Page 23 - PC Master τ. 279

23
PC Master
δεύτερη σαιζόν ξεπέρασε τους 2.000 συμ-
μετέχοντες από Αμερική και Ευρώπη, καθι-
στώντας το από τα μεγαλύτερα FPS τουρ-
νουά παγκοσμίως. Με την επιστροφή μου
στην Ελλάδα ξεκίνησε η ιδέα της δημιουρ-
γίας νέου πρωταθλήματος καθαρά για
Έλληνες παίκτες. Με την κυκλοφορία του
StarCraft II ήταν ξεκάθαρο ποιο θα ήταν το
game. Έτσι ο Μαρίνος «Goofs» Καλλιγάς και
εγώ ξεκινήσαμε ένα blog ως αρχική πλατ-
φόρμα επικοινωνίας μεταξύ της SC2 ελλη-
νικής κοινότητας και ημών. Μερικές μέρες
μετά ήρθαμε σε επικοινωνία με το
GameBattles.Gr, μέσω του οποίου γεννή-
θηκε το Hellenic StarCraft II League.
PC Master:
Ποια ήταν η αγαπημένη σου
στιγμή στο HSL;
Γ.Γ.:
Το HSL μού πρόσφερε μόνο όμορ-
φες στιγμές και στις δύο σαιζόν που υπήρ-
ξα κομμάτι της ομάδας διαχείρισής του.
Νομίζω πως η αγαπημένη μου στιγμή ήταν
το Final Four Event του Season 1, στο
οποίο, έπειτα από τρεις μήνες σκληρής
δουλειάς, αμέτρητων αγώνων και βραδιών
live cast, είχαμε τους τέσσερις καλύτερους
παίκτες στην Ελλάδα. Αλλά κυρίως είχαμε
όλο τον κόσμο που γνωρίσαμε on-line σε
ένα μέρος. Το ότι παίζοντας ένα game και
διοργανώνοντας ένα τουρνουά κέρδισα φί-
λους με τους οποίους μιλάω και παίζω κα-
θημερινά, αποτελεί την ξεκάθαρη απόδειξη
πως ό,τι και αν είναι αυτό που κάνουμε
πλέον, απέχει πολύ από το συνηθισμένο
«
παίζουμε παιχνίδια στον υπολογιστή».
PCM:
Ποιο προβλέπεις να είναι το μέλ-
λον των e-sports στο εξωτερικό, αλλά και
στην Ελλάδα;
Γ.Γ.:
Όλοι είμαστε gamers. Ανέκαθεν, το
ανθρώπινο είδος έπαιζε παιχνίδια και θα συ-
νεχίσει να το κάνει. Το ότι αυτά τα παιχνίδια
χρησιμοποιούν ως πλατφόρμα τον υπολογι-
στή ή μία κονσόλα αντί για την αλάνα ή μία
ξύλινη επιφάνεια, αποτελεί για μένα τη φυ-
σική εξέλιξη των πραγμάτων. Ακόμα και σή-
μερα όμως, θα έλεγα ότι το μέλλον των e-
sports γενικότερα στον κόσμο είναι αβέ-
βαιο. Ναι, με την εμφάνιση γιγάντιων
games-φαινόμενα, όπως το League of
Legends, το DotA 2 και άλλα, σίγουρα τα
νούμερα δείχνουν ένα μέρος της αλήθειας.
Καθημερινά όλο και περισσότερος κόσμος
καταλαβαίνει ότι μπορεί να περάσει την
ενασχόλησή του με ένα game στο επόμενο
επίπεδο, αρχίζοντας να διαγωνίζεται, να
προπονείται για το επόμενο τουρνουά και
να διεκδικεί από ταπεινά δώρα έως εκατομ-
μύρια δολάρια. Στην Ελλάδα, κατά την άπο-
ψή μου, τα πράγματα προχωράνε αρκετά
γρήγορα δεδομένων των συνθηκών που
επικρατούν, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Αν
αυτήν τη στιγμή έπρεπε να ξεχωρίσω το με-
γαλύτερο εμπόδιο, αυτό θα ήταν η ποιότη-
τα του Internet, κάτι που ελπίζω να αλλάξει
σύντομα, έτσι ώστε να δοθεί η ευκαιρία
στον Έλληνα gamer να συμβαδίσει με τους
ρυθμούς εξέλιξης στο εξωτερικό.
Το πολυαναμενόμενο sequel του
StarCraft, που περιμέναμε 12 χρόνια,
μένει πιστό στη συνταγή ενός real
time strategy παιχνιδιού με γρήγορο
και εξαιρετικά καλοσχεδιασμένο
gameplay. Το SC2 είναι η ιστορία
του φουτουριστικού πολέμου ανάμε-
σα σε τρεις φυλές, τους ανθρώπους
(
terran), τους Protoss (που φέρνουν
σε Predator/Elf) και τους Zerg (τα
γλυκούλικα aliens που όλοι ξέρουμε
και αγαπάμε). Ο τρόπος που είναι
δομημένο κάθε tech tree και η ισορ-
ροπία μεταξύ τους, μαζί με την εντε-
λώς διαφορετική λογική playstyle εί-
ναι τα στοιχεία που το έκαναν τόσο
δημοφιλές στην Κορέα και στην αμε-
ρική για το competitive κοινό και
τους παίκτες του.
Τι εIναι ΤΟ StarCraft 2
Ο EmpireMista σηκώνει το πολυπόθητο τρό-
παιο της season 2.
Ο EmpireMista
σε μία από τις
εξουθενωτικές
προπονήσεις
του.