75
PC Master
συνεχώς τον server ώστε να μπορεί να αντέξει το αυξανόμενο
traffic. Η πρώτη φορά που πήραμε μία τεράστια αύξηση στο traffic
ήταν όταν ο Notch (δημιουργός του Minecraft) έκανε ένα tweet
για το παιχνίδι μας. Χρειάστηκε μόνο ένα λεπτό για να καταρρεύσει
ο server μας υπό το βάρος του traffic! Ήταν λίγο τρομακτικό να
βλέπεις πόση δύναμη μπορεί να έχει κάποιος! [γέλια]
PCM:
Πώς είναι η ζωή ενός ανεξάρτητου developer; Είστε ευχαρι-
στημένοι με την εργασία σε μικρότερα games ή θα θέλατε στο μέλ-
λον να εργαστείτε σε triple-A game για κάποιον μεγάλο publisher;
O.P.:
Νομίζω πως είμαστε όλοι ευτυχισμένοι με την επιλογή μας να
γίνουμε indie. Είχαμε όλοι εμπειρία από τη ζωή σε ένα μεγαλύτερο
studio και την εργασία σε μεγάλα projects και πιστεύαμε ότι είχε
έρθει η ώρα για κάτι μικρότερο και πιο προσωπικό. Αν είσαι ο τύπος
του ανθρώπου ο οποίος θέλει να είναι αφεντικό του εαυτού του,
τότε το indie είναι η καλύτερη επιλογή, φυσικά, όμως υπάρχουν
σημαντικά ρίσκα και προκλήσεις. Ο πρώτος χρόνος μας ήταν πολύ
«
σφιχτός» οικονομικά και ήμασταν υποχρεωμένοι να ελπίζουμε πως
όλα θα πάνε καλά. Αν το παιχνίδι αποτύγχανε, θα έπρεπε απλώς
να επιστρέψουμε στην εργασία για μεγαλύτερα studios, δεν θα
ήταν και καταστροφή, τουλάχιστον θα ξέραμε ότι προσπαθήσαμε
για το καλύτερο. Ευτυχώς τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ θετικά
και ήδη προσλάβαμε τον πρώτο υπάλληλό μας, τον Juri Ullako. Εί-
ναι ένας από τους καλύτερους artists στη Φινλανδία και είμαστε
περήφανοι που είναι μέλος της ομάδας μας!
LEGEND OF GRIMROCK
PCM:
Μπορείτε να περιγράψετε εν συντομία τον τρόπο δημιουρ-
γίας των animations; Υποθέτω πως δεν κάνατε motion capture σε
ένα πραγματικό Ogre… ή μήπως κάνω λάθος;
O.P.:
Βασικά ναι, δυσκολευτήκαμε πολύ να βρούμε ένα αληθινό
Ogre και γιγάντια σαλιγκάρια για motion capture. [γέλια] Οπότε
έπρεπε να στραφούμε στο Plan B, key-frame animation. Έπρεπε να
To Legend of Grimrock της
εταιρείας Almost Human κατάφερε να
αναζωογονήσει το είδος των dungeon
crawlers προσφέροντας κλασικό gameplay με σύγχρονη
αισθητική. Στην παρούσα συνέντευξη μιλούμε με τον
Olli
Pelz,
έναν εκ των τεσσάρων συνιδρυτών της εταιρείας, για τις
εμπειρίες τους από το development του παιχνιδιού, τα μελλοντικά
σχέδιά τους και τις απόψεις τους για τις εξελίξεις στο gaming.
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα
Ο Olli Pelz
αυτοπρο-
σώπως εν
ώρα εργα-
σίας, δου-
λεύοντας
πάνω στο
animation
ενός τέρα-
τος για το
Legend of
Grimrock.