μενικότητας, όπως φαίνεται). Οι Protoss είχαν μερικές αδυναμίες
στο παιχνίδι τους, αλλά αυτό βασιζόταν σε κάποια εγγενή σχεδια-
στικά λάθη, όπως παραδέχτηκε και η ίδια η Blizz. Καθώς το game-
play τους ήταν αρκετά περιορισμένο, με το διαβόητο 4gate push
να έχει σημαδέψει εκατοντάδες χιλιάδων ladder games, υπήρχε
ανάγκη για ουσιαστική αλλαγή, η οποία εν τέλει ήρθε και ίσως
στεναχωρήσει μερικούς συναισθηματικά δεμένους παίκτες. Σημα-
ντικό είναι ότι πλέον υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για early ha-
rass, το οποίο μπορεί να είναι αποτελεσματικό χωρίς να μείνει ο
παίκτης Protoss πίσω στην οικονομία. Ας πάμε στις μονάδες!
ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ PROTOSS #1: ORACLE
Flying caster unit. Βγαίνει
από το Stargate και δίνει τις δυνατότητες harass κυρίως για το
mid-game. Τα spells που μπορεί να ρίξει, είναι τρία:
Preordain:
Για 120 δευτερόλεπτα έχει ένα αντίπαλο κτήριο ση-
μαδεμένο. Μπορεί να δει ό,τι βλέπει το κτήριο και όταν το επιλέ-
γουμε, μπορούμε να βλέπουμε τι παράγει το ίδιο το κτήριο.
Revelation:
Για 30 δευτερόλεπτα κάνει uncloak μονάδες που
βρίσκονται στην περιοχή και μπορεί επίσης να δει και burrowed
μονάδες που βρίσκονται εκεί. Ουσιαστικά λειτουργεί όπως ακριβώς
το Scanner Sweep του Orbital Command των Terran.
Entomb:
Area of Effect spell, το οποίο κλείνει σε πεδία τα min-
erals που βρίσκονται εντός της περιοχής, επιβραδύνοντας αρκετά
την οικονομία του αντιπάλου. Τα πεδία διαρκούν για 45 δευτερό-
λεπτα ή μέχρι να καταστραφούν από τον αντίπαλο στρατό.
Με τη συγκεκριμένη μονάδα η Blizzard ουσιαστικά θέλει να δώ-
σει εναλλακτικές μορφές scouting για τους Ρrotoss, κάνοντας και
τη μετάβαση σε μονάδες Stargate πιο ομαλή.
ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ PROTOSS #2: TEMPEST
Το βαρύ κανόνι του εναέρι-
ου στόλου των Protoss. Και πού είναι το Carrier; Δυστυχώς το Carri-
er, έπειτα από πολλή συζήτηση, κόπηκε από το παιχνίδι. Ευελπι-
στούμε να το δούμε στους χάρτες των υπόλοιπων campaigns, αλλά
σε παιχνίδια multiplayer δεν υπάρχει, μια και ήταν πολύ δύσχρηστο
και χρησιμοποιείτο ελάχιστα κατά τη γνώμη των δημιουργών.
Στη θέση του, το Tempest είναι το απόλυτο long-range siege όχη-
μα, με μεγάλο damage το οποίο είναι και AoE. Μπορεί να βαρέσει
τόσο έδαφος όσο και αέρα, αλλά όπως είναι φυσικό, είναι αρκετά
αδύναμο έναντι των counters για massive air (corruptors, Vikings,
void rays). Για να βγει, χρειάζεται η κατασκευή του Fleet Beacon.
ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ #3: MOTHERSHIP CORE
Αρχικά ήθελαν να βγά-
λουν και το Mothership από τη μέση, μια και ήταν δύσχρηστο. Τε-
λικά έκαναν κάτι καλύτερο, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο
βγαίνει. Έπειτα από την κατασκευή του Cybernetics Core, μπορού-
με να φτιάξουμε ένα Mothership Core με την προϋπόθεση πως
δεν υπάρχει άλλο Core ή Mothership. Η παραγωγή του είναι γρή-
γορη και θα είναι τόσο απαραίτητο στο gameplay των Protoss όσο
και η Queen για τους Zerg. Έχει συγκεκριμένες ιδιότητες, ενώ μπο-
ρεί να μετατραπεί στο Mothership, μετά από την κατασκευή του
Fleet Beacon.
Energize:
Γεμίζει πλήρως σε ενέργεια τη μονάδα ή το κτήριο-
στόχο. Μπορεί επομένως να λειτουργήσει άψογα με templars ή
Nexus για επιπλέον chronoboost.
Purify:
Αμυντική ιδιότητα του Core, με την οποία αποκτά για 45
δευτερόλεπτα ένα όπλο που κάνει 25 ζημιά. Αρκετά χρήσιμο σε
περίπτωση που υπάρχει κάποιο early rush ή cheese και δεν έχουμε
στρατό.
Mass Recall:
Το απόλυτο spell του Core, για τις early-game ha-
rass δυνατότητες που δίνει. Λειτουργεί ακριβώς όπως και το Mass
Recall του Mothership. Η διαφορά είναι πώς πλέον μπορούμε να
κάνουμε έφοδο ή/και harass αρκετά νωρίς και σε περίπτωση που
κάτι δεν πάει καλά, να φύγουμε χωρίς μεγάλες απώλειες ή το εν-
δεχόμενο να χάσουμε το παιχνίδι.
Αυτές είναι οι πιο βασικές προσθήκες
που έχουν μέχρι τώρα στην beta. Φυσικά
πρέπει να τονιστεί ξανά ότι τίποτε δεν εί-
ναι οριστικό, μια και οι περισσότερες ιδιό-
τητες μπορούν να αλλάξουν (ακόμα και
ολόκληρες οι μονάδες). Μέχρι τότε, καλά
παιχνίδια στο WoL με την ευχή κάποιοι τυ-
χεροί να έχουν την ευκαιρία να παίξουν
το HotS λίγο νωρίτερα μέσω της beta!
PC
73
PC Master
Το Mothership Core, φάτσα φόρα. Επίσης, φαίνεται ότι αυτή η βάση έχει τον ιδανικό αριθμό workers για τα minerals.