Page 71 - PC Master τ. 276

71
PC Master
κριμένη βάση για να είναι κορεσμένη και, επομένως, για να έχουμε
το μέγιστο δυνατό της απόδοσης σε οικονομία. Δεδομένου ότι η οι-
κονομία είναι η μισή νίκη στο StarCraft 2, αυτό το μέτρο βοηθά εξαι-
ρετικά τους καινούργιους παίκτες να το καταλάβουν, αλλά και τους
παλιούς ώστε να ελέγχουν πολύ πιο γρήγορα την οικονομία τους σε
κάθε expansion. Αντίστοιχα, μπορούμε, φυσικά, να δούμε πώς είναι
κατανεμημένοι οι εργάτες σε κάθε vespene geyser. Άλλες μικρές
αλλαγές που εντοπίσαμε με μία πρώτη ματιά, ήταν ότι οι εργάτες
στην αρχή κάθε match κάνουν autosplit και ξεκινούν αυτόματα την
εξόρυξη minerals και ότι η βάση μας έχει αυτομάτως rally point σε
κάποιο mineral patch. Τέλος, πέραν του Idle Worker button, υπάρχει
και ένα κουμπί που διαλέγει αυτόματα όλο το στρατό. Γενικώς, οι
αλλαγές μαζί με σαφείς οδηγίες για το πώς να κινούνται οι μονάδες
στο δεξί μέρος κάθε φορά που τις επιλέγουμε (πέραν των κουμπιών
δηλαδή), φανερώνουν από την αρχή τις προθέσεις της Blizzard: «Θέ-
λουμε να πάρουμε ακόμη και τον casual ή/και αδύναμο παίκτη και
να τον κάνουμε να το ευχαριστηθεί. Και ευχαριστιέται όταν γίνεται
καλύτερος σε αυτό που επιλέγει να κάνει.»
ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ZERG
Στο δεύτερο expansion οι υπερμεταλλαξίσιμοι εξωγήινοι Zerg
έχουν την τιμητική τους. Το βασικό παράπονο των παικτών Zerg για
το WoL ήταν ότι ο τρόπος παιχνιδιού των Zerg ήταν υπερβολικά
δύσκολος και απαιτούσε συνεχές harass για να μπορέσουν οι Zerg
να έχουν πιθανότητες νίκες. Παράλληλα, δεν υπήρχε καλή μονάδα
για scouting ανάμεσα στο early-mid game, με αποτέλεσμα να πρέ-
πει να θυσιάζουν πολύτιμους overlords για να δουν τι τρέχει στην
αντίπαλη βάση, μέχρι να βγουν οι overseers.
ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ ZERG #1: SWARM HOST
Αυτό που ζητούσαν οι πε-
ρισσότεροι παίκτες, ήταν η επαναφορά του Lurker (μονάδα στο
Broodwar) στο παιχνίδι. Αντ’ αυτού, η Blizzard επανασχεδίασε το con-
cept μίας μονάδας που μπορεί να επιτεθεί μόνο όταν είναι burrowed
και έτσι προέκυψε ο Swarm Host. Αυτοί επιτίθενται μόνο σε μονάδες
εδάφους, και αποτελούν πολύ δυνατές πολιορκητικές μηχανές ενά-
ντια σε όλες τις μονάδες εκτός από μονάδες που κάνουν splash dam-
age, όπως roaches και banelings. Η επίθεσή τους ουσιαστικά γίνεται
με την εκκόλαψη των locusts (αντίστοιχα των broodlings), τα οποία
επιτίθενται στον αντίπαλο. Για να μπορέσουμε να βγάλουμε Swarm
Host, μέχρι στιγμής υπάρχει απαίτηση κατασκευής του Infestation Pit.
ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ ZERG #2: VIPER
Εδώ έχουμε να κάνουμε με την
καινούργια spellcaster μονάδα των Zerg. Προσφέρει τρομερό utili-
ty στο στρατό το Zerg, ενώ αποτελεί σοβαρό counter για τους πε-
ρισσότερους συνδυασμούς που παλαιότερα δεν γινόταν να νικη-
θούν από τους Zerg. Αδύναμη σε ελαφριές μονάδες αέρος, τα πάει
περίφημα όταν είναι μαζί με τον υπόλοιπο στρατό. Επιγραμματικά
οι ιδιότητές της είναι οι παρακάτω:
Consume:
Εις βάρος 200 hp ενός φιλικού κτηρίου, η Viper ανα-
πληρώνει 50 από την ενέργειά της. Η ζημιά στο κτήριο γίνεται στα-
διακά μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.
Abduct:
Σημαντική ικανότητα η οποία μπορεί να μαζεύει μία μο-
νάδα ανεξαρτήτως μεγέθους και τη φέρνει προς το μέρος της
Viper. Επειδή συνήθως αυτή βρίσκεται πάνω από το στρατό, αυτό
σημαίνει ότι θα είναι στη μέση του στρατού. Σημαντικό counter
έναντι των Colossi των Protoss, μια και δεν μπορούν οι τελευταίοι
να εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά τα διαφορετικά ύψη.
Binding Cloud:
Area of Effect spell, που δημιουργεί ένα σύννε-
φο για 10 δευτερόλεπτα στην περιοχή. Κάθε ranged μονάδα που
είναι εντός του σύννεφου μπορεί να χτυπήσει σε melee range και
μόνο. Αποτελεσματικότατο με banelings ενάντια σε Terran!
Battle Hellions εν ώρα δράσης μέσα σε βάση των Zerg.