Page 59 - PCM273

Basic HTML Version

59
PC Master
quel του ιστορικού post-apocalyptic RPG. Τo Kickstarter του
Wasteland 2 ανακοινώθηκε από τον Brian Fargo τον Φεβρουάριο
του 2012 (με την επιτυχία της Double Fine να είναι ακόμα νωπή)
και ξεκίνησε επισήμως έναν μήνα μετά. Τα αποτελέσματα: 600.000
δολάρια μέσα σε μία μέρα, κοντά στα 3 εκατομμύρια τελικό ποσό,
ανακοίνωση σύμπραξης με την Obsidian Entertainment για το de-
velopment του τίτλου και όλοι οι μάχιμοι RPGάδες να χτυπιόμαστε
σαν υστερικοί από ανυπομονησία. Με προβλεπόμενη ημερομηνία
κυκλοφορίας τον Οκτώβριο του 2013, το Wasteland 2 δικαίως θεω-
ρείται από τους μεγάλους νικητές του «στοιχήματος» που είναι το
Kickstarter.
Παιδί του Brian Fargo και της σχετικά νεαρής ακόμα Interplay, το
πρώτο Wasteland κυκλοφόρησε το 1988. Βασιζόμενο καθαρά σε
μηχανισμούς ενός επιτραπέζιου RPG, λάμβανε χώρα στις νοτιοδυ-
τικές ΗΠΑ και τοποθετούσε τον παίκτη στο ρόλο του επικεφαλής
μίας ομάδας Desert Rangers που καλούνταν να αντιμετωπίσουν τις
προκλήσεις ενός κόσμου ρημαγμένου από τον πυρηνικό πόλεμο.
Ο τίτλος είναι γνωστός και ως ο «πνευματικός πατέρας του Fall-
out», αλλά αυτή η ιστορία αξίζει ένα εξασέλιδο αφιέρωμα από μό-
νη της.
CARMAGEDDON: REINCARNATION
(Stainless Games)
Στο άκουσμα και μόνο του ονόματος Carmageddon σχηματίζεται
ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη όποιου ευτύχησε να ανδρωθεί ως
gamer τη δεκαετία του ‘90. Δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία
του τελευταίου μέρους της σειράς, τo Kickstarter για την αναβίω-
ση του θρυλικού combat racing simulator ανακοινώθηκε στις αρ-
χές Μαΐου και έχει καταφέρει να ξεπεράσει το στόχο των 400.000
δολαρίων. Πλέον μετράμε τις μέρες μέχρι να κοσμήσουν ξανά την
οθόνη μας τα επικά μηνύματα του στυλ «Piledriver Bonus» και
«Bonus for Artistic Impression».
Η δημιουργία του πρώτου τίτλου της σειράς ξεκίνησε περίπου
το 1995. Αρχικά επρόκειτο να λάβει χώρα στον κόσμο των ταινιών
«Mad Max» αλλά κατέληξε να βασίζεται κατά πολύ στην cult ταινία
του 1975 «Death Race 2000», η οποία απεικονίζει μία Δυστοπία,
όπου δολοφονικοί και αιματηροί αγώνες αυτοκινήτων έχουν ανα-
δειχθεί σε εθνικό σπορ. Αυτό, εντέλει, ήταν και το «σενάριο» του
παιχνιδιού: βίαια demolition ντέρμπι και κυνήγι αθώων pedestrians
(το δημιουργικό ισοπέδωμα των οποίων έδινε στον παίκτη έξτρα
bonus points).
TEX MURPHY: PROJECT FEDORA
(Big Finish Games)
Ακόμα ένα ιστορικό franchise που γνώρισε άνοδο και πτώση στα
‘90s, ανασύρθηκε από το χρονοντούλαπο της ιστορίας και έλαβε
ακόμα μία ευκαιρία για δόξα μέσω του Kickstarter. Τα δικαιώματα
της cult πλέον adventure σειράς αποκτήθηκαν το 2009 από τους
δημιουργούς της, Chris Jones και Aaron Conners, έπειτα από μία
άδοξη πορεία 10 περίπου χρόνων (από τη «μαμά» Access Software
στη Microsoft, από τη Microsoft στην Take-Two Interactive και από
τα σκονισμένα συρτάρια κάποιου CEO πίσω στους δημιουργούς
της) και το Kickstarter project για την αναβίωση των περιπετειών
του «hard-boiled» ιδιωτικού ντετέκτιβ ξεκίνησε επισήμως στις 15
Μαΐου (πλέον γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα Error 37»).
Οι περιπέτειες του «αντιήρωα» Tex Murphy διαδραματίζονται σε
ένα μελλοντικό, μετά-αποκαλυπτικό Σαν Φρανσίσκο, όπου ο συ-
μπαθής Tex (τον οποίο υποδύεται ο ίδιος ο Chris Jones) βγάζει τα
προς το ζην δουλεύοντας ως ιδιωτικός ντετέκτιβ. Η film noir αι-
σθητική και η βασιζόμενη στην τεχνολογία full motion video αφή-
γηση είναι ίσως τα πιο τρανταχτά χαρακτηριστικά του franchise
(και τα οποία το Project Fedora υπόσχεται να διατηρήσει στο ακέ-
ραιο), ενώ το Pandora Directive, το 4ο μέρος της σειράς, συγκατα-
λέγεται (και όχι άδικα) ανάμεσα στα σπουδαιότερα games που
έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.
Με γιγαντιαία ρομπότ σκορπιούς…
…και ζόρικους
Rangers, πώς μπο-
ρούσε να αποτύχει
το Kickstarter του
Wasteland 2;
Ανανεωμένος ο Max Damage στο Carmageddon: Reincarnation.
Ήταν δυνατόν ο ομορφάντρας Tex Murphy να μείνει χωρίς Kickstarter;