκε στα PCs, να ολοκληρώνεται σε
αυτά. Το πρώτο Halo δεν ήταν καλό port σε PC και πάτωσε εμπορικά,
το Halo 2 χαντακώθηκε με την εντελώς γελοία απαίτηση της ύπαρξης
λειτουργικού Windows Vista και πάτωσε ακόμα χειρότερα, οπότε κατά
συνέπεια η Microsoft σταμάτησε να εκδίδει τη σειρά στα PCs. Κρίμα,
γιατί τα δύο τελευταία επεισόδια του Halo είναι τουλάχιστον αξιόλογα
και ειδικά το Halo Reach, το κύκνειο άσμα της Bungie για τη σειρά,
πριν παραδώσει τα σκήπτρα σε άλλη ομάδα ανάπτυξης, στέκεται επά-
ξια δίπλα σε ονόματα–κολοσσούς των FPS. Πώς θα μπορούσε να γίνει
διαφορετικά, άλλωστε, αφού μιλάμε για ένα παιχνίδι που διαθέτει
ίσως την πιο προηγμένη Α.Ι. των τελευταίων ετών (ο τομέας όπου πά-
σχουν τα περισσότερα FPS) και ένα από τα πιο πλήρη και διασκεδαστι-
κά multiplayer είτε σε co-op είτε σε ανταγωνιστικά modes; Σκέψου το
καλά, Microsoft, έχεις ακόμα χρόνο να αλλάξεις γνώμη.
PC
59
PC Master
Το καλύτερο Mortal Kombat της σειράς, μετά ίσως από τα δύο πρώτα.
Metroid Prime: Μοιάζει σαν τυπικό FPS, αλλά δεν είναι.
Gran Turismo: Ο παράδεισος των απανταχού οδηγών!
Halo Reach: Από τα καλύτερα FPS στο X360, που θα στεκόταν πολύ άνε-
τα στα PCs μας.