R
eview
PC Master
110
Σ
το προηγούμενο τεύχος και
στην εισαγωγή του review του
Resonance, ανέφερα ότι ένας
game reviewer έρχεται σε πο-
λύ δύσκολη θέση όταν καλεί-
ται να παίξει και να φέρει εις
πέρας ένα κακό παιχνίδι και κατόπιν να
γράψει το σχετικό κείμενο με τις εντυπώ-
σεις που αποκόμισε. Λες και ήξερα τι θα
επακολουθούσε με την εμπειρία που θα εί-
χα με το Hoodwink…
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Η ιστορία λαμβάνει χώρα στην πόλη Glob-
al-01, στο μακρινό μέλλον. Ο κόσμος έχει
αλλάξει εξ ολοκλήρου, οι απανταχού εται-
ρείες έχουν καταρρεύσει ολοσχερώς, οι κυ-
βερνήσεις έχουν διαλυθεί και οι συνθήκες
διαβίωσης, αλλά και οι διατροφικές συνήθει-
ες των εναπομεινάντων κατοίκων έχουν
αναπόφευκτα προσαρμοστεί στα νέα δεδο-
μένα. Η μοναδική εταιρεία που έχει διασω-
θεί, η UniCorp, έχει αναλάβει τη διακυβέρ-
νηση του κόσμου, όπως και τη φαρμακευτι-
κή αγωγή των ανθρώπων, παρέχοντάς τους
τα δικά της σκευάσματα. Ταυτόχρονα φέρε-
ται να δρα με σκοπό την ασφάλεια και την
προστασία τους και παίρνει όσες αποφάσεις
χρειάζονται με γνώμονα την προάσπιση των
συμφερόντων τους. Ή τουλάχιστον αυτά
αφήνει να φαίνονται προς τα έξω, καθώς η
αλήθεια απέχει παρασάγγες...
Κεντρικός πρωταγωνιστής είναι ο Michael
Bezzle, ένας τυχοδιώκτης μικροκλέφτης, ο
οποίος απεχθάνεται τον τελευταίο όρο και
αρέσκεται να αναφέρεται στον εαυτό του
ως «εμπειρογνώμων στις εξαγορές». Συγκα-
τοικεί με την κοπέλα των ονείρων του, τη
Francesca Jones, η οποία είναι καθηλωμένη
σε αναπηρικό καροτσάκι, αλλά αυτό δεν
την εμποδίζει να διευθύνει με επιτυχία το
ενεχυροδανειστήριο που κατέχει. Ο Michael
κρίνει ότι έχει έρθει η ώρα να κάνει πρότα-
ση γάμου στη Francesca, θεωρώντας ότι
στο διάστημα που γνωρίζονται έχει μάθει
όλα όσα θα έπρεπε να ξέρει για εκείνη. Η
πορεία και τα γεγονότα όμως θα δείξουν
ότι κάνει λάθος. Σύντομα θα βρεθεί κατα-
διωκόμενος από τη UniCorp και θα μπλεχτεί
σε μία αγωνιώδη προσπάθεια να σώσει τον
εαυτό του και ταυτοχρόνως να ξεσκεπάσει
την εταιρεία, αποκαλύπτοντας τα ψέματα
που λέει στους κατοίκους της Global-01.
Η ιστορία του Hoodwink είναι ασυνήθι-
στη και στο πρώτο άκουσμα φαντάζει εν-
διαφέρουσα. Αυτό είναι και το μοναδικό
θετικό στοιχείο του τίτλου, ο οποίος βου-
λιάζει μέσα στον κυκεώνα των αρνητικών
χαρακτηριστικών που εμφανίζει όσο περισ-
σότερο ασχοληθεί κάποιος μαζί του.
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ
Αποτελώντας την πρώτη δουλειά του
μαλαισιανού software house, E-One Stu-
dio, το Hoodwink μάλλον δεν μπορεί να εί-
ναι πολύ υπερήφανο για τον τεχνικό τομέα
του. Βασισμένο στην game engine της
εταιρείας ονόματι Ε1, παρουσιάζει τον κό-
σμο όπου εξελίσσεται η ιστορία του μέσω
της χρήσης ψευδο-cel shaded γραφικών. Η
οπτική απόδοση, συγκρινόμενη με όλα τα
υπόλοιπα adventure games της εποχής,
κρίνεται αδύναμη και ανεπαρκής, με την
εξαίρεση εκείνων που βασίζονται στην
AGS. Η γενική θολούρα που παρουσιάζει,
το πρόβλημα του tearing κατά το scrolling
και η πολύ φτωχή απεικόνιση χώρων και
αντικειμένων μόνο ικανοποιημένο δεν
μπορούν να αφήσουν τον παίκτη. Το voice
acting των διαφόρων χαρακτήρων και η
Αναζητώντας ένα θετικό στοιχείο…
του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
Αινιγματική αποδεικνύεται η Francesca.
Καθαρά υποκειμενικό το αν θα συμπαθήσετε ή θα αντιπαθήσετε τον Michael.
To πλέον τραγικό action sequence.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel Core i5-2500K 3.33GHz, 4GB
RAM DDR3, ATi Radeon HD6870 1GB,
Windows 7 Pro 32-bit SP1, Ανάλυση
1.920x1.080
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Ειδικά με χρήση του διπλού κλικ, ώστε
να τρέξει ο ήρωας, παρατηρήθηκε το
φαινόμενο του tearing επί της οθόνης.
HOODWINK
EPISODE 1