Page 111 - PC Master τ. 275

R
eview
111
PC Master
Ως ιδέα το Gravlink δεν διεκδικεί δάφ-
νες πρωτοτυπίας, στην πράξη όμως δου-
λεύει καλά και η κύρια χρήση του συγκε-
κριμένου όπλου είναι η δημιουργία τοπι-
κών πεδίων έλλειψης βαρύτητας. Σε αυτήν
την περίπτωση με το πάτημα ενός κουμπι-
ού μπορείτε να αρπάξετε ένα αντικείμενο
(
από απλό... ντουβάρι έως ολόκληρο αυ-
τοκίνητο) και να το εκσφενδονίσετε στα
κεφάλια των εχθρών σας, εξοικονομώντας
έτσι και πυρομαχικά, ή ακόμη και τους ίδι-
ους τους εχθρούς σας, οι οποίοι, φυσικά,
δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια και
σας πυροβολούν «αιωρούμενοι»! Αργότερα
στο παιχνίδι μαθαίνετε να δημιουργείτε
και πεδία υψηλής βαρύτητας, τα οποία
μπορούν να συνθλίψουν τους αντιπάλους
σας και προστίθεται η δυνατότητα δημι-
ουργίας ασπίδας, που συχνά αποδεικνύε-
ται σωτήρια για την επιβίωσή σας.
Το Gravlink μπορεί να σας βοηθήσει ουκ
ολίγες φορές στο να εξοντώσετε εύκολα
τις ορδές των Lutadores, ιδίως όταν κυ-
κλοφορείτε στα προκαθορισμένα από το
παιχνίδι σημεία έλλειψης βαρύτητας,
όπου η μετακίνηση από πλατφόρμα σε
πλατφόρμα προκαλεί δυσκολίες στη σκό-
πευση, ενώ πολλές φορές η χρήση του εί-
ναι απαραίτητη για να σκοτώσετε τα διά-
φορα bosses που αντιμετωπίζετε κατά
καιρούς. Το άσχημο στην όλη υπόθεση εί-
ναι ότι το Gravlink περιορίζεται κυρίως
στις μάχες, με ελάχιστη ουσιαστική εφαρ-
μογή στο περιβάλλον, κάτι που θα προσέ-
φερε περισσότερο βάθος και στρατηγική
και θα συνέβαλλε στη δημιουργία (τι άλ-
λο;) γρίφων που θα έσπαγαν τη μονοτο-
νία. Αντ’ αυτού, οι ιθύνοντες της Saber
επέλεξαν τον «εύκολο» δρόμο της ακατά-
παυστης δράσης, η οποία ψυχαγωγεί, αλ-
λά κάποιες φορές μπορεί να γίνει μονότο-
νη, ιδίως όταν το παιχνίδι δεν διαθέτει
την απαραίτητη ποικιλία στα set pieces
για να ξεχωρίσει – το μοτίβο μάχη,
cutscene, συλλογή πυρομαχικών και φτου
από την αρχή ακολουθείται συχνότερα
απ’ ό,τι θα έπρεπε. Στην εν λόγω μονοτο-
νία συντελούν τα σχετικά λίγα είδη
εχθρών, των οποίων η Α.Ι. δεν είναι τόσο
ανεπτυγμένη για να θεωρηθούν αυτόνομα
ως αξιόμαχοι αντίπαλοι, ενώ ακόμη και τα
διάφορα bosses έχουν την τάση να επα-
ναλαμβάνονται και η αντιμετώπισή τους
δεν προκαλεί ιδιαίτερη αγωνία στον παί-
κτη, όπως θα όφειλε. Γενικότερα η αίσθη-
ση που δίνει το Inversion παίζοντάς το εί-
ναι ότι ενώ είχε τις προοπτικές για κάτι
πολύ δυνατό, τόσο ο μέτριος σχεδιασμός
των επιπέδων όσο και η επανάληψη
στους μηχανισμούς του, του αφαιρούν
αρκετά «μέτρα» από το χαρακτηρισμό
«
διαμάντι». Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι
το παιχνίδι είναι κακό, καθώς οι περίπου 9
με 10 ώρες που θα χρειαστείτε για να δεί-
τε τους τίτλους τέλους περνούν αρκετά
ευχάριστα, απλώς ποτέ δεν καταφέρνει
να σας συναρπάσει ή να σας κάνει να
κολλήσετε με αυτό, αφήνοντας στην
άκρη άλλα παιχνίδια.
