Page 106 - PC Master τ. 275

R
eview
PC Master
106
Π
έρσι τον Οκτώβριο κυκλοφό-
ρησε ένα αρκετά ευφάντα-
στο και εθιστικό tower de-
fense, το οποίο ενσωμάτωνε,
πέραν των κλασικών στοιχεί-
ων τέτοιων παιχνιδιών, και
ένα αμιγώς action κομμάτι, βάζοντας τον
παίκτη στη θέση ενός ήρωα με προοπτική
τρίτου προσώπου, ώστε να καθαρίζει ό,τι
απέμενε από τις παγίδες. Φυσικά μιλάμε
για το Orcs Must Die! το οποίο πήγε αρκε-
τά καλά, οδηγώντας κατ’ αυτόν τον τρό-
πο στη δημιουργία ενός sequel, το Orcs
Must Die! 2.
THE CRYING ORC
Το OMD2 ξεκινά από κει που τελείωσε
το πρώτο παιχνίδι. Ο Apprentice (ο ήρωας)
έχει αποφασίσει ότι πρέπει να κλείσει όλα
τα rifts (είναι ο στόχος που καλούμαστε
να προφυλάξουμε από τις ορδές των
orcs), ώστε ο κόσμος πλέον να μην κινδυ-
νεύει από τα αιμοσταγή, πράσινα και αρ-
κετά… αργόστροφα πλάσματα.
Η απόφαση αυτή όμως είχε και τις συ-
νέπειές της, καθώς στερούσε τον κόσμο
από τη μαγεία των rifts και επομένως η
ζωή σταμάτησε να έχει πολυτέλειες όπως
ο έλεγχος της βροχής για τις καλλιέργει-
ες. Άρα, παρά τις υπηρεσίες που προσέ-
φερε ο ήρωάς μας, έχει πέσει σε μεγάλη
δυσμένεια.
Μέσα σε όλα αυτά καταφέρνει να ανοί-
ξει ένα rift για τον άλλο κόσμο, από το
οποίο έρχεται η Sorceress, για την οποία
δεν θα πούμε πολλά, για να μην κάνουμε
spoilers σε όσους δεν έχουν παίξει το
πρώτο παιχνίδι. Αρκούμαστε στο ότι ο ρό-
λος της γίνεται ξεκάθαρος προς το τέλος
του παιχνιδιού.
Αυτή είναι πάνω-κάτω η ιστορία. Τα orcs
θέλουν να εισβάλουν στον κόσμο μέσω
των portals από τα οποία ξεπηδούν και να
εισβάλουν στα rifts. Οι ήρωες καλούνται
να τα βγάλουν πέρα με την άμυνα των
rifts, λιώνοντας κάθε orc που προσπαθεί
να επιτεθεί.
ΟΛΑ (ΤΑ ORCS) ΤΑ ΣΦΑΖΩ, ΟΛΑ
ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ
Η τακτική είναι λίγο έως πολύ γνωστή
στο tower defense. Στην αρχή έχουμε μία
περίοδο χάριτος όπου αποφασίζουμε με
ποιες παγίδες θα παίξουμε και κτίζουμε
αναλόγως τις άμυνές μας. Αυτό δεν επι-
τρέπεται στη Nightmare δυσκολία, όπου
τα κύματα ξεκινάνε αμέσως και δεν
έχουμε χρόνο να οργανώσουμε με την
ησυχία την άμυνα. Κάθε μερικά κύματα
μας δίνεται ένα μικρό διάλειμμα, ώστε
να αναδιοργανωθούμε. Στόχος είναι να
μην πέσει η υγεία του rift στο μηδέν,
οπότε χάνουμε. Η υγεία πέφτει είτε αν
καταφέρουν να περάσουν κάμποσα orcs
μέσα στο rift, είτε αν πεθάνουμε αρκε-
τές φορές. Νικάμε όταν πατήσουμε πά-
νω και στο τελευταίο πτώμα του orc που
θα είναι αρκετά αφελές ώστε να προ-
σπαθήσει να μπει στο rift!
Το πώς το καταφέρνουμε αυτό, εξαρ-
τάται από τα καλούδια που μας παρέχει
σταδιακά το παιχνίδι. Παγίδες, φύλακες,
όπλα είναι μερικά από αυτά, αλλά υπάρ-
χει τεράστια ποικιλία. Όλες οι παγίδες από
το πρώτο παιχνίδι μεταφέρονται αυτού-
σιες, καθώς και οι φύλακες. Καινούργιες
προσθήκες υπάρχουν, φυσικά, σε όλους
τους τομείς, για παράδειγμα, οι dwarf
guardians οι οποίοι ρίχνουν εκρηκτικές
βόμβες (ό,τι πρέπει για τα earth elemen-
tals). Από παγίδες δεν θα μπορούσαν να
λείπουν οι freezing traps, spike traps
κ.ο.κ. Η μεγάλη χαρά βέβαια είναι όταν
ακούμε τη (σαδιστική) Sorceress έπειτα
από κάθε orc που διαβρώνεται από την
acid trap. Priceless! Φυσικά, εκτός από πα-
γίδες έχουμε και άλλα σημεία του περι-
βάλλοντος της πίστας που μπορούμε να
αξιοποιήσουμε, όπως βαγονέτα ορυχείων,
κρεμάμενα δίχτυα με βόμβες κ.λπ. Τελικά,
δεν είναι το δικό μας έργο δύσκολο, αλλά
των orcs να αποφύγουν όλα αυτά τα
πράγματα στο δρόμο τους. Παρ’ όλα αυ-
τά, τα καταφέρνουν καλά μερικές φορές!
Μία διαφορά σε σχέση με το πρώτο
παιχνίδι είναι ότι οι παγίδες μπορούν να
αγοραστούν. Κάθε φορά που τελειώνου-
με μία πίστα, βαθμολογούμαστε με νε-
Ξανασκοτώστε τα!
του Παύλου «Northlander» Γεράνιου
Αυτή είναι και η εικόνα του tutorial. Πρώτο loading screen, απόλυτος μινιμαλισμός για το πολύ…
«
δύσκολο» έργο μπροστά μας.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Intel Core i7-2630QM στα
2
GHz, 8GB μνήμη, nVidia GeForce GTX
560
M 2GB κάρτα γραφικών, Windows 7
Home Premium 64-bit SP1, ανάλυση
1.920
x1.080
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Ορδές τα orcs, παρ’ όλα αυτά το παιχνίδι
έτρεχε όπως και αυτά πάνω από παγίδες
με καυτά κάρβουνα: αστραπιαία (χωρίς
όμως να σβήνει).
ORCS MUST DIE! 2
Πολύ απειλητικά έρχεσαι, κύριος.