Page 122 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

PC Master
122
του Βασίλη «Kuivamaa» Ξερικού
vaxe79@gmail.com
Η
πλατφόρμα του Facebook βρίθει τίτλων που ακολουθούν
τα είτε τα city/farm building είτε τα Hidden object πρότυ-
πα ή απλά είναι κλασικές arcade υλοποιήσεις. Γι’ αυτόν το
λόγο οποιοδήποτε σχετικό παιχνίδι απομακρύνεται από την πε-
πατημένη αυτομάτως τραβάει και την προσοχή μου. Το Soul
Crash είναι ένα από αυτά.
Το SC είναι ένα action/fighting game όχι ακριβώς real time αλ-
λά ούτε και turn-based, αφού ναι μεν κινούμε το χαρακτήρα μας
αυτοβούλως, αλλά ο αργός ρυθμός του παιχνιδιού «εγγυάται»
πως ανάμεσα στις κινήσεις μας θα έχει χρόνο και ο αντίπαλος να
απαντήσει. Κατά τη διάρκεια της μάχης μαζεύουμε soul orbs
(soul fighter είμαστε άλλωστε) τα οποία αποτελούν τον πόρο
που χρησιμοποιούμε για τις ειδικές μας κινήσεις. Με ένα orb πε-
τυχαίνουμε εγγυημένο χτύπημα στον αντίπαλο, στα δύο μπο-
ρούμε να καλέσουμε συμμάχους ή ξύλινους κλώνους για να πο-
λεμήσουν για εμάς και με τρία εξαπολύουμε ένα ωραιότατο
fatality, αρκεί να βρίσκεται ο αντίπαλος στο βεληνεκές μας.
Η τεχνοτροπία των γραφικών είναι εντελώς anime, οπότε αν
δεν σας τραβάει το συγκεκριμένο είδος, τότε μην κάνετε τον κό-
πο να δείτε το SC. Κατά τα άλλα υπάρχει περιθώριο παραμετρο-
ποίησης τόσο της εξωτερικής εμφάνισης όσο και των stats του
χαρακτήρα μας. Ναι, νικώντας αγώνες, ανεβαίνουμε επίπεδα και
κερδίζουμε πόντους health, hit, defense κ.λπ. τους οποίους το-
ποθετούμε όπως θέλουμε. Μάλλον εκεί βασίζονται οι
developers του παιχνιδιού και το αποκαλούν RPG. Μη γελιέστε,
έχει τόση σχέση με τα RPG όση εγώ με τη NASA. Πάντως, αν και
συμπαθητικό, το τελικό αποτέλεσμα μάλλον επιβεβαιώνει την
αίσθηση πως η παρούσα τεχνολογία που χρησιμοποιούν κατά κό-
ρον οι social εταιρείες δεν επαρκεί για πραγματικά ποιοτικά
fighting games.
Σ
το πλαίσιο της προώθησης του βασικού τίτλου, η Ubisoft προ-
σφέρει για το κοινό του Facebook το μικρό «αδερφάκι» του, το
οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει άξιο συνοδευτικό του εμπορι-
κού shooter, καθώς και μία νέα social gaming εμπειρία. Το πετυχαί-
νει; Μάλλον όχι αλλά για να δούμε τι παίζει.
Πρώτα πρώτα, αν σας άνοιξε η όρεξη για FPS στο Facebook,
ανοίξτε και το ψυγείο για σνακ καλύτερα, γιατί το Ghost Recon
Commander είναι ένα απλό ισομετρικό ψευδοτρισδιάστατο action,
οπότε οι δεσμοί με το Future Solider είναι κομματάκι τεχνητοί. Το
παιχνίδι σάς βάζει στη θέση ενός ομαδάρχη Ειδικών Δυνάμεων, ο
οποίος καλείται να στελεχώσει και να ηγηθεί μίας ομάδας κομάντο
σε αποστολές. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως μπουκάρετε σε στρα-
τόπεδα και εχθρικές εγκαταστάσεις και σκοτώνετε ό,τι κινείται. Ο
χειρισμός είναι απλούστατος. Όταν επιλέξετε μία μονάδα ,εμφανί-
ζεται ένα στόχαστρο με το οποίο κλικάρετε το στόχο μέχρι να πε-
θάνει. Αν είστε τυχεροί, θα κάνετε και headshot (εντελώς
random). Η διαχείριση των πυρομαχικών είναι το δυσκολότερο
κομμάτι του παιχνιδιού καθώς αυτά σπάνια επαρκούν και είναι
ακριβώς εκείνο το σημείο που έχουν επιλέξει οι σχεδιαστές για να
βασίσουν το monetization του τίτλου. Θέλεις να παίξεις πολύ;
Πλήρωνε. Είναι όσο εκνευριστικό ακούγεται.
Αν και το Ghost Recon Commander δεν εκπληρώνει τις υπο-
σχέσεις που δίνει, δεν παύει να είναι μία συμπαθητική περίπτω-
ση παιχνιδιού, καθώς είναι από τα ελάχιστα καθαρά πολεμικά
social games και διαθέτει μία απλότητα και αφέλεια που θυμίζει
8/16bit εποχές: πυροβολήστε το κασόνι με τα πυρομαχικά δίπλα
στο στόχο σας για να τιναχτούν τα πάντα στον αέρα. Αξίζει μία
ματιά.
Μαζέψτε ψυχές
n
Είδος:
Fighting
n
Έκδοση/Ανάπτυξη:
Gaia Interactive
n
Πλατφόρμα:
Facebook
n
Κυκλοφορία:
3/2012
n
Είδος:
Action/TPS
n
Έκδοση/Ανάπτυξη:
Ubisoft
n
Πλατφόρμα:
Facebook
n
Κυκλοφορία:
5/2012
GHOST RECON COMMANDER
Κοινωνική υποστήριξη
Έτοιμοι
για τη μάχη!
Τα απλά πράγματα είναι πάντα τα καλύτερα.
SOCIAL GAMES
SOUL CRASH