Κ
αθώς το νέο κεφάλαιο του StarCraft
II μπαίνει στο στάδιο beta, νέες λε-
πτομέρειες έρχονται στη δημοσιό-
τητα: πέρα από νέο campaign για τα Zergs,
υπάρχουν αρκετές αλλαγές στο
multiplayer κομμάτι που θα επηρεάσουν
βαθύτατα το δημοφιλές «άθλημα».
Η συζήτηση για τις υπάρχουσες μονάδες
έχει σταματήσει πια, καθώς αποφασίστηκε
ότι δεν θα κοπούν τελικά μονάδες (Thor και
Carrier θα παραμείνουν). Υπάρχουν, όμως,
νέες μονάδες που βοηθούν κυρίως στρα-
τούς με μηχανοκίνητες τακτικές: τα Hellions
των Terrans θα μπορούν να μεταμορφωθούν
σε δίποδα mechs (αργοκίνητα, αλλά κερδί-
ζουν σε hit points και μεσαίες επιθέσεις).
Έχουμε ακόμα το Warhound, επίσης mech,
που ρίχνει αυτόματα πυραύλους στην πλη-
σιέστερη μηχανοκίνητη εχθρική μονάδα
(ιδανική λύση για βαριές μονάδες, όπως
Siege Tanks). Τέλος, το Factory θα μπορεί
πλέον να παράγει τη Widow Mine, η οποία
«κολλάει» σε στόχους (εδάφους ή αέρα) και
μετά από μία σύντομη αντίστροφη μέτρηση,
ανατινάζεται και προκαλεί ζημιά σε όλες τις
μονάδες στην περιοχή. Καταστροφική κίνηση
στους παίκτες που φτιάχνουν μεγάλα «μπου-
λούκια» από μονάδες. Αυτή τη στιγμή δεν
έχει αποφασιστεί αν η νάρκη θα προκαλεί
ζημιά σε φιλικές μονάδες, κάτι που θα περι-
πλέξει πολύ τα πράγματα.
Οι Protos αναβαθμίζονται με το Tempest,
μία πανάκριβη εναέρια μονάδα με μεγάλο
βεληνεκές, κατάλληλο για πολιορκίες. Οι
επιθέσεις του δεν είναι και πολύ δυνατές,
αλλά η απόσταση από την οποία μπορεί να
πετύχει το στόχο του είναι τεράστια. Το
Oracle (επίσης εναέριο) έχει άλλο ρόλο
στη μάχη, αλλά και στο resource-
gathering. Μπορεί να αποκρύψει με
Cloaking φιλικές μονάδες, να «αποκλείσει»
κρυστάλλους για να μην τους εξορύσσει ο
αντίπαλος και να φανερώνουν κτήρια και
τεχνολογικά upgrades.
Τα Zergs έχουν μία αντίστοιχη μονάδα για
πολιορκίες, το Swarm Host, το οποίο, αφού
το βάλετε στο έδαφος, αρχίζει να βγάζει
συνέχεια μικρά Locusts. Αυτά τα μικρά πλά-
σματα επιτίθενται σε μονάδες αέρα/εδά-
φους. Είναι αργά, αλλά το καλό είναι ότι το
Host παράγει διαρκώς νέες μονάδες, μέχρι
να σκοτωθεί. Ο μηχανισμός αυτός είναι νέ-
ος, αφού η δύναμη της μονάδας είναι στην
αργή «τριβή», με συνεχόμενες αλλά αδύνα-
μες επιθέσεις. Μετά έχουμε το Viper, το
οποίο μπορεί να «τραβήξει» πάνω του μία
εχθρική μονάδα από μακριά –εξαιρετικά εν-
διαφέρουσα ικανότητα–, να αφήσει σύννε-
φα καπνού στο έδαφος για απόκρυψη και
να «φάει» φιλικά κτήρια για να ανακτήσει hit
points. Τα Zergs έχουν μερικές ακόμα ανα-
βαθμίσεις: τα Ultralisks μπορούν να θάβο-
νται στο έδαφος για επιθέσεις και τα
Hydralisks κινούνται γρηγορότερα.
Φυσικά, γίνονται συνέχεια δοκιμές, κά-
ποιες ιδέες μένουν, άλλες φεύγουν, αλλά
έχει φτάσει η ώρα να γίνει το τελικό
balancing, ώστε όλα αυτά τα στοιχεία να
συμβάλλουν σε σωστό gameplay, όχι το
αντίστροφο…
PC Master
10
Και βασιλεύει;
Ω
ς γνωστόν, η ισλανδική CCP (γνωστή πε-
ρισσότερο από το Eve Online) έχει εδώ
και καιρό αναλάβει την ανάπτυξη του World
of Darkness MMO, ενός παιχνιδιού με πολύ
αίμα και ακόμα περισσότερα βαμπίρ.
Η CCP δεν έχει δώσει το στίγμα του παιχνιδι-
ού εδώ και καιρό, ενώ δεν γίνονται συχνά
updates, ώστε να γνωρίζουμε την πορεία
του project. Μάλιστα, πριν από τέσσερις πε-
ρίπου μήνες σημειώθηκε μία ανησυχία μετά
την αναδιάταξη του στούντιο στην Ατλάντα.
Η CCP είχε τότε επιβεβαιώσει ότι όχι απλά
όλα βαίνουν καλώς, αλλά ότι ένα επιτελείο
60 ατόμων έχει καταπιαστεί με το
development. Από τότε όμως ησυχία…
Ευτυχώς, μία ανοιχτή επιστολή από τον πα-
ραγωγό Chris McDonough ήρθε πρόσφατα
στο φως της δημοσιότητας για να μας επιβε-
βαιώσει ότι το project προχωράει – παράλ-
ληλα όμως σημείωσε ότι δεν βρίσκεται στην
κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων της
CCP. Καλώς ή κακώς, το Dust 514 έχει τρα-
βήξει το ενδιαφέρον του κοινού, έτσι η CCP
έχει δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην ανά-
πτυξή του. Ελπίζουμε, πάντως, η καθησυχα-
στική δήλωση του McDonough να μην απο-
δειχθεί στάχτη στα μάτια.
ΤΟ WORLD
OF DARKNESS
MMO ΖΕΙ
Νέες μονάδες και αλλαγές
matrix
Heart
of tHe Swarm Beta