R
eview
PC Master
106
Π
ρο διετίας είχε κυκλοφορήσει
ένα συμπαθέστατο third per-
son shooter από τη High
Moon Studios, το οποίο ήταν,
ευτυχώς, εμπνευσμένο από
τα πρωτότυπα Transformers
και όχι από τα ταινιο-εκτρώματα του
Michael Bay. Το War for Cybertron πέρασε
μάλλον απαρατήρητο από τους PC users,
τόσο λόγω της κακής φήμης που κουβα-
λούν τα παιχνίδια που βασίζονται σε κάποιο
γνωστό franchise όσο και του άσχημου tim-
ing (μα, κυκλοφορία μέσα στο κατακαλό-
καιρο;). Το γεγονός αυτό δεν πτόησε ιδιαί-
τερα τη High Moon, που με το sequel, το
οποίο διηγείται το πιο συναρπαστικό κομ-
μάτι του lore (δηλαδή τον πόλεμο μεταξύ
των Autobots και των Decepticons πριν από
την καταστροφή του πλανήτη Cybertron),
φιλοδοξεί να τραβήξει περισσότερο την
προσοχή τόσο των οπαδών των Transform-
ers όσο και των φίλων των action games.
LIFE IN CYBERTRON IS
UNSUSTAINABLE
Το Fall of Cybertron, ακολουθώντας τα
χνάρια του προκατόχου του, αποτελεί εξί-
σου ένα καθαρόαιμο third person shooter,
χωρίς ιδιαίτερες καινοτομίες που ονειρεύο-
νται να αλλάξουν το είδος. Αυτό όμως που
κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει από τα υπό-
λοιπα του είδους είναι η λέξη «ποικιλία».
Όπως ίσχυε και στο πρώτο Transformers,
το παιχνίδι χωρίζεται σε κεφάλαια όπου σε
κάποια από αυτά ελέγχουμε τους Autobots
και σε κάποια άλλα τους Decepticons. Η
πρώτη εντύπωση που δίνει στον παίκτη είναι
πέραν του δέοντος θετική, καθώς δείχνει να
έχει βελτιωθεί/διορθωθεί κάθε ελάττωμα
που παρουσίαζε το πρωτότυπο παιχνίδι.
Οι μάχες πραγματοποιούνται σε πολύ
γρήγορο ρυθμό και βρίσκονται τουλάχιστον
ένα με δύο σκαλοπάτια παραπάνω απ’ ό,τι
θα περίμενε κανείς. Τα όπλα έχουν την τι-
μητική τους, καθώς η ποικιλία τους είναι
αξιοσημείωτη και χωρίζονται σε primary και
heavy weapons, το καθένα με εντελώς δική
του συμπεριφορά, τα οποία μπορείτε εξί-
σου να αναβαθμίσετε μέσω των σταθμών
Teletraan 1. Στους σταθμούς αυτούς, εκτός
από αναβάθμιση των όπλων, μπορείτε να
αποκτήσετε κάποια επιπλέον gadgets (π.χ.
shield barriers), αναλώσιμα και perks όπως
περισσότερη υγεία, μεγαλύτερη ανθεκτικό-
τητα κ.λπ. Το αντίτιμο για να τα αποκτήσετε
όλα αυτά είναι τα ενεργειακά «λεφτά» που
αποκτάτε από τους νεκρούς αντιπάλους
σας, αλλά και σπάζοντας πού και πού κανέ-
να ενεργειακό...κασόνι!
Αξίζει να επισημάνουμε ότι η αίσθηση
των όπλων είναι αρκετά πωρωτική και ανά-
λογη της δύναμης που απεικονίζουν (βλέπε
Riot Cannon ή Thermal Rocket Launcher),
ενώ οι μεταμορφώσεις, οι οποίες πια εκτε-
λούνται αστραπιαία, δεν βοηθούν μόνο στο
να διανύετε εύκολα μεγάλες αποστάσεις,
αλλά διαθέτουν το δικό τους τακτικό πλάνο
στο πεδίο της μάχης με την ισχυρή δύναμη
πυρός τους και την αυξημένη αντοχή τους.
Η αντίπαλη Α.Ι. δείχνει να έχει εξελιχθεί σε
μεγάλο βαθμό, καθώς τείνει να καλύπτεται
συχνά και να προσπαθεί να σας πλαγιοκο-
πήσει (τέλος οι κινούμενοι... στόκοι δηλα-
δή) και δεν είναι λίγες οι στιγμές που θα
βρεθείτε προ εκπλήξεως. Ιδίως οι τύποι που
κουβαλούν τα shotguns είναι μεγάλος μπε-
λάς – θα με θυμηθείτε όταν φτάσετε στο
ανάλογο level. Στις πολύ καλές εντυπώσεις
που αφήνει το σύστημα μάχης (το οποίο
The eye cannot meet that one
του Γιώργου «Sephir» Δεμπεγιώτη
Metroplex επί τω έργω!
From behind, damned Decepticon!
Καλό είναι να αποφύγουμε την απευθείας
αντιπαράθεση με αυτούς τους τύπους...
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 6GB RAM, GPU 560Ti
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Κανένα απολύτως πρόβλημα, το
Transformers κύλησε ομαλά σαν νεράκι!
TRANSFORMERS:
FALL OF CYBERTRON