77
PC Master
απλοποιεί τα game mechanics και επιτρέπει τη χρήση διαφορετι-
κών τακτικών σε σχέση με τα σύγχρονα free moving games.
PCM:
Υπήρχαν features που θέλατε να ενσωματώσετε στο παιχνίδι
αλλά δεν προλάβατε;
O.P.:
Βέβαια, πολλά. Γι’ αυτό υπάρχουν τα sequels άλλωστε (σ.σ.:
όπα!). Προτού ρωτήσεις όμως, σε πληροφορώ ότι είμαστε ακόμη
απασχολημένοι με τον editor του παιχνιδιού, ο οποίος θα κυκλο-
φορήσει αρκετά σύντομα. Είναι πολύ καλός και ελπίζουμε πως θα
ανταποκριθεί στις προσδοκίες της modding community. Ήδη έχου-
με πάρει εξαιρετικό feedback από το video που κυκλοφορήσαμε.
Είναι διασκεδαστικός και ιδιαίτερα εύκολος στη χρήση.
PCM:
Το Legend of Grimrock είχε λιτό story και δεν περιλάμβανε
διαλόγους ή αλληλεπίδραση με άλλους χαρακτήρες. Ήταν συνει-
δητή επιλογή για να διατηρηθεί η ατμόσφαιρα του dungeon
crawling ή περισσότερο ζήτημα έλλειψης χρόνου/πόρων;
O.P.:
Ήταν συνειδητή επιλογή η οποία βασίστηκε στα δεδομένα
του μεγέθους της ομάδας μας και του στυλ του παιχνιδιού. Τα χρο-
νικά περιθώρια ήταν ήδη ασφυκτικά για τη δημιουργία και την κυ-
κλοφορία μέσα σε δέκα μήνες, οπότε το character interaction θα
προσέθετε πολλαπλά προβλήματα στην παραγωγή. Από την άλλη,
πιστεύουμε ότι η ατμόσφαιρα του dungeon αποδείχθηκε επιτυχη-
μένη και υπάρχει μία αίσθηση απομόνωσης. Αυτό τροφοδοτεί τη
φαντασία του παίκτη, σε συνδυασμό πάντα με τη γενικότερη πλο-
κή και το backstory το οποίο μπορεί να διαβάσει ο καθένας στο
manual.
PCM:
Έχετε στατιστικά για τις επιδόσεις των παικτών, για παρά-
δειγμα, πόσοι βρήκαν όλα τα μυστικά ή πόσες γενναίες ψυχές
έπαιξαν σε Hardcore Mode;
O.P.:
Βεβαίως, διατίθενται ελεύθερα στο Steam (http://steam-
community.com/stats/LegendofGrimrock/achievements). Είναι
ωραίο να βλέπεις ότι το 15% των παικτών βρήκαν την πίτα! Η ιστο-
ρία πίσω από την πίτα είναι ότι δημοσιεύσαμε στο Facebook μία
φωτογραφία της πίτας που έψησε ο Juho και ο κόσμος ενθουσιά-
στηκε! Προς τιμή αυτού του Facebook post, αποφασίσαμε να εν-
σωματώσουμε μία πίτα στο παιχνίδι και, αν τη βρείτε, κερδίζετε
achievement! Εδώ που τα λέμε, πρέπει να ήταν ωραία έκπληξη
για τον παίκτη να φάει επιτέλους μία πίτα
ύστερα από ατελείωτες ώρες που έτρωγε
μόνο μανιτάρια και ξερό ψωμί! [γέλια]
PCM:
Τι μπορούμε να περιμένουμε από τον Dungeon editor; Είναι
εφικτό να προστεθούν νέα στοιχεία μέσω του editor, για παράδειγ-
μα, character interactions;
O.P.:
Ο editor είναι σχεδιασμένος για τη δημιουργία νέων
dungeons που ακολουθούν τα gameplay mechanics του αρχικού
παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε νέα wall
sets, τέρατα, animations, αντικείμενα, levels και πολλά άλλα εν-
διαφέροντα assets. Το character interaction θα ήταν λίγο δύσκολο,
γιατί δεν υποστηρίζεται εγγενώς από την game engine. Ωστόσο, ο
editor είναι εξαιρετικά εύκολος στη χρήση και λειτουργεί εν πολ-
λοίς σε πραγματικό χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε
αμέσως τους καρπούς των κόπων σας. Αυτό ήταν ένα από τα κύρια
πλεονεκτήματα κατά το development και θέλουμε να το μοιρα-
στούμε με εσάς. Όταν το δοκιμάσετε, θα καταλάβετε τι εννοώ. Εί-
ναι καθαρή διασκέδαση, χωρίς να ξοδεύεις χρόνο περιμένοντας
τον υπολογιστή να κάνει save, load και compile.
Η κίνηση τύπου grid-based έθεσε κά-
ποιους περιορισμούς όσον αφορά
στην Α.Ι., αλλά βοήθησε σημαντικά στη γρήγορη
ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Η οθόνη του character generation επιτρέπει στους παίκτες να προβούν
σε εκτενές customization της ομάδας τους.
Υπάρχει περίπτωση να ξεφύγουμε από τα κλειστοφοβικά
μπουντρούμια; Οι developers άφησαν ορθάνοιχτο το ενδεχό-
μενο για κάποιον open world τίτλο στο μέλλον.