Αυτό που πιθανόν θα ανεβάσει λίγο το
ενδιαφέρον σας είναι το on-line co-op,
όπου μπορείτε με κάποιο φίλο σας να παί-
ξετε ολόκληρη την εκτενή campaign συ-
νεργατικά, καθώς και το multiplayer
mode που με τα διάφορα modes του
(
όπως το τετραπλό αλά Horde mode) αυ-
ξάνουν την αντοχή στο χρόνο, με την
προϋπόθεση όμως ότι θα βρείτε αρκετούς
παίκτες να παίξετε μαζί, γιατί οι servers
έχουν την τάση να είναι λίγο... άδειοι!
SLEEPER HIΤ; ΠΑΡΑΛΙΓΟ...
Ούτε στον τεχνικό τομέα το Inversion
κατορθώνει να κάνει τη διαφορά, παρά τις
τίμιες προσπάθειες που καταβάλλει να
εντυπωσιάσει τον παίκτη με τη μηχανή
γραφικών του, η οποία περιλαμβάνει ένα
αρκετά καταστρέψιμο περιβάλλον και ένα
συμπαθητικό μοντέλο Φυσικής. Συνολικά ο
οπτικός τομέας χαρακτηρίζεται απλώς άνω
του μετρίου, με αρκετές επιρροές από τις
εκδόσεις για κονσόλες, δηλαδή διάσπαρτα
σχετικά χαμηλής ανάλυσης textures και
ζωρίς κάποιο wow factor να εκμεταλλεύε-
ται τη δύναμη της κάρτας γραφικών του
συστήματός. Στα ίδια επίπεδα βρίσκεται
και η μουσική υπόκρουση που περνά απα-
ρατήρητη, ενώ οι φωνές των πρωταγωνι-
στών αλλά και των «βάρβαρων» Lutadores
είναι διεκπεραιωτικές, τόσο με την καλή
όσο και με την κακή έννοια.
Θα λέγαμε ότι η κίνηση της Namco
Bandai να κυκλοφορήσει το Inversion μέσα
στην καρδιά του καλοκαιριού, όταν οι πρω-
τοεμφανιζόμενοι τίτλοι είναι απειροελάχι-
στοι, ήταν η πιο σοφή που θα μπορούσε να
κάνει, όπως αντίστοιχα συνέβη και με το
Spec Ops: The Line που παρουσίασε ο Μπο-
ράτσος στο προηγούμενο τεύχος. Ένα
shooter που δεν θα είχε τύχη ανάμεσα σε
ΑΑΑ παραγωγές, παρ’ όλα αυτά, σε περίοδο
έλλειψης σοβαρού ανταγωνισμού αποτελεί
μία καλή επιλογή για να «σκοτώσετε» ευχά-
ριστα την ώρα σας. Βέβαια, όταν θα διαβά-
ζετε αυτές τις γραμμές, θα έχουν ήδη εμ-
φανιστεί πολύ πιο ενδιαφέροντες τίτλοι,
οπότε ας το έχετε υπόψη σας για τις επόμε-
νες εκπτώσεις του Steam.
Ένα shooter
που δεν θα είχε τύχη
ανάμεσα σε ΑΑΑ
παραγωγές.
70
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Ενδιαφέρουσα ιστορία για παιχνίδι
του είδους
Δυνατότητα co-op
Ακατάπαυστη δράση και έντονες
μάχες...
• ...
οι οποίες μπορεί να γίνουν
μονότονες λόγω έλλειψης ποικιλίας
στο σχεδιασμό τους
Μέτριος τεχνικός τομέας
n
Είδος:
Action/Shooter
n
Έκδοση:
Namco Bandai Games
n
Ανάπτυξη:
Saber Interactive
n
Τιμή:
39,99
n
Ελάχιστες Απαιτήσεις:
Intel Core2 Duo ή AMD Athlon 64 X2 στα 2GHz, 2GB
RAM, 512MB GPU με Shader 3.0
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Gears of War… υπερβολικά
n
Εναλλακτική Πρόταση:
Binary Domain
Θα έλειπε σκηνή με machine gun σε παιχνίδι
shooter;
Πετάααααω!