145
PC Master
site να επηρεάσει τόσο πολύ;
Όταν ένα σωρό game journal-
ists από τα μεγαλύτερα gaming
sites (όπως το Rock, Paper,
Shotgun, μάλλον το πιο μεγάλο
site αφιερωμένο αποκλειστικά
σε PC games) αναφέρουν το
OMM ως έμπνευση και καθορι-
στικό παράγοντα διαμόρφωσης
geek lifestyle στην εφηβεία
τους, πιστεύω πως ναι.
Ένα άλλο θέμα είναι και το
πόσο fragmented είναι η ad-
venture gaming community:
Ό,τι και αν κάνει ένας develop-
er, δεν υπάρχει περίπτωση να
τραβήξει πάνω από το 30-40%
των adventure gamers. Έχω
ακούσει και διαβάσει τα πάντα:
Ο ένας δεν ακουμπάει Myst-
clones, ο άλλος δεν αντέχει το
voice acting της Nina, η άλλη
χαλιέται αν υπάρχουν διάλογοι
στο παιχνίδι, η απέναντι θέλει
έμφαση στο story και δεν θέλει
να κολλάει σε γρίφους πάνω
από 10 λεπτά. Η Σούλα δεν θέ-
λει αίματα, ο Μάκης δεν θέλει
καρτουνίστικα γραφικά και κα-
νένας δεν θέλει full motion
video (εκτός από μένα!). Επί-
σης, υπάρχει μεγάλη αντίσταση
στην πλήρη μετάβαση σε 3D
(
στο στυλ του Sherlock Holmes
vs Jack the Ripper), που πι-
στεύω πως θα μπορούσε να δώ-
σει μεγάλη ώθηση στα first per-
son adventures (εξακολουθώ
να φαντασιώνομαι ένα CSI
game, στο οποίο θα πρέπει να
ψάχνω clues σε πραγματικά 3D
περιβάλλον). Η node-based κί-
νηση είναι περιοριστική και κα-
τάλοιπο τεχνολογικών περιορι-
σμών των mid ’90s, είναι καιρός
να ξεπεραστεί... Αλλά πολλοί
λένε πως θα ζαλίζονται (το έχω
δει να γίνεται, έβαλα μία φίλη
μου να παίξει Sentinel: Descen-
tants in Time και την είχα τρεις
ώρες τέζα με δραμαμίνη μέχρι
να συνέλθει, αλλά, έλεος, τόσο
διαδεδομένο πια αυτό το πρό-
βλημα ανάμεσα στους adven-
turers;) και άλλοι φοβούνται
πως δεν θα μπορούν πια να παί-
ξουν το αγαπημένο τους είδος
με τον Pentium 3 800MΗz με
GeForce 3 Ti GPU που αγόρασαν
μόλις πριν από 12 χρόνια.
-
nik2008ofs
PC
Όντως υπάρχει πολύς κόσμος που δεν αντέχει τα Myst-clones.