Page 108 - PCM273

Basic HTML Version

R
eview
PC Master
108
T
ο Warlock: Master of the Ar-
cane αποτελεί έναν turn-
based strategy τίτλο της Ino-
Co Plus τοποθετημένο στον
γνωστό πλέον κόσμο της Arda-
nia, που προσπαθεί να «κλέ-
ψει» λίγη από τη δόξα του Civilization V.
Μέσα από ένα αρκούντως fantasy περιβάλ-
λον, ο συγκεκριμένος τίτλος μας βάζει στο
ρόλο ενός μάγου–πολέμαρχου με μοναδι-
κό στόχο την πλήρη επικράτηση σε έναν
κόσμο γεμάτο με... εξάγωνα!
ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ
ΑΞΙΕΣ
Δυστυχώς ή ευτυχώς, τη σύγκριση με το
Civilization V θα την κάνω αρκετές φορές
στο παρόν review, γιατί, πολύ απλά, δεν
γίνεται διαφορετικά. Το Warlock: Master of
the Arcane υιοθετεί τις βασικές αρχές του
τίτλου, ακολουθώντας μία πετυχημένη συ-
νταγή και ταυτόχρονα προσπαθεί να προ-
σθέσει τις δικές του πινελιές πρωτοτυπίας.
Ξεκινώντας το παιχνίδι, θα παρατηρήσε-
τε την έλλειψη σεναριακού υπόβαθρου.
Στον τίτλο υπάρχει μόνο η δυνατότητα για
skirmish παρτίδες (δυστυχώς, μόνο σε sin-
gle player περιβάλλον) και κανενός είδους
σενάρια ή campaigns. Η επιλογή της δυ-
σκολίας γίνεται ανάμεσα σε πέντε διαφο-
ρετικά επίπεδα που εκτείνονται από το
«Relaxed» έως και το «Impossible». Ακολού-
θως, επιλέγουμε το χάρτη του παιχνιδιού
μας ορίζοντας τη μορφολογία του, τον
αριθμό των αντίπαλων warlocks και τους
επιπλέον κόσμους στους οποίους μπορού-
με να μεταφερθούμε (περισσότερο για αυ-
τό θα διαβάσετε παρακάτω). Τέλος, επιλέ-
γουμε τον warlock που θα μας εκπροσω-
πήσει, καθώς και το στράτευμα του οποίου
θα ηγηθούμε ανάμεσα σε humans, mon-
sters και undead. Υπάρχουν έτοιμοι war-
locks αλλά και η δυνατότητα πλήρους πα-
ραμετροποίησης, κατά την οποία ρυθμίζου-
με spells αλλά και perks (ειδικά bonuses
στην ουσία) που θα έχει ο μάγος μας. Πλέ-
ον είμαστε έτοιμοι να ριχτούμε στη μάχη.
Η κεντρική οθόνη του παιχνιδιού μας
φέρνει μπροστά στην πρώτη μας πόλη. Ο
χάρτης αποτελείται από εξάγωνα, όπως
ακριβώς και στο Civilization V, και η πόλη
μας περιβάλλεται από ένα χρωματιστό
πλαίσιο που αποτυπώνει τα όρια δράσης
της. Στο Warlock: Master of the Arcane
υπάρχουν τέσσερις βασικές πρώτες ύλες: ο
χρυσός, που απαιτείται για το κτίσιμο κτη-
ρίων, το φαγητό, που είναι απαραίτητο για
τις μονάδες μας και το upkeep τους, το
mana, που χωρίς αυτό είναι αδύνατο να
εκτελέσουμε τα spells μας αλλά και να
ελέγξουμε μαγικές μονάδες, και, τέλος, τα
research points, με τα οποία ξεκλειδώνου-
με νέα είδη μαγείας.
Όπως κάθε turn-based game που σέβε-
ται τον εαυτό του, σε κάθε γύρο ενεργειών
μπορούμε να κτίσουμε κτήρια σε κάποια
από τα εξάγωνα δράσης της πόλης μας, να
στρατολογήσουμε μονάδες, να ανακαλύ-
ψουμε καινούργια spells και να κινήσουμε
τις μονάδες μας στο χάρτη, εξαλείφοντας
σιγά σιγά το fog of war και ανακαλύπτο-
ντας νέα εδάφη και εχθρούς. Καθ’ όλη τη
διάρκεια δράσης το παιχνίδι μας ενημερώ-
νει με pop ups στο δεξί μέρος της οθόνης
μας για τα τεκταινόμενα και κυρίως για την
ολοκλήρωση των εργασιών που έχουμε
αναλάβει.
Κατά διαστήματα εμφανίζονται pop ups
που μας θέτουν συγκεκριμένες αποστολές,
όπως, για παράδειγμα, την ανέγερση συ-
γκεκριμένων κτηρίων ή την εξόντωση κά-
ποιων ειδικών μονάδων, τις οποίες, εφό-
σον ολοκληρώσουμε στον απαιτούμενο
αριθμό γύρων, θα κερδίσουμε κάτι. Πολλές
φορές οι αποστολές αυτές προέρχονται
από τους ίδιους τους θεούς και ανάλογα
με το αποτέλεσμα οι θεοί θα μας ευνοή-
σουν ή θα μας αντιταχθούν. Μάλιστα, όταν
η σχέση μας με κάποιον από τους θεούς
φτάσει στο «hated», το avatar της συγκε-
κριμένης θεότητας θα μας επιτεθεί!
The Lord of the... hexagons!
του Νίκου «Volrath» Καλαγκιά nikalag@gmail.com
Οι δύο undead πόλεις μας ετοιμάζονται για πόλεμο.
Πάντα να παίρνετε πληροφορίες για τα στατιστι-
κά των εχθρικών μονάδων προτού επιτεθείτε.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5-2500, 8GB RAM, AMD
Radeon HD 6870 1GB, Windows 7 64-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι δεν παρουσίασε καμία καθυ-
στέρηση.
WARLOCK: MASTER
OF THE ARCANE