141
PC Master
τηγορώ και λίγο τον εαυτό μου
που παρασύρθηκα από τον εν-
θουσιασμό μου. Πάντως έφτα-
σα στο πηγάδι και νερό δεν
ήπια – κοιμήθηκα στον ξάδερ-
φο και το επόμενο πρωί πήρα
το βαπόρι της πίκρας για το
σπίτι.
Χ.Κ
Φίλε Χάρη, τα ξέρουμε τα
γεγονότα, είχαμε στείλει και
εμείς συντάκτη και μετέδωσε
το φρικτό κλίμα στο εξωτερικό
του χώρου. Μάλιστα προκλή-
θηκαν απαράδεκτα επεισόδια
από τους ένθερμους που είχαν
φτάσει εκεί, αλλά ακόμη και
αυτοί ίσως ήταν δικαιολογημέ-
νοι. Όπως και να έχει, δεν
μπορούμε να σχολιάσουμε το
γεγονός: έχει γίνει μία επίσημη
απολογία από τη Riot στο φό-
ρουμ της (http://eune.league-
oflegends.com/board/showthr
ead.php?t=465118) και απλά
ελπίζουμε αν γίνει μελλοντικά
κάποιο event, να προσπαθή-
σουν να το οργανώσουν πιο
προσεκτικά, σε καλύτερη πε-
ρίοδο, χώρο κ.λπ. Φανταζόμα-
στε και εμείς πως, για να γίνει
η κίνηση εξελληνισμού του
παιχνιδιού, ότι υπάρχει αρκε-
τός κόσμος που παίζει το συ-
γκεκριμένο παιχνίδι στη χώρα
μας, οπότε καλό θα ήταν να
δοθεί η κατάλληλη προσοχή
σε τέτοιου είδους προωθητι-
κές κινήσεις. Better luck next
time!
Αγαπητό Πισιμάστερ (ελληνιστί), ήταν καλοκαίρι του 1997
όταν ένας παιδικός φίλος (δεν του μιλάω πλέον) μου κόλλησε
τη βαριά ασθένεια πισιμαστερίτιδα. Από τότε με βασανίζετε
σχεδόν ανελλιπώς κάθε μήνα (και δεκαπενθήμερο για μία πε-
ρίοδο, μην ξεχνιόμαστε). Στοιχειώσατε τα εφηβικά, τα φοιτητι-
κά και μεταφοιτητικά χρόνια μου και πλέον στοιχειώνετε και τα
πρώτα -άντα μου. Συνεχίζω σε πείσμα τον καιρών (πλέον και
της συζύγου: «Μα τι γράφει τέλος πάντων εκεί μέσα και το
αγοράζεις;») να επενδύω ένα όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του
μισθού μου στον ψιλικατζή. Μου χαρίζει απέραντη ικανοποίηση
να διαβάζω για όλα αυτά τα παιχνίδια που ποτέ δεν θα παίξω,
γιατί ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος καταδυναστεύεται από
τα παιχνίδια της Blizzard.
Σκεφτόμουν να γράψω αναλυτικά τη γνώμη μου για την τε-
λευταία σατανική χρονορουφήχτρα της, αλλά φοβάμαι ότι θα
κινδύνευα να με προσλάβετε ως συντάκτη. Θα αρκεστώ να σχο-
λιάσω ένα μόνο σημείο που μου έκανε εντύπωση διαβάζοντας
το σχετικό άρθρο σας. Πολλά στραβά θα μπορούσατε να γράψε-
τε γι’ αυτό το παιχνίδι, αλλά το Ιdentify γιατί; Ναι, δεν έχει νόη-
μα για ένα παίκτη, που μόλις δει το μαγικό κίτρινο χρώμα, τρέχει
να πατήσει το κουμπί για να δει τι βρήκε, όπως δεν έχει νόημα
για έναν μπεκρή η τριπλή απόσταξη. Εγώ πάλι κάθε βράδυ το
ευχαριστιέμαι να κάνω identify ένα ένα τα 63άρια που μάζεψα
κατά τη διάρκεια της μέρας. Και πέντε δευτερόλεπτα είναι όσα
ακριβώς χρειάζονται για να πεις «Έλα, αγόρι μου, το έχεις...».
Ας μη μακρηγορήσω όμως άλλο, ίσως το κάνω στο forum. Τα
λέμε στο επόμενο τεύχος!
Μιχάλης
Υ.Γ.: Η κόρη μου βρίσκει πολύ νόστιμο το εξώφυλλό σας. Πιο
νόστιμο και από το περιοδικό οπωροκηπευτικής που της δίνω
όταν δεν τρώει τη φρουτόκρεμά της.
Η αλήθεια είναι ότι το Identify πολύ μας ξένισε στην αρχή,
πολύ απλά επειδή ήταν το κατάλοιπο μίας μεγάλης χειρουργι-
κής επέμβασης! Πολλές λειτουργίες αφαιρέθηκαν από το Dia-
blo 3 και η τελική κυκλοφορία είχε πολύ μεγάλες αλλαγές
από τις beta εκδόσεις. Ένα από αυτά ήταν και το σύστημα
Identify, το οποίο ξεριζώθηκε… και έμεινε μόνο η τελική δια-
δικασία «κάνω κλικ και περιμένω να δω τι μου έχει κάτσει».
Παίζοντας όμως, το συνηθίσαμε τελικά.
Έχεις δίκιο όμως, όσο περνούν οι εβδομάδες και αποκρυ-
σταλλώνεται η κατάσταση, είναι άλλα, πιο σημαντικά τα προ-
βλήματα του Diablo 3, κυρίως το «ταβάνι» και η κατάσταση του
end-game, η ισορροπία των αντικειμένων κ.λπ. Θα θέλαμε να
μάθουμε και τις δικές σου απόψεις…
IDENTIFY DIABLO
H EΠIΣTOΛH TOY MHNA
Το Diablo 3, τελικά, όντως είχε μεγαλύτερα προβλήματα από το ελλι-
πές Identify System, αλλά αυτό χρειάστηκε λίγος χρόνος για να φανεί!
Αγανάκτηση και οργή από όσους δεν μπήκαν μέσα στο Summoners Rift!