Page 53 - PCM273

Basic HTML Version

53
PC Master
Σ
το τέλος της φετινής Ε3 οι περισσότεροι gamers (και αρ-
κετοί από τους δημοσιογράφους, όλως τυχαίως) που την
παρακολούθησαν φάνηκε να εκφράζουν ομόφωνα την
ίδια απορία: «Αυτό ήταν όλο»; Παρά την τυπική και αναμε-
νόμενη «φανταχτερή» ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε,
όπως κάθε χρόνο, από την κοσμοσυρροή δημοσιογράφων, τα δια-
κοσμημένα περίπτερα των εταιρειών και τις αιθέριες υπάρξεις (οι
οποίες, ως γνωστόν, είναι και η πεμπτουσία της ηλεκτρονικής και
μη ψυχαγωγίας), η αίσθηση που μας έμεινε στο τέλος μπορεί να
χαρακτηριστεί, σε άπταιστα ελληνικά πάντα, κάπως «underwhelm-
ing». Και αυτό γιατί, σε αντίθεση με τις Ε3 προηγούμενων ετών,
έλειψαν τα μεγάλα «μπαμ»: δεν είδαμε να ανακοινώνονται κάποιοι
νέοι τίτλοι που θα ταράξουν τα νερά, ούτε κάποια sequels–έκπλη-
ξη που θα οδηγούσαν σε παροξυσμό τα gaming πλήθη, ούτε καν
την αποκάλυψη κάποιας next-gen κονσόλας από Microsoft, Sony
και Nintendo (απλά για να έχουμε να λέμε, μιας και παραμένουμε
«Σταυροφόροι» του PC).
Ας δούμε όμως τους σημαντικότερους τίτλους για PC που πα-
ρουσιάστηκαν στη φετινή διοργάνωση.
ASSASSIN’SCREED3
(Ubisoft)
To τρίτο μέρος της δημοφιλούς σειράς είχε αποκαλυφθεί από
τον Φεβρουάριο του 2012 και ήταν ήδη γνωστές κάποιες βασικές
πληροφορίες για τον πρωταγωνιστή (ο μισός Ινδιάνος, μισός Βρε-
τανός Connor) και για την εποχή που θα διαδραματίζεται το παιχνί-
δι (από το 1753 έως 1783, πριν και μετά την Αμερικανική Επανά-
σταση). Στην Ε3 προβλήθηκαν τρία gameplay τρέιλερ του παιχνιδι-
ού και λάβαμε περισσότερες πληροφορίες για τις τοποθεσίες του,
καθώς και για τις διαθέσιμες κινήσεις του Connor τόσο στη μάχη
όσο και σε περιβάλλον stealth. Ως περιοχές δράσης στα τρία τρέι-
λερ απεικονίστηκαν η χιονισμένη και δασώδης έκταση, γνωστή και
ως «Frontier» (στην οποία ο Connor μπορούσε να σκαρφαλώνει και
να κινείται πάνω σε δέντρα, τα οποία παίζουν πλέον πολύ μεγάλο
ρόλο στο stealth gameplay του παιχνιδιού), οι δρόμοι της προεπα-
ναστατικής Βοστώνης και μία θαλάσσια έκταση στα ανοιχτά κάποι-
ου νησιού της Καραϊβικής (όπου ο Connor κουμαντάρει ένα πλοίο
και λαμβάνει μέρος σε μία full-scale ναυμαχία, χωρίς να γνωρίζου-
με, βέβαια, αν το συγκεκριμένο συμβάν ήταν scripted και μεμονω-
μένο ή αν η τοποθεσία θα είναι πιο «ανοιχτή»). Η ημερομηνία κυ-
κλοφορίας του τίτλου ορίστηκε για τις 30 Οκτωβρίου 2012.
StARWARS: 1313
(Lucasarts)
Το ότι η Lucasarts αποφάσισε να κυκλοφορήσει ακόμα έναν τίτ-
λο Star Wars δεν αποτελεί έκπληξη. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για το
γεγονός ότι στο συγκεκριμένο τίτλο δεν θα χειριζόμαστε Jedi. Στο
1313, λοιπόν (το νούμερο συμβολίζει ένα από τα κατώτατα επίπε-
δα του πλανήτη Coruscant, στον οποίο κυριαρχούν το έγκλημα και
διαφθορά), αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός Bounty Hunter τη χρονι-
κή περίοδο ανάμεσα στα Επεισόδια 3 και 4 (επιτέλους, ξεφεύγου-
με λίγο από Old Republic και Clone Wars – δώστε μας Empire και
Rebellion και πάρτε μας την ψυχή!). Το gameplay τρέιλερ που προ-
βλήθηκε, δεν παρείχε πολλές άλλες πληροφορίες ως προς το παι-
χνίδι, πέραν των πολύ όμορφων γραφικών (σύμφωνα με τη Lu-
casarts, το demo που βλέπουμε στο τρέιλερ τρέχει σε υπερσύγ-
χρονο PC με high-end κάρτα γραφικών από την nVidia) σε μία σει-
ρά από σκηνές δράσης, οι οποίες σκηνές, πάντως, φάνηκαν αρκετά
γραμμικές και scripted, ενώ σαν στυλ θυμίζουν αρκετά τα Μass Ef-
fect και Uncharted. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το 1313 αναμέ-
νεται να είναι ο πρώτος mature-rated Star Wars τίτλος που έχει κυ-
κλοφορήσει ποτέ. Εν αναμονή περαιτέρω πληροφοριών, λοιπόν.
WAtCHDoGS
(Ubisoft)
Ίσως ο πιο εντυπωσιακός από τους νέους τίτλους που παρουσιά-
στηκαν στη φετινή Ε3. Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα στο Σικάγο του
κοντινού μέλλοντος, σε έναν κόσμο όπου ένας υπερυπολογιστής
ελέγχει όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Κεντρική ιδέα του κόσμου του παιχνιδιού είναι ότι τα πάντα μπο-
ρούν να «hackαριστούν» και ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να αναγνω-
ριστεί, να εντοπιστεί ή ακόμα και να κατηγορηθεί για εγκλήματα με
βάση τα δεδομένα και τα ηλεκτρονικά αποτυπώματα που αφήνει
όταν χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές. Στο gameplay τρέιλερ
αυτού του πολλά υποσχόμενου τίτλου παρακολουθούμε έναν
hacker ονόματι Aiden Pearce να περιφέρεται σε έναν sandbox κό-
σμο που θυμίζει Grand Theft Auto, να σκανάρει συσκευές περαστι-
κών για να υποκλέψει πληροφορίες τους, να μπλοκάρει όλα τα κι-
νητά τηλέφωνα τριγύρω του, να hackάρει φανάρια, προκειμένου
να προκαλέσει μεγάλης έκτασης τροχαία ατυχήματα, αλλά και να
πυροβολεί κατά των εχθρών του (αυτό έλειπε!). Σύμφωνα με την
Ubisoft, το παιχνίδι φιλοδοξεί να «ξεπεράσει τα όρια των open-
world τίτλων της εποχής μας». Μένει να δούμε αν θα τα καταφέ-
ρει… Ένα tweet της Ubisoft μας ενημέρωσε ότι το παιχνίδι αναμέ-
νεται να κυκλοφορήσει για PC (και κονσόλες) μέσα στο 2013.
Ανανεωμένο αλλά και… γνώριμο μαζί το Assassin’s Creed 3.
Δεν το λες και πρωτότυπο το σύστημα μάχης του Star Wars: 1313...
To Watch Dogs κέρδισε τις εντυπώσεις της φετινής Ε3.