145
PC Master
ζουν και αν το παιχνίδι είναι
RPG ή κάτι που υπάρχει εδώ και
πολλά χρόνια, τότε μπορεί να
σταθεί στο ύψος του»... Ειλικρι-
νά δεν ξέρω. Ίσως ένα point ’n’
click περιπέτειας, με την κλασι-
κότατη πια φόρμα των αντβέ-
ντσουρ, να έχει χρονικό περι-
θώριο πέντε (more or less) χρό-
νων. Έχουμε και παράδειγμα
από διάφορα σχετικά νεοσύστα-
τα γκέιμ (κινητού και ταμπλετι-
δίου περισσότερο), τα οποία
έχουν μία πιο oldiez αίσθηση,
με την arcade-ίλα τους και τις
κλασικές φόρμες του not-so-
distant past γκέιμινγκ (π.χ., κά-
ποια κλασικά space invaders
στυλ σούτερ, που βγαίνουν μέ-
χρι και τώρα) ή κλασικά παιχνί-
δια που παίζονται ακόμα λόγω
της modding κοινότητάς τους
(π.χ., Ομπλίβιον) και έχουν ακό-
μα fanbase (αν και τα συγκεκρι-
μένα δεν είναι δημοφιλή στην
ομάδα που έλεγα πριν, το ευρύ
γκέιμινγκ ψιλο-κάζουαλ ψιλο-
χάρντκορ κοινό, για το οποίο
ουσιαστικά άνοιξα όλο το θέμα,
διότι αυτοί δεν θα δέχονταν εύ-
κολα ριμέικ και παιχνίδια που
ανήκουν σε προηγούμενη γε-
νιά)... Αλλά και πάλι... είμαι κα-
χύποπτος. Δεν αναπτύσσω πε-
ρισσότερο το θέμα, απλώς θέ-
λω απόψεις για να δω αν είμαι
ο μόνος γεροπαράξενος συνω-
μοσιολόγος στην κοινότητα των
καμένων που είμεθα.
Το μυαλό μου στριφογύριζε
στο δρόμο της επιστροφής για
τη γλυκιά Αθήνα, μου είχε λείψει
ο ιδρώτας του σβέρκου στο μα-
ξιλάρι μετά το 10ωρακι ύπνου
που ρίχνω, και μέσα στη σύγχυ-
ση αποφάσισα να μοιραστώ τις
μπούρδες μου με εσάς. Έπειτα
απ’ όλο το γράψιμο και όλη τη
σκέψη, πάντως, τη φραπεδού-
μπα ακόμα δεν τη χώνεψα.
-JasonSas
PC
Όντως κάποια παιχνίδια μένουν ζωντανά από τα mods.