R
eview
PC Master
114
K
αι στο Τέλος των Ημερών, όταν
οι νεκροί περπατήσουν τη Γη
και τα ποτάμια κοκκινίσουν με
το αίμα των αθώων, θα έλθει
το Κτήνος, στεμμένο δόξα και
αίμα. Τα κεφάλια του θα είναι
αμέτρητα. Τα κεφάλια του θα είναι οι γεί-
τονές μας και, χειρότερα, οι οικογένειές
μας. Ό,τι αγαπήσαμε, θα συρθεί μέσα από
τη βρομιά για να αρπάξει και να συνθλί-
ψει την τρεμάμενη καρδιά μας. Θα νομί-
σουμε πως η Κόλαση βρίσκεται κιόλας
εδώ. Και μετά θα γνωρίσουμε τον πλη-
σίον. Αν είμαστε τυχεροί, θα δείξει έλεος
και θα πεθάνουμε γρήγορα, ανώδυνα.
GOT HEART, WILL TRAVEL
Η Telltale είναι μία εταιρεία που έχω
στην καρδιά μου. Όχι γιατί τα παιχνίδια της
είναι ένας άμεμπτος κατάλογος υπερσου-
ξέ, ούτε γιατί κυκλοφορεί πράγματα που
ενδεχομένως χαϊδεύουν τον gaming εγωι-
σμό μου. Η πρόσφατη παταγώδης αποτυχία
της σειράς Jurassic Park και οι εύλογες
απορίες που δημιούργησε σε όλους μας
σχετικά με τη μοίρα των υπόλοιπων «βα-
ριών» licenses που πρόσφατα απέκτησε
(
Fables, King’s Quest) απαντήθηκαν οριστι-
κά με το λανσάρισμα της αριστουργηματι-
κής σειράς της, The Walking Dead.
Στηριγμένα στον –κυριολεκτικά και με-
ταφορικά– κατάμαυρο κόσμο του Robert
Kirkman, τα πέντε παιχνίδια τoυ κύκλου
(
εδώ παρουσιάζουμε το δεύτερο επεισό-
διο της σειράς, Starved For Help και είναι
πολύ πιθανό όταν διαβάζετε αυτές τις
σειρές να έχει κυκλοφορήσει ήδη και το
τρίτο επεισόδιο, με τίτλο Long Road
Ahead) μας ξεναγούν σ’ έναν κόσμο που
μπορεί μεν να έχει κατακλυστεί από τους
ζωντανούς νεκρούς, αλλά κρύβει έναν
άλλο, πολύ χειρότερο κίνδυνο: τους επι-
ζώντες. Η ντρίμπλα του Kirkman είναι πα-
νέξυπνη. Ο κόσμος… βρομάει από τζενέ-
ρικ παιχνίδια με ζόμπι. Κάθε gamer που
σέβεται τον εαυτό του, έχει καντήλι στο
τρίπτυχο «Καραμπίνα – Τσεκούρι – Αλυσο-
πρίονο» και επταψήφιο kill count των συ-
γκεκριμένων ζοφερών εχθρών στο ενερ-
γητικό του. Αν το Walking Dead ήταν μία
από τα ίδια, θα ήταν εμπορικά νεκρό.
Η Telltale, πανέξυπνα, αναγνώρισε πως η
δύναμη της σειράς, όπως αυτή αποτυπώ-
θηκε τόσο στα κόμιξ όσο και στην υπερεπι-
τυχημένη τηλεοπτική μεταφορά της AMC,
δεν βρίσκεται ούτε στα άντερα ούτε στα
κοκορέτσια και σίγουρα όχι στο χιλιοδοκι-
μασμένο κλισέ «Μήτσο, κλείδωσε και πιά-
σε σκοπιά, έρχονται τα ζόμπια». Φυσικά και
υπάρχουν όλα αυτά στον κόσμο της, αλλά
δεν είναι το θέμα. Η επιδημία των ζόμπι
στο σύμπαν του Walking Dead μοιάζει πε-
ρισσότερο με ένα φρικτό καιρικό φαινόμε-
νο, από το οποίο ο καθένας προσπαθεί να
προφυλαχτεί όπως μπορεί. Η αληθινή φρί-
κη ξεκινά όταν πιάσει εκείνο το απάγκιο
Come with me and walk the longest mile...
του Στέφανου «Borracho» Κουτσούκου
Η σκηνή του δείπνου. Η Telltale ξεπέρασε τον εαυτό της.
Τα ζόμπι παραμένουν η μικρότερη έννοιά σας
στον κόσμο του Walking Dead.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5-2500K 4,5GHz, 16GB RAM, GTX
560
Ti 1.920x1.080, Windows 7 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
To Walking Dead έτρεξε αψεγάδιαστα με
όλες τις ρυθμίσεις στο μέγιστο.
THE WALKING DEAD EPISODE TWO
STARVED FOR HELP