R
eview
PC Master
114
O
Yog Sethis, Σκοτεινός Άρχο-
ντας των Μίμων και Προπο-
μπός του Χάους, κείτεται νε-
κρός. Ο Tycho Erasmus Brahe,
συνοφρυώνεται χαμηλώνο-
ντας την καραμπίνα του και ο
Jonathan Gabriel κάνει ό,τι είθισται να κά-
νει ένας Gabriel σε τέτοιες περιπτώσεις:
σκυλεύει περιχαρής το κουφάρι. Σε έναν
δίκαιο κόσμο, η steampunk ουτοπία της
New Arcadia είναι πλέον ασφαλής από τον
Ανείπωτο Τρόμο Χωρίς Μιλιά...
bUT WHEN ONE gOD IN
TRIUMPH SHOUTS, THE CANDLE
OF THE WORLD gOES OUT...
Κάπου εκεί μας άφησε η Hothead προ-
τού κινήσει να βρει τη δόξα μέσα από τη
συνεργασία της με το Ron Gilbert και τα
δύο πρώτα Deathspank. Η σειρά Penny
Arcade και κατ‘ επέκταση οι περιπέτειες
των Gabe και Tycho έμειναν μετέωρες,
μαζί με τις γλυκιές ελπίδες μυριάδων
Κθουλοθρεμμένων geeks, με επικεφαλής
το γράφοντα. Αν και ο Tycho –φυσικά δεν
τον έβγαλε η μάνα του έτσι, αλλά αν γρά-
ψεις το αληθινό όνομά του, χαλάει το μυ-
στήριο– φρόντισε να δημοσιεύσει τη συ-
νέχεια της ιστορίας σε μορφή μίνι νουβέ-
λας μέσα από την ιστοσελίδα του Penny
Arcade.
Η χαρά των video games όμως έγκειται
σαφώς στη διαδραστικότητα (interactivity),
στη δύναμή μας ως παίκτες να μετέχουμε
στο σχηματισμό και στην εξέλιξη κάθε
ιστορίας. Μπορεί τα κεφάλαια του «λογοτε-
χνικού» Episode Three να έκλειναν κάποια
κενά στην εξέλιξη της ιστορίας, αλλά σε
καμία περίπτωση δεν αποτελούσαν τη συ-
νέχεια της περιπέτειας όπως την είχε ονει-
ρευτεί ο κυνηγός μίμων μέσα μας. Ήρθε το
πλήρωμα του χρόνου λοιπόν και η συμπα-
θέστατη Zeboyd Games (οι ήρωες πίσω από
το καλτ διαμάντι μεγατόνων, Cthulhu
Saves The World ) συνέπραξε μετά του
ανυπέρβλητου βικτοριανού αποκρυφιστή
ντετέκτιβ Tycho E. Brahe, ώστε να φέρει το
τρίτο επεισόδιο στις οθόνες μας σε όλη
του τη δόξα.
(16-bIT) DIAMONDS ARE
FOREVER
H Zeboyd έχει ταυτίσει πλέον το όνομά
της με τη χρήση μίας ιδιότυπης μηχανής,
κοντά στην RPG Maker, η οποία είναι ταγ-
μένη αποκλειστικά στην παραγωγή 16-μπι-
των RPGs, ιαπωνικού τύπου: top down
απεικόνιση, χωρισμός του κόσμου ανάμεσα
σ’ έναν μεγαλύτερο world map και στις
επιμέρους τοποθεσίες όπου εξελίσσεται ο
κορμός της δράσης και, φυσικά, turn-based
σύστημα μάχης. Αυτό το τελευταίο είναι η
«ψυχή» του τίτλου. Γράφω προκαταβολικά
ότι αν έχετε πρόβλημα με τα ρετρό 16-bit
γραφικά ή τις turn-based μάχες, το Episode
3 δεν είναι για εσάς σε καμία περίπτωση.
Το γράψιμο είναι μεν σπαρταριστό και ευ-
φυές, αλλά δεν αρκεί ώστε να κρατήσει
κάποιον ο οποίος δεν έχει πρόθεση να
ασχοληθεί με τους μηχανισμούς του game-
play του.
Η δράση τοποθετείται χρονικά μία εβδο-
μάδα μετά τα γεγονότα του Episode 2 και η
Cultosaurus Erectus
του Στέφανου «Borracho» Κουτσούκου skazz@hotmail.com
Δείγμα του World Map. Oι πράσινες κουκκίδες είναι σημεία όπου μπορείτε να έχετε interactions.
Σας προκαλώ να τελειώσετε το παιχνίδι με
Slacker μονίμως στην ομάδα!
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5-2500K, 16GB RAM, GTX
560Ti, Win 7 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Όπως ήταν αναμενόμενο, το παιχνίδι πή-
γαινε σφαίρα. Μιλάμε για γραφικά εικο-
σαετίας εξάλλου.
PENNY ARCADE’S ON THE RAIN SLICK
PRECIPICE OF
DARKNESS, EPISODE 